BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Мнение от speeder88 » 12 Сеп 2009, 22:22

Alexi написа:моето притеснение е доколко надежден ще е такъв двг ,дали няма на 180-200к да е за ремонт или направо за скраб ...

ти трябва да си нечовек с тази малки двг и купета да навъртиш толкова К километри за 4-5г. щото по немско и у западна еуропа не ги карат по повече, говоря специално за 1,3, обаче тва миксерче ще е мн приятно, особено по-коньовата версия
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 12 Сеп 2009, 22:25

Попринцип колкото по-малко коне от по-голям обем се изкарват,толкова по-дълъг е живота на двигателя. Технологиите се развиха доста,но дали материалите са напреднали толкова,че да издържат по 300-500 000 км. Да не се окаже,че 1,3турбо ще има нужда от основен ремонт след 150 000км!
36436
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e70 3.5xd 2010 M packet

Мнение от Toneloker » 12 Сеп 2009, 22:41

То не се очаква, че някой ще ги кара след 200к км. :) В чужбина и на доста по-малко ги сменят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.04.2008
Кара: към мантинелата

Мнение от BalBosA » 12 Сеп 2009, 23:04

kriso85 написа: И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амг :roll: Това без турбо ще е доста трудно...

Не,точно това ми харесва,че 7-цата няма спортен модел.Това е лимозина,а не бегачка.На кой му е притрябвала лимозина с 600 коня.Даже е най-добре да е дизел,защото се предполага,че лимозината се кара от хора,които пътуват много,следователно дизел.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 13 Сеп 2009, 0:30

Toneloker написа:То не се очаква, че някой ще ги кара след 200к км. :) В чужбина и на доста по-малко ги сменят.

В чужбина е така ....взимаш нова караш 3-4 години връщаш старата и взимаш нова и така ;) .... но в БГ хората се радват,ако могат да си позволят 7-8 годишен автомобил. И така след 10 години като си вкараш такъв автомобил от Запад ще ти е интересно колко държи до основен ремонт :mhihi:
....е дано след 10 години да си купуваме основно нови автомобили де ;)
36436
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 13 Сеп 2009, 7:22

След 10 години повечето нови коли ще имат двигателче, коетоще работи 1/3 от живота на колата, а основния ремонт ще е смяна на четки на ротори ;) Обаче не ми се мисли какв бизнес ще стане рециклирането на батерии в България :mhihi:
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.01.2009

Мнение от Tsets0 » 15 Сеп 2009, 14:08

Според Sky Motoring 1,35l мотор е именно трицилиндров.
BeMyWife

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Мнение от speeder88 » 15 Сеп 2009, 14:37

Tsets0 написа:Според Sky Motoring 1,35l мотор е именно трицилиндров.

e то на фона на тая финансова криза ще е е.а го и в разхищението ако е с повече цилиндри
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Сеп 2009, 17:24

Tsets0 написа:Според Sky Motoring 1,35l мотор е именно трицилиндров.


Е това пък ако се случи ще се смея с пълна сила ви казвам :!:

BMW_RIDER , колега - адски много ми хареса поста ти и завършека "Дано само не почнат да правят и спортните предимно турбо ,че тогава както вървят нещата неискам да си представям бъдещата М3 - 2 тона турбо със електронна система дето кара вместо тебе и заповядайте на тролея " :bowdown:

За мое съжаление нещата отиват именно натам. Какви са тези високи мощности от ниски обеми незнам ,но няма нещо на този свят досега измислено в името на икономията (а знаете ,че тя е майка на мизерията) ,което да се е оказало успешно в светлината в която то е било представено :!: Един живот живееме и незнам какво толкова ще спестят :help:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 15 Сеп 2009, 19:42

Penchev написа:За мое съжаление нещата отиват именно натам. Какви са тези високи мощности от ниски обеми незнам ,но няма нещо на този свят досега измислено в името на икономията (а знаете ,че тя е майка на мизерията) ,което да се е оказало успешно в светлината в която то е било представено :!: Един живот живееме и незнам какво толкова ще спестят

Хм, тук май по-скоро си говорим за екология а не за икономия. И в този смисъл наистина живеем по веднъж, обаче след нас ще има и други и те ще трябва да има какво да дишат и ядът, нали? А не виждам нищо лошо в това технологийте да се развиват и литровата мощност постоянно да расте. Иначе помислете си за колите от началото на века, примерно 16 литров двигател с 20к.с. Дали след 20 години (почти колкото е разликата между Е34 и Е60) хората не са си мислили, че тия новите двигатели само с по 4л и 50к.с. са твърде слаби и нездрави? Разбирам любовтта към старите модели но е време да приемете, че технологйте се развиват и BMW е на гребена на вълната. Не може да се очаква, че ще пуснат на пазара Е34 с М50 шестак отново :) А пък за любителите на аскетизма си има други наистина спортни, спартански и маняшки марки - Lotus например. BMW, открай време прави почти само комфортни 2 тонни круизери "със спортно усещане".
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.05.2009
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: IS

Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели

Мнение от alexi2828 » 25 Сеп 2009, 3:49

Като се почнат те в чужбина само нови коли карат,те 15-20 годишните коли от каде се докарват :help: сигурно ги карат 4-5 и ги слагат на склад да отлежат и после ги продават на бг и т.н. :mhihi: Гледа се само от добрата страна, а колко бедни хора има и на запад.Знаете ли колко хора в Америка живеят в каравани защото нямат пари да си купят къща и ядат най-смотаната храна на света, защото нямат пари. Карат си 15-20 годишни таратайки, не гледайте розовите филми на холивуд.До колкото за 1.3 мотора мисла,че 200 000 км няма да са му проблем това е :bowdown: БМВ :bowdown: не забравайте.Ще ми е много интересно като излезат даните за ускорение дали няма да бие някой от по старите 6-ци :driving:
Добрите момчета отиват в рая, лошите където си поискат.
Свободен е онзи, който от нищо не се бои и не зависи от нищо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели

Мнение от liort » 25 Сеп 2009, 12:12

Добре дошли в ерата на турбото . След толкова много години БМВ пак се завърна към първоначалния си замисъл от преди много много години, с първия си двигател с турбо . Задушен от тогавашната криза и т.н. :clap:
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re:

Мнение от acho.rs » 27 Сеп 2009, 16:53

BalBosA написа:
kriso85 написа: И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амг :roll: Това без турбо ще е доста трудно...

Не,точно това ми харесва,че 7-цата няма спортен модел.Това е лимозина,а не бегачка.На кой му е притрябвала лимозина с 600 коня.Даже е най-добре да е дизел,защото се предполага,че лимозината се кара от хора,които пътуват много,следователно дизел.

Май не схващаш основната идея на лимозините и V12 - това е да покажеш състояние,престиж и положение . Не знам дали си осведомен за 760и 544кс :mhihi: Все още ли вярваш на оправданията на БМВ не знам - за ВСЯКО нещо за което има пазар , БМВ ще го направят :idea: Не мога да разбера защо феновете на Е30 и Е34 само циврят - наща марка никога не е била консервативна - нито е МОРГАН , нито е ВАЙСМАН . БМВ са авангарда на технологията и като такива ще се променят постоянно , така че не е зле да се примирите с някой неща :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Re:

Мнение от kriso85 » 27 Сеп 2009, 19:24

acho.rs написа:
BalBosA написа:
kriso85 написа: И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амг :roll: Това без турбо ще е доста трудно...

Не,точно това ми харесва,че 7-цата няма спортен модел.Това е лимозина,а не бегачка.На кой му е притрябвала лимозина с 600 коня.Даже е най-добре да е дизел,защото се предполага,че лимозината се кара от хора,които пътуват много,следователно дизел.

Май не схващаш основната идея на лимозините и V12 - това е да покажеш състояние,престиж и положение . Не знам дали си осведомен за 760и 544кс :mhihi: Все още ли вярваш на оправданията на БМВ не знам - за ВСЯКО нещо за което има пазар , БМВ ще го направят :idea: Не мога да разбера защо феновете на Е30 и Е34 само циврят - наща марка никога не е била консервативна - нито е МОРГАН , нито е ВАЙСМАН . БМВ са авангарда на технологията и като такива ще се променят постоянно , така че не е зле да се примирите с някой неща :winky:

:yes: :yes: :yes:
И аз не виждам нищо лошо в новите модели, новите двигатели, новите технологии (дори и тролеите).
По-добре ли е М3 да е атмосферно, или да е по-добре да е най-бързото,най-завиващото и най-доброто в класа си.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.04.2008
Кара: към мантинелата

Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели

Мнение от BalBosA » 28 Сеп 2009, 21:56

Не,че съм против новите модели,просто не ми харесват тези уж спортни лимозини.Някак си не ми се връзват работите,хем да е спрортна кола хем луксозна.Единствено мазерати куатропорте ми харесва но то повече с панамера и цлс.А това,че е 500 коня не означава,че е спортна.

П.П лично мнение :D
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook