BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели
Модератор: Общи модератори
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Alexi написа:моето притеснение е доколко надежден ще е такъв двг ,дали няма на 180-200к да е за ремонт или направо за скраб ...
ти трябва да си нечовек с тази малки двг и купета да навъртиш толкова К километри за 4-5г. щото по немско и у западна еуропа не ги карат по повече, говоря специално за 1,3, обаче тва миксерче ще е мн приятно, особено по-коньовата версия

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Попринцип колкото по-малко коне от по-голям обем се изкарват,толкова по-дълъг е живота на двигателя. Технологиите се развиха доста,но дали материалите са напреднали толкова,че да издържат по 300-500 000 км. Да не се окаже,че 1,3турбо ще има нужда от основен ремонт след 150 000км!
- Toneloker
- ентусиаст
-
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
kriso85 написа: И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амгТова без турбо ще е доста трудно...
Не,точно това ми харесва,че 7-цата няма спортен модел.Това е лимозина,а не бегачка.На кой му е притрябвала лимозина с 600 коня.Даже е най-добре да е дизел,защото се предполага,че лимозината се кара от хора,които пътуват много,следователно дизел.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Toneloker написа:То не се очаква, че някой ще ги кара след 200к км.В чужбина и на доста по-малко ги сменят.
В чужбина е така ....взимаш нова караш 3-4 години връщаш старата и взимаш нова и така


....е дано след 10 години да си купуваме основно нови автомобили де

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
След 10 години повечето нови коли ще имат двигателче, коетоще работи 1/3 от живота на колата, а основния ремонт ще е смяна на четки на ротори
Обаче не ми се мисли какв бизнес ще стане рециклирането на батерии в България 


Never mistake motion for action...
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Tsets0 написа:Според Sky Motoring 1,35l мотор е именно трицилиндров.
e то на фона на тая финансова криза ще е е.а го и в разхищението ако е с повече цилиндри

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Tsets0 написа:Според Sky Motoring 1,35l мотор е именно трицилиндров.
Е това пък ако се случи ще се смея с пълна сила ви казвам

BMW_RIDER , колега - адски много ми хареса поста ти и завършека "Дано само не почнат да правят и спортните предимно турбо ,че тогава както вървят нещата неискам да си представям бъдещата М3 - 2 тона турбо със електронна система дето кара вместо тебе и заповядайте на тролея "

За мое съжаление нещата отиват именно натам. Какви са тези високи мощности от ниски обеми незнам ,но няма нещо на този свят досега измислено в името на икономията (а знаете ,че тя е майка на мизерията) ,което да се е оказало успешно в светлината в която то е било представено


Георги Пенчев
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Penchev написа:За мое съжаление нещата отиват именно натам. Какви са тези високи мощности от ниски обеми незнам ,но няма нещо на този свят досега измислено в името на икономията (а знаете ,че тя е майка на мизерията) ,което да се е оказало успешно в светлината в която то е било представеноЕдин живот живееме и незнам какво толкова ще спестят
Хм, тук май по-скоро си говорим за екология а не за икономия. И в този смисъл наистина живеем по веднъж, обаче след нас ще има и други и те ще трябва да има какво да дишат и ядът, нали? А не виждам нищо лошо в това технологийте да се развиват и литровата мощност постоянно да расте. Иначе помислете си за колите от началото на века, примерно 16 литров двигател с 20к.с. Дали след 20 години (почти колкото е разликата между Е34 и Е60) хората не са си мислили, че тия новите двигатели само с по 4л и 50к.с. са твърде слаби и нездрави? Разбирам любовтта към старите модели но е време да приемете, че технологйте се развиват и BMW е на гребена на вълната. Не може да се очаква, че ще пуснат на пазара Е34 с М50 шестак отново


- alexi2828
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10.05.2009
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: IS
Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели
Като се почнат те в чужбина само нови коли карат,те 15-20 годишните коли от каде се докарват
сигурно ги карат 4-5 и ги слагат на склад да отлежат и после ги продават на бг и т.н.
Гледа се само от добрата страна, а колко бедни хора има и на запад.Знаете ли колко хора в Америка живеят в каравани защото нямат пари да си купят къща и ядат най-смотаната храна на света, защото нямат пари. Карат си 15-20 годишни таратайки, не гледайте розовите филми на холивуд.До колкото за 1.3 мотора мисла,че 200 000 км няма да са му проблем това е
БМВ
не забравайте.Ще ми е много интересно като излезат даните за ускорение дали няма да бие някой от по старите 6-ци 





Добрите момчета отиват в рая, лошите където си поискат.
Свободен е онзи, който от нищо не се бои и не зависи от нищо.
Свободен е онзи, който от нищо не се бои и не зависи от нищо.
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели
Добре дошли в ерата на турбото . След толкова много години БМВ пак се завърна към първоначалния си замисъл от преди много много години, с първия си двигател с турбо . Задушен от тогавашната криза и т.н. 

-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re:
BalBosA написа:kriso85 написа: И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амгТова без турбо ще е доста трудно...
Не,точно това ми харесва,че 7-цата няма спортен модел.Това е лимозина,а не бегачка.На кой му е притрябвала лимозина с 600 коня.Даже е най-добре да е дизел,защото се предполага,че лимозината се кара от хора,които пътуват много,следователно дизел.
Май не схващаш основната идея на лимозините и V12 - това е да покажеш състояние,престиж и положение . Не знам дали си осведомен за 760и 544кс



- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Re:
acho.rs написа:BalBosA написа:kriso85 написа: И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амгТова без турбо ще е доста трудно...
Не,точно това ми харесва,че 7-цата няма спортен модел.Това е лимозина,а не бегачка.На кой му е притрябвала лимозина с 600 коня.Даже е най-добре да е дизел,защото се предполага,че лимозината се кара от хора,които пътуват много,следователно дизел.
Май не схващаш основната идея на лимозините и V12 - това е да покажеш състояние,престиж и положение . Не знам дали си осведомен за 760и 544ксВсе още ли вярваш на оправданията на БМВ не знам - за ВСЯКО нещо за което има пазар , БМВ ще го направят
Не мога да разбера защо феновете на Е30 и Е34 само циврят - наща марка никога не е била консервативна - нито е МОРГАН , нито е ВАЙСМАН . БМВ са авангарда на технологията и като такива ще се променят постоянно , така че не е зле да се примирите с някой неща



И аз не виждам нищо лошо в новите модели, новите двигатели, новите технологии (дори и тролеите).
По-добре ли е М3 да е атмосферно, или да е по-добре да е най-бързото,най-завиващото и най-доброто в класа си.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели
Не,че съм против новите модели,просто не ми харесват тези уж спортни лимозини.Някак си не ми се връзват работите,хем да е спрортна кола хем луксозна.Единствено мазерати куатропорте ми харесва но то повече с панамера и цлс.А това,че е 500 коня не означава,че е спортна.
П.П лично мнение
П.П лично мнение


67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани