m50b25 проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

m50b25 проблем

Мнение от ///ivanE30 » 25 Сеп 2009, 22:11

колеги имам следния странен проблем, мотора от 5тицата е в е30ска сичко си работи перфекно ускорение има сичко е 6, но доста често при рязко подаване на газ колата забива и понеже релето на помпата ми е в купето (а не в двигателния откъс) го чувам как сработва и гаси помпата , налягането пада оборотите също и колата почти огасва.значи прави го на всички скорости и обороти при рязко подаване на газ а и нещо ъпсурдно когато колата е на наклон и пак се подаде газ рязко същатат работа....
bedrock city racing

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: m50b25 проблем

Мнение от ///ivanE30 » 27 Сеп 2009, 16:37

:!:
bedrock city racing

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: m50b25 проблем

Мнение от Пресиян Василев » 27 Сеп 2009, 19:32

колега диагностика трябва.Може да има проблем с имото то сьщо гаси помпата.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: m50b25 проблем

Мнение от cod-cdbp » 27 Сеп 2009, 20:05

кое наричате "имото" ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: m50b25 проблем

Мнение от Ненко Вранков » 27 Сеп 2009, 20:48

имобилайзера, преполагам... но според мен няма как да е от него-той няма нищо общо с това дали даваш газ или не...
първото което се сещам е -датчик на дроселовата клапа?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: m50b25 проблем

Мнение от White 1913 Power » 27 Сеп 2009, 20:53

защо не опиташ в подфорум е30

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: m50b25 проблем

Мнение от Ненко Вранков » 27 Сеп 2009, 21:10

защото този мотор е от Е34... и вероятността някои от тук присъстващите да са имали следния проблем е по-вероятно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: m50b25 проблем

Мнение от White 1913 Power » 27 Сеп 2009, 21:52

а споделяш ли мнението че този мотор го има в доста е30ки и е много по вероятно някой от там да се е сблъсквал с този проблем поради правената трансплантация откъдето най-вероятно идва неговия проблем

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: m50b25 проблем

Мнение от cod-cdbp » 27 Сеп 2009, 22:14

а аз искам да попитам как и къде сте монтирали ЕКУ-то, сигурни ли сте в кабелите му и тяхната здравина, както и в самото реле и неговата здравина?
Защото изглежда че проблема се появява при вибрации и е вероятно да се дължи или на лоша връзка или на студена спойка.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: m50b25 проблем

Мнение от ///ivanE30 » 27 Сеп 2009, 22:21

несъм сигурен въобще в кабелите , тъи като преди няколко дена колата почти се запали добре че имах подрака средства :twisted: но това си го правеше и преди това, имам съмнения за грешка в компютара , в самия компютър (монтиран е в жабката далеч от вода и тн..), и съмнения за запушени бензинопроводи за обратния бензин :evil: релето е на ред мерих го и си дава стоиностите които трябва , проблема е някаде там :bang: компютара е с чип които е правен за другата кола което също мислчя че може да е проблема ,а и искам да го махна че 7500 оборота са ми доста :nono:
bedrock city racing

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: m50b25 проблем

Мнение от cod-cdbp » 27 Сеп 2009, 22:34

еми махни чипа и ако пак е така просто гледай за студени спойки или прекъснати кабели друго няма какво да е.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: m50b25 проблем

Мнение от White 1913 Power » 27 Сеп 2009, 22:58

щом си бил на косъм от това да се запалиш при първа възможност открий причината пък другото после

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: m50b25 проблем

Мнение от ///ivanE30 » 27 Сеп 2009, 23:16

интаресно ми е кои е този сигнал които гаси помпата , другото е фиксирано за момента .
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 4.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 М5
Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК

Re: m50b25 проблем

Мнение от KON4ETO » 28 Сеп 2009, 9:27

Колега и аз сам със същия мотор и мога да ти кажа че нема такава луда кола и според мен проблема е в чипа.
А ти с какъв ваздушен филтър я караш тази кола защото аз сам с кн филтър и сам много доволен .
Смени си ваздушния и горивния филтър и пак ще си говорим :yes: :yes: :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: m50b25 проблем

Мнение от ddddk » 28 Сеп 2009, 14:38

///ivanE30 написа:самия компютър (монтиран е в жабката далеч от вода и тн..):


Тъй като на компютъра фабрично му е осигурено охлаждане:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=12&fg=35

Може в жабката да му става топличко и температурната му защита да известява за себе си по този странен начин...

Просто предположение...

Поздрави,
Д
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook