m50b25 проблем
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
m50b25 проблем
колеги имам следния странен проблем, мотора от 5тицата е в е30ска сичко си работи перфекно ускорение има сичко е 6, но доста често при рязко подаване на газ колата забива и понеже релето на помпата ми е в купето (а не в двигателния откъс) го чувам как сработва и гаси помпата , налягането пада оборотите също и колата почти огасва.значи прави го на всички скорости и обороти при рязко подаване на газ а и нещо ъпсурдно когато колата е на наклон и пак се подаде газ рязко същатат работа....
bedrock city racing
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: m50b25 проблем
колега диагностика трябва.Може да има проблем с имото то сьщо гаси помпата.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: m50b25 проблем
имобилайзера, преполагам... но според мен няма как да е от него-той няма нищо общо с това дали даваш газ или не...
първото което се сещам е -датчик на дроселовата клапа?
първото което се сещам е -датчик на дроселовата клапа?
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: m50b25 проблем
защо не опиташ в подфорум е30
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: m50b25 проблем
защото този мотор е от Е34... и вероятността някои от тук присъстващите да са имали следния проблем е по-вероятно.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: m50b25 проблем
а споделяш ли мнението че този мотор го има в доста е30ки и е много по вероятно някой от там да се е сблъсквал с този проблем поради правената трансплантация откъдето най-вероятно идва неговия проблем
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: m50b25 проблем
а аз искам да попитам как и къде сте монтирали ЕКУ-то, сигурни ли сте в кабелите му и тяхната здравина, както и в самото реле и неговата здравина?
Защото изглежда че проблема се появява при вибрации и е вероятно да се дължи или на лоша връзка или на студена спойка.
Защото изглежда че проблема се появява при вибрации и е вероятно да се дължи или на лоша връзка или на студена спойка.

- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: m50b25 проблем
несъм сигурен въобще в кабелите , тъи като преди няколко дена колата почти се запали добре че имах подрака средства
но това си го правеше и преди това, имам съмнения за грешка в компютара , в самия компютър (монтиран е в жабката далеч от вода и тн..), и съмнения за запушени бензинопроводи за обратния бензин
релето е на ред мерих го и си дава стоиностите които трябва , проблема е някаде там
компютара е с чип които е правен за другата кола което също мислчя че може да е проблема ,а и искам да го махна че 7500 оборота са ми доста 




bedrock city racing
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: m50b25 проблем
еми махни чипа и ако пак е така просто гледай за студени спойки или прекъснати кабели друго няма какво да е.

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: m50b25 проблем
щом си бил на косъм от това да се запалиш при първа възможност открий причината пък другото после
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: m50b25 проблем
интаресно ми е кои е този сигнал които гаси помпата , другото е фиксирано за момента .
bedrock city racing
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
Re: m50b25 проблем
Колега и аз сам със същия мотор и мога да ти кажа че нема такава луда кола и според мен проблема е в чипа.
А ти с какъв ваздушен филтър я караш тази кола защото аз сам с кн филтър и сам много доволен .
Смени си ваздушния и горивния филтър и пак ще си говорим

А ти с какъв ваздушен филтър я караш тази кола защото аз сам с кн филтър и сам много доволен .
Смени си ваздушния и горивния филтър и пак ще си говорим



- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: m50b25 проблем
///ivanE30 написа:самия компютър (монтиран е в жабката далеч от вода и тн..):
Тъй като на компютъра фабрично му е осигурено охлаждане:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=12&fg=35
Може в жабката да му става топличко и температурната му защита да известява за себе си по този странен начин...
Просто предположение...
Поздрави,
Д

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани