някой правил ли го е това на своето М43 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- KIRTZA
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е83-M57 D30
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
имам го същия проблем и ако съм сигурен ,че няма да му стане нещо на компресора на климата хич няма да се занимавам щот колата не губи чак толкова масло.Та въпроса ми е има ли опасност за компресора?
Е83-M57 D30
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
KIRTZA написа:имам го същия проблем и ако съм сигурен ,че няма да му стане нещо на компресора на климата хич няма да се занимавам щот колата не губи чак толкова масло.Та въпроса ми е има ли опасност за компресора?
добър въпрос ,аз го имам тоя проблем и след като смених всички ролки ,обтегачи и ремъци сега свири от някъде ,но не мога да разбера от къде и освен ,че е омаслен целия компресор ,омаслен е и датчика на вала и не знам и аз дали може да се прецака нещо ,а немски не разбирам,някой ако може да преведе темата от немския линк ще черпя по бира
- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
аз съм с m44 и при мен има такова уплътнение но според мен не е необходимо да се с сваля главата, а капака пред маслената помпa
- KIRTZA
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е83-M57 D30
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
днес гледах за пореден път за да видя от къде тече и струва ми се че тече само от тази п-образната гаритура щтот назад не виждам омаслено.трябва да помисля къде да ида ,че да го направят грамотно.
Е83-M57 D30
- b0k0
- селянина с колелото
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: В колата Град: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: тролей
- Мечтае да кара: влак
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
KIRTZA написа:днес гледах за пореден път за да видя от къде тече и струва ми се че тече само от тази п-образната гаритура щтот назад не виждам омаслено.трябва да помисля къде да ида ,че да го направят грамотно.
ако е на ръба трудно се хваща.. аз за 4 часа свалих и смених номер 16, но не спря напълно.. явно и от номер 17 хвърга


02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i




БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i





- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
аз имам едно въпросче, възможно ли е от тази гаринтура номер 16 да губи налягане на маслото в главата и да потропват повдигачите ?? И като цяло какви поразии могат да стана при евентуално НЕ смяната и ?
Последна промяна BiTurbo на 29 Сеп 2009, 0:43, променена общо 1 път
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
Колеги може да ви звучи налудничево----НО И двете ми бмв-та като ги купих двигателите долу ,пълна профилактика отвън и отвътре и това е.Никакви проблеми след това,никакви течове и разни такива.Конкретно за колегата,сваляй и ремонтирай,но колегата по-горе е прав,че ще излязат много други проблемчета.Спести пари и направи като мен.Успех!!!
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
а какво ще рече тва:
в какво точно се изразява профилактиката, ще се радвам ако споделиш
П.С. Все още се чудя дали е възможно ако е скапано 16 да губи налягане на масло в главата
Makarov 2 написа:пълна профилактика отвън и отвътре и това е.
в какво точно се изразява профилактиката, ще се радвам ако споделиш

П.С. Все още се чудя дали е възможно ако е скапано 16 да губи налягане на масло в главата

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
BiTurbo написа:П.С. Все още се чудя дали е възможно ако е скапано 16 да губи налягане на масло в главата
Не.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
~Мишо~ написа:BiTurbo написа:П.С. Все още се чудя дали е възможно ако е скапано 16 да губи налягане на масло в главата
Не.
Мда и аз като се замислих ми се видя, че няма да е възможно, тъй като това щеше да е най-глупаво измисления мотор сигурно, ако беше вярно


П.С. Ще призова, ако някой се реши да го прави това да нащрака малко снимки и да направи една темичка, ако му е възможно, защото явно ще буде полезна за много от нас, ако не сега, то поне за в бъдеще

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
BiTurbo написа:~Мишо~ написа:BiTurbo написа:П.С. Все още се чудя дали е възможно ако е скапано 16 да губи налягане на масло в главата
Не.
Мда и аз като се замислих ми се видя, че няма да е възможно, тъй като това щеше да е най-глупаво измисления мотор сигурно, ако беше вярноТо и като се загледа човек къде лежи точно тази гарнитурка може да се прецени, че няма много общо с налягане на маслото, ама просто ми хрумна и затва питах, мерси
![]()
П.С. Ще призова, ако някой се реши да го прави това да нащрака малко снимки и да направи една темичка, ако му е възможно, защото явно ще буде полезна за много от нас, ако не сега, то поне за в бъдеще
Утре ще водя красавицата на доктор и ще видим дали ще се сваля главата или ще може да се извади само капака ,защото има разногласия по въпроса ,сигурно в неделя ще се разглабя и ако мога ще направя снимки
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
BiTurbo написа:П.С. Ще призова, ако някой се реши да го прави това да нащрака малко снимки и да направи една темичка, ако му е възможно, защото явно ще буде полезна за много от нас, ако не сега, то поне за в бъдеще
Ми на комбито забелязвам, че ми е омаслено там, мих си маторя, ама гледам има пак масълце, значи е за смяна туй уплътнение, ама ко ше си играя да отварям да праа, напрао ша тура мотор в коша, не сешоар, тъй, че от мен снимки не чекайте. ОСвен ако някой недоде да му га направя ша ви го снимам на воля, бай Иво много обича докат си пии кафето около мен да щрака.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
sonny написа:BiTurbo написа:П.С. Ще призова, ако някой се реши да го прави това да нащрака малко снимки и да направи една темичка, ако му е възможно, защото явно ще буде полезна за много от нас, ако не сега, то поне за в бъдеще
Ми на комбито забелязвам, че ми е омаслено там, мих си маторя, ама гледам има пак масълце, значи е за смяна туй уплътнение, ама ко ше си играя да отварям да праа, напрао ша тура мотор в коша, не сешоар, тъй, че от мен снимки не чекайте. ОСвен ако някой недоде да му га направя ша ви го снимам на воля, бай Иво много обича докат си пии кафето около мен да щрака.
Тва с мотора е супер идея, аз все повече и повече се замислям за нея

НО, от друга страна на мен ми звучи адски безсмислено заради едно уплатнение да се смени мотора, нямам опит и в отварянето на глава и в сменяне на мотори, но лично за мен 1вото ми звучи по рентабилно и по не изискващо толкова свалянето на главата, та макар и после основно да се обслужи (гумички и т.н.). Лично мнение

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
Днес смених гарнитурите при РАШО АУТО-голямо разглабяне падна ,но момчетата си свършиха работата точно и както беше обещал Рашо-"Докарай ми я на обяд и вечерта си я вземаш"-така и стана-за ремонта е необходимо да си набавите гумените гарнитури 16 и 17,както и металната гарнитура за капаците на веригата и гарнитура за главата ,около 1.5 литра антифриз /в сервиза имат / и тичайте при Рашо да оправи проблема,че иначе само трябва да доливаме масло и колата отдолу в коша няма да хване ръжда никога от това масло.При мен №16 се беше скъсала.И какво остана да кажа-ПИЧ,благодаря ,че ми оправи колата, и повече доволни клиенти като мен. 
Това е по-добрия сервиз.

Това е по-добрия сервиз.
- KIRTZA
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е83-M57 D30
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
колега ,колко ти струваше цялото мероприятие ако не е тайна ,разбира се?в смисъл всичките гарнитури , труд и т.н. при рашо,за да знам дали да я карам направо там.
Е83-M57 D30
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани