някой правил ли го е това на своето М43 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
някой правил ли го е това на своето М43 ?
Значи автора на тази тема обписва, че М43 може да губи доста масло поради скпването на едно точно определено уплътнение, за смяната на което се изисква за съжаление сваляне на главата и смяна също така и на гарнитурата на главата. На пръв поглед се виждало че проблема е в гарнитурата на капака на клапаните, но много е вероятно и това уплътнение за което става въпрос също да е скапано.
ето за това става въпрос>
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... -_E36.html
става въпрос за това уплътнение номер 16 от фигурата>
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
та някой дали го е правил това нещо ми е интересно ?
ето за това става въпрос>
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... -_E36.html
става въпрос за това уплътнение номер 16 от фигурата>
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
та някой дали го е правил това нещо ми е интересно ?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , съвсем на скоро сменявах номер 17 от схемата ... при мен проблема беше 17 . Пускаше масло от там и се стичаше на долу към компресора на климатика , оливаше яко от там .... Слава богу номе 17 се сменя сравнително лесно , отвива се само капака на клапаните и горния капак на ангренажната верига. Много се притеснявах и аз да не се наложи да сменявам номер 16 от схемата , понеже то наистина няма как да се смени без да се свали главата , но слава богу само номер 17 ми беше проблема .... Виж да не би и при теб да е само то проблема , а не номер 16 , че тогава в голям филм се вкарваш. Ако то е проблема , ще се наложи да сменяш доста други гарнитури около тази ... то си е като да сменяш комплект гарнитури при ремонт на глава .... понеже така или иначе се сваля главата ...
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
и на мен предстои смяна на същата ,давайте качествен сервиз и какви пари,аз смених само №17,но не става -пак капе и то достатъчно,трябва да се сменя и №16 ама трябва да се сваля главата и дразни много,но се чудя как може да се прецакат тези гарнитури-дали само от времето или някой "Професор" след "Качествен ремонт " си е оставил ръцете
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
metodi80 написа:Колега , съвсем на скоро сменявах номер 17 от схемата ... при мен проблема беше 17 . Пускаше масло от там и се стичаше на долу към компресора на климатика , оливаше яко от там .... Слава богу номе 17 се сменя сравнително лесно , отвива се само капака на клапаните и горния капак на ангренажната верига. Много се притеснявах и аз да не се наложи да сменявам номер 16 от схемата , понеже то наистина няма как да се смени без да се свали главата , но слава богу само номер 17 ми беше проблема .... Виж да не би и при теб да е само то проблема , а не номер 16 , че тогава в голям филм се вкарваш. Ако то е проблема , ще се наложи да сменяш доста други гарнитури около тази ... то си е като да сменяш комплект гарнитури при ремонт на глава .... понеже така или иначе се сваля главата ...
здр колега,
на мен по принцип не ми предстои такава смяна, просто от скоро следя този немски форум и попаднах на темата и ми стана интересно, дали някой тука е свалял главата само заради тва


Положението е следното, щом нещо не е наред, то трябва да бъде отстранено и заменено с такова което е наред. Проблемите обаче ас не малко. Защо ли? Защото не можеш да кажеш, ми номер 16 струва ххлв, номер еди колко си ххлв и труд хххлв и оп сетката толкоз. Що ли? Ми щото е напълно вероятно да изезнат покрай това нещо още неща, всмисъл, омаслява да речем и от семернги на вала, аиде сменяме, омаслява от капака на клапаните, аиде нова гарнитурка, аиде на капака отпред нови гарнитурки. А обтегача, успокоитела, за смяна, аиде и те нови, а не са евтини, нови болтове на главата, шлайф на главата, па така и така е свалено, айде една проверка н аклапаните дали не текат, ако текат айде на препасване и нови гумички, па недай си боже да се наложи смяна на водачи. Дефакто ако човек иска да няма проблеми, и си обича колата, няма и да се замисли за тия неща, апросто ще каже на мастора, прави и толкоз. Но излиза цифра. А да се свали главата и да се сменят само двете гарнитури и да се залупи, си е чиста проба залупена работа. Да не говорим, че повечето М43ки са н агаз, това означава 100% правен ена клапани. Така, че щом предстой смяна на една такв ане значителна гарнитурка, си направете сметака дали да вложите пари в обичаната си кола или го караме през просото, оти ако го караме през просото, то за ко да се сменя гарнитурката, може и така.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
sonny написа:Положението е следното, щом нещо не е наред, то трябва да бъде отстранено и заменено с такова което е наред. Проблемите обаче ас не малко. Защо ли? Защото не можеш да кажеш, ми номер 16 струва ххлв, номер еди колко си ххлв и труд хххлв и оп сетката толкоз. Що ли? Ми щото е напълно вероятно да изезнат покрай това нещо още неща, всмисъл, омаслява да речем и от семернги на вала, аиде сменяме, омаслява от капака на клапаните, аиде нова гарнитурка, аиде на капака отпред нови гарнитурки. А обтегача, успокоитела, за смяна, аиде и те нови, а не са евтини, нови болтове на главата, шлайф на главата, па така и така е свалено, айде една проверка н аклапаните дали не текат, ако текат айде на препасване и нови гумички, па недай си боже да се наложи смяна на водачи. Дефакто ако човек иска да няма проблеми, и си обича колата, няма и да се замисли за тия неща, апросто ще каже на мастора, прави и толкоз. Но излиза цифра. А да се свали главата и да се сменят само двете гарнитури и да се залупи, си е чиста проба залупена работа. Да не говорим, че повечето М43ки са н агаз, това означава 100% правен ена клапани. Така, че щом предстой смяна на една такв ане значителна гарнитурка, си направете сметака дали да вложите пари в обичаната си кола или го караме през просото, оти ако го караме през просото, то за ко да се сменя гарнитурката, може и така.
напълно съм съгласен с твоето мнение. То така да се отвори мотора за смяна на една гарнитурка си е малко верно простотия ама айде....

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
BiTurbo написа:Митко Ганчев написа:колко му е да го раЗчовъркаме....
един селдобед и 1 каса бира, колко да е

аз ще ти взема каса бира ,и да идвам,при мен ще се сваля главата,ама няма да мина май само с каса бира
Еба го, то ако стааше за един следобед, щех съм щастлив. Замо да ви дам примерче. Вчера си отворих М50то, за подобна интервенция, и уж всичко подготмвено, уж всичко направено, треаше да сваля едната глава, да цопн другата и една ревизия на повдигачите, е да де, ама резултата е, че таа нощ ще се боря да я качвам. Що ли? Ми щото както писах по-горе, излизат некви непредвиденираоти за правене и като се закучи да ти треа част дето в Дару струва 7.62ст, ама никога не е внасяна и я нема налична, ко праим? Губим 1 ден в търсене на секънд хенд или ан други алтернативи. 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
sonny написа:Еба го, то ако стааше за един следобед, щех съм щастлив. Замо да ви дам примерче. Вчера си отворих М50то, за подобна интервенция, и уж всичко подготмвено, уж всичко направено, треаше да сваля едната глава, да цопн другата и една ревизия на повдигачите, е да де, ама резултата е, че таа нощ ще се боря да я качвам. Що ли? Ми щото както писах по-горе, излизат некви непредвиденираоти за правене и като се закучи да ти треа част дето в Дару струва 7.62ст, ама никога не е внасяна и я нема налична, ко праим? Губим 1 ден в търсене на секънд хенд или ан други алтернативи.
ФАКТ

разбира се че няма да се мине с един следобет, аз го казах с голяма доза сърказъм


айде със здраве и винаги на страни

- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
Sonny, любопитно ми е какво се скапва повече на клапаните на мотор работил на газ и само на бензин. Знам за някои модели на Форд, на които с газифицирането директно се сменят и клапаните.
Re: някой правил ли го е това на своето М43 ?
ивчо3 написа:Sonny, любопитно ми е какво се скапва повече на клапаните на мотор работил на газ и само на бензин. Знам за някои модели на Форд, на които с газифицирането директно се сменят и клапаните.
Нагарят им леглата, и се износват повече водачите. Моята глава е такава, защото мотора ми е каран на газ, но най-интересното е, че смукателните са перфектни и на водачи и на легла, но изпускателите са тотал. Попринцип в изпускателния клапан на БМВ има Магнезии за отвеждане ан температоурата, не знам дали това има някакво значение. Но е факт, колкото мотори на газ съм отворил, нито една глава не е ставала за директен монтаж след това.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани