Измерване на компресия Е46 ??

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: F15

Измерване на компресия Е46 ??

Мнение от mutata85 » 13 Сеп 2009, 16:38

Колеги ако някой е измервал компресията на Е46 320д. 150 коня,
моля да сподели как,през дюзите ли,или през свещите?? И естествено какви стойности са нормални и кои вече критични??
Поздрави...!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

компресия

Мнение от RadioDJ » 13 Сеп 2009, 20:46

320д 150кс има степен на сгъстяване 17.
Нормалната компресия трябва да е някаде 25-27 атм./бар.
Допустима разлика м/у цилиндрите 10%

мери се на загрят мотор. ( иначе 6те получи6 много оптимистични стойности. :D
Forced induction means torque,
torque means fun.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 14 Сеп 2009, 14:21

а за преди фейса как са нещата колега? И меренето зависили от силата на акумулатора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 14 Сеп 2009, 19:54

няма значение акомулатора .. той няма никва връзка с това колко компесия ще направи буталото :winky:
мери се през свещите
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от mutata85 » 14 Сеп 2009, 22:29

Така де на загрил двигател се мери и се мери през свещите,но като свалиш колекторите за да стигнеш до свещите не ми е ясно как ще остане загряла и как ще въртиш на стартер...??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 14 Сеп 2009, 22:49

е ако мислиш, че ще изстине докато свалиш един колектор ...
и що да не въртиш на стартер. то ти траа едно две чуквания.
ама отивате някъде и за 20 30 лв ще го премерят и няма нужда се мъчите сами
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 3.12.2007
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Мнение от _OSMICATA_ » 15 Сеп 2009, 1:04

Sharo написа:е ако мислиш, че ще изстине докато свалиш един колектор ...
и що да не въртиш на стартер. то ти траа едно две чуквания.
ама отивате някъде и за 20 30 лв ще го премерят и няма нужда се мъчите сами


-Много правилно казано!
Come play with POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 15 Сеп 2009, 12:24

аз питам , защото на менведнъж ми мериха и все различни резултати даваше, после акумулатора свършиха, после масло вкарваха в цилиндрите. Правилото за 10% разлика важи и за преди фейса предполагам? Иначе от това което писахте колеги излиза, че:

1) мери се на нормално загрят двигател.
2) през свещите
3) с едно две врътвания на стартер
4) до 10% толеранс между различните цилиндри.

Има ли някакви тънкости за които да се внимава? Какво налягане трябва да имат цилиндрите на 136 коня двигателя?

Мерси

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook