Измерване на компресия Е46 ??
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- mutata85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Измерване на компресия Е46 ??
Колеги ако някой е измервал компресията на Е46 320д. 150 коня,
моля да сподели как,през дюзите ли,или през свещите?? И естествено какви стойности са нормални и кои вече критични??
Поздрави...!!
моля да сподели как,през дюзите ли,или през свещите?? И естествено какви стойности са нормални и кои вече критични??
Поздрави...!!
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
компресия
320д 150кс има степен на сгъстяване 17.
Нормалната компресия трябва да е някаде 25-27 атм./бар.
Допустима разлика м/у цилиндрите 10%
мери се на загрят мотор. ( иначе 6те получи6 много оптимистични стойности.
Нормалната компресия трябва да е някаде 25-27 атм./бар.
Допустима разлика м/у цилиндрите 10%
мери се на загрят мотор. ( иначе 6те получи6 много оптимистични стойности.

Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
няма значение акомулатора .. той няма никва връзка с това колко компесия ще направи буталото
мери се през свещите

мери се през свещите
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- mutata85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Така де на загрил двигател се мери и се мери през свещите,но като свалиш колекторите за да стигнеш до свещите не ми е ясно как ще остане загряла и как ще въртиш на стартер...??
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
е ако мислиш, че ще изстине докато свалиш един колектор ...
и що да не въртиш на стартер. то ти траа едно две чуквания.
ама отивате някъде и за 20 30 лв ще го премерят и няма нужда се мъчите сами
и що да не въртиш на стартер. то ти траа едно две чуквания.
ама отивате някъде и за 20 30 лв ще го премерят и няма нужда се мъчите сами
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- _OSMICATA_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Sharo написа:е ако мислиш, че ще изстине докато свалиш един колектор ...
и що да не въртиш на стартер. то ти траа едно две чуквания.
ама отивате някъде и за 20 30 лв ще го премерят и няма нужда се мъчите сами
-Много правилно казано!
Come play with POWER
аз питам , защото на менведнъж ми мериха и все различни резултати даваше, после акумулатора свършиха, после масло вкарваха в цилиндрите. Правилото за 10% разлика важи и за преди фейса предполагам? Иначе от това което писахте колеги излиза, че:
1) мери се на нормално загрят двигател.
2) през свещите
3) с едно две врътвания на стартер
4) до 10% толеранс между различните цилиндри.
Има ли някакви тънкости за които да се внимава? Какво налягане трябва да имат цилиндрите на 136 коня двигателя?
Мерси
1) мери се на нормално загрят двигател.
2) през свещите
3) с едно две врътвания на стартер
4) до 10% толеранс между различните цилиндри.
Има ли някакви тънкости за които да се внимава? Какво налягане трябва да имат цилиндрите на 136 коня двигателя?
Мерси
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани