Бензинова помпа
Модератор: Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Бензинова помпа
Малко е дългичко , и интересното и въпроса са накрая , така , че може направо там да скочите =) 
След дълга борба със регулатора на налягането на горивото, най-накрая успях да го сменя, и от там нататъка се почнаха едни проблеми ... След първото врътване на ключа , аха да запали и нищо , още веднъж и пак нищо . Казвам си аз , сигурно има въздушна възглавница с горивната система , нали съм я отварял за да сменя регулатора и трябва да се обезвъздуши. разхлабвам аз малко единия маркуч и давам контакт , потече бензин , въздух , после само бензин и си казвам , оп готово , затягам и пак на ключа. Но колкото и да се пробвам , двигателя спи и не пали
. Казвам си аз , сигурно има въздушна възглавница с горивната система , нали съм я отварял за да сменя регулатора и трябва да се обезвъздуши. разхлабвам аз малко единия маркуч и давам контакт , потече бензин , въздух , после само бензин и си казвам , оп готово , затягам и пак на ключа. Но колкото и да се пробвам , двигателя спи и не пали  . След няколко опита забелязвам, че безиновата помпа вече не се чува да работи при подаден контакт. И се почна едно ровене по схеми , книги и почвам да проследявам всяка жица . Попаднах ня наколк оварианта на схеми за Е34 и всяка с леки разлики около релето за бензиновата помпа , но най-лошото беше,че нито една не отговаряше на това което мерех
. След няколко опита забелязвам, че безиновата помпа вече не се чува да работи при подаден контакт. И се почна едно ровене по схеми , книги и почвам да проследявам всяка жица . Попаднах ня наколк оварианта на схеми за Е34 и всяка с леки разлики около релето за бензиновата помпа , но най-лошото беше,че нито една не отговаряше на това което мерех  . Дали пък моята Е34 не е по-различна ?!. Най-старнното беше, че на клема 87 на релето за горивото има късо към земя ?!!! , а според всички схеми там е клема 15 и се подава +12 през релето за горивната помпа от клема 30 !. В едната схема клема 30 е директното закачена Батерия-та а в другата през едно реле което се командва от централния ел. блок. При мен тази клема получава +12В само при контакт , което не пасва на нито една от схемите ама айде това се преживява. Според една от схемите тази клема подава +12В и на инжекторите който в моя случай нямаха връзка със тази клема 15 , поне на инжекторите нямаше късо към маса. Изобщо яко объркване , незнам по коя схема да гледам , да си разглоба колата и да си нарисувам моя схема
. Дали пък моята Е34 не е по-различна ?!. Най-старнното беше, че на клема 87 на релето за горивото има късо към земя ?!!! , а според всички схеми там е клема 15 и се подава +12 през релето за горивната помпа от клема 30 !. В едната схема клема 30 е директното закачена Батерия-та а в другата през едно реле което се командва от централния ел. блок. При мен тази клема получава +12В само при контакт , което не пасва на нито една от схемите ама айде това се преживява. Според една от схемите тази клема подава +12В и на инжекторите който в моя случай нямаха връзка със тази клема 15 , поне на инжекторите нямаше късо към маса. Изобщо яко объркване , незнам по коя схема да гледам , да си разглоба колата и да си нарисувам моя схема  #!.  Та накрая има една молба към феновете със Е34 , 24V , М50 мотор , да мерне някой какво има на клема 87 на релето за горивото със омметър към маса при изваден бушон 23 (защото през него минава горивната помпа и е ясно че ще даде много малко съпротивление към маса , около 1.9 Ом).  А релето на горивната помпа както всички знаем (казвам го в случай ,че аз съм се объркал , дай боже) е кафявото най-близо до калника , в дясната кутия зад двигателя.
#!.  Та накрая има една молба към феновете със Е34 , 24V , М50 мотор , да мерне някой какво има на клема 87 на релето за горивото със омметър към маса при изваден бушон 23 (защото през него минава горивната помпа и е ясно че ще даде много малко съпротивление към маса , около 1.9 Ом).  А релето на горивната помпа както всички знаем (казвам го в случай ,че аз съм се объркал , дай боже) е кафявото най-близо до калника , в дясната кутия зад двигателя.
			След дълга борба със регулатора на налягането на горивото, най-накрая успях да го сменя, и от там нататъка се почнаха едни проблеми ... След първото врътване на ключа , аха да запали и нищо , още веднъж и пак нищо
 . Казвам си аз , сигурно има въздушна възглавница с горивната система , нали съм я отварял за да сменя регулатора и трябва да се обезвъздуши. разхлабвам аз малко единия маркуч и давам контакт , потече бензин , въздух , после само бензин и си казвам , оп готово , затягам и пак на ключа. Но колкото и да се пробвам , двигателя спи и не пали
. Казвам си аз , сигурно има въздушна възглавница с горивната система , нали съм я отварял за да сменя регулатора и трябва да се обезвъздуши. разхлабвам аз малко единия маркуч и давам контакт , потече бензин , въздух , после само бензин и си казвам , оп готово , затягам и пак на ключа. Но колкото и да се пробвам , двигателя спи и не пали  . След няколко опита забелязвам, че безиновата помпа вече не се чува да работи при подаден контакт. И се почна едно ровене по схеми , книги и почвам да проследявам всяка жица . Попаднах ня наколк оварианта на схеми за Е34 и всяка с леки разлики около релето за бензиновата помпа , но най-лошото беше,че нито една не отговаряше на това което мерех
. След няколко опита забелязвам, че безиновата помпа вече не се чува да работи при подаден контакт. И се почна едно ровене по схеми , книги и почвам да проследявам всяка жица . Попаднах ня наколк оварианта на схеми за Е34 и всяка с леки разлики около релето за бензиновата помпа , но най-лошото беше,че нито една не отговаряше на това което мерех  . Дали пък моята Е34 не е по-различна ?!. Най-старнното беше, че на клема 87 на релето за горивото има късо към земя ?!!! , а според всички схеми там е клема 15 и се подава +12 през релето за горивната помпа от клема 30 !. В едната схема клема 30 е директното закачена Батерия-та а в другата през едно реле което се командва от централния ел. блок. При мен тази клема получава +12В само при контакт , което не пасва на нито една от схемите ама айде това се преживява. Според една от схемите тази клема подава +12В и на инжекторите който в моя случай нямаха връзка със тази клема 15 , поне на инжекторите нямаше късо към маса. Изобщо яко объркване , незнам по коя схема да гледам , да си разглоба колата и да си нарисувам моя схема
. Дали пък моята Е34 не е по-различна ?!. Най-старнното беше, че на клема 87 на релето за горивото има късо към земя ?!!! , а според всички схеми там е клема 15 и се подава +12 през релето за горивната помпа от клема 30 !. В едната схема клема 30 е директното закачена Батерия-та а в другата през едно реле което се командва от централния ел. блок. При мен тази клема получава +12В само при контакт , което не пасва на нито една от схемите ама айде това се преживява. Според една от схемите тази клема подава +12В и на инжекторите който в моя случай нямаха връзка със тази клема 15 , поне на инжекторите нямаше късо към маса. Изобщо яко объркване , незнам по коя схема да гледам , да си разглоба колата и да си нарисувам моя схема  #!.  Та накрая има една молба към феновете със Е34 , 24V , М50 мотор , да мерне някой какво има на клема 87 на релето за горивото със омметър към маса при изваден бушон 23 (защото през него минава горивната помпа и е ясно че ще даде много малко съпротивление към маса , около 1.9 Ом).  А релето на горивната помпа както всички знаем (казвам го в случай ,че аз съм се объркал , дай боже) е кафявото най-близо до калника , в дясната кутия зад двигателя.
#!.  Та накрая има една молба към феновете със Е34 , 24V , М50 мотор , да мерне някой какво има на клема 87 на релето за горивото със омметър към маса при изваден бушон 23 (защото през него минава горивната помпа и е ясно че ще даде много малко съпротивление към маса , около 1.9 Ом).  А релето на горивната помпа както всички знаем (казвам го в случай ,че аз съм се объркал , дай боже) е кафявото най-близо до калника , в дясната кутия зад двигателя./usr/src/ Luke...
		Re: Бензинова помпа
забравих още един въпрос , всички схеми които имам са единидушни , че между клема 87 на релето на горивната помпа и едната (по близката до калника) клема на бушон 23 трябва да има връзка което при мен не се наблюдава , а при вас ? дали не ми е там проблема ? (другата клема на 23 дето е по близка до мотора ходи директно към бензиновата помпа, проверено е )
			/usr/src/ Luke...
		- Alexi
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
човек нещо не мога да те разбера .. преди да смениш регулатора колата палеше ли ? ако да не търси проблема в горивната помпа .. а и като дадеш на контакт нали потича гориво ,значи тя работи ..
			
		Уфф , прав си трябваше да дам малко повече инфо  . Това е продължение на една много стара тема от преди можеби 5-6месеца , когато се жалвах ,че машината губи ряз на кръстовища , и тогава поне 80% от насоките на членовете на клуба бяха ,че "виновника" е регулатора на налягането. Е чак сега си намерих такъв регулатор на налягането , смених го и почнаха едни други проблеми (дъъългия пост
 . Това е продължение на една много стара тема от преди можеби 5-6месеца , когато се жалвах ,че машината губи ряз на кръстовища , и тогава поне 80% от насоките на членовете на клуба бяха ,че "виновника" е регулатора на налягането. Е чак сега си намерих такъв регулатор на налягането , смених го и почнаха едни други проблеми (дъъългия пост  ).  За съжаление не можах да намеря старата тема и да сложа линк за да е ясно за какво иде реч.
).  За съжаление не можах да намеря старата тема и да сложа линк за да е ясно за какво иде реч.
			 . Това е продължение на една много стара тема от преди можеби 5-6месеца , когато се жалвах ,че машината губи ряз на кръстовища , и тогава поне 80% от насоките на членовете на клуба бяха ,че "виновника" е регулатора на налягането. Е чак сега си намерих такъв регулатор на налягането , смених го и почнаха едни други проблеми (дъъългия пост
 . Това е продължение на една много стара тема от преди можеби 5-6месеца , когато се жалвах ,че машината губи ряз на кръстовища , и тогава поне 80% от насоките на членовете на клуба бяха ,че "виновника" е регулатора на налягането. Е чак сега си намерих такъв регулатор на налягането , смених го и почнаха едни други проблеми (дъъългия пост  ).  За съжаление не можах да намеря старата тема и да сложа линк за да е ясно за какво иде реч.
).  За съжаление не можах да намеря старата тема и да сложа линк за да е ясно за какво иде реч./usr/src/ Luke...
		Релето би трябвяло да е оранжево. Значи на клема 87 през бушон 23(7,5А) е точно захранването на горивната помпа.  Много пъти съм тествал такива помпи и това го знам със сигурност. На клема 30 имаш постоянно захранване +12V(не от контактния ключ, а направо от акумулатора). На клема 86 е захранването (пак +12В) на бобината на релето. Този сигнал идва от главното реле, което захранва , както сам си открил, дюзите, ABS-а и няколко други дребни неща. На клема 85 има  маса, която се пуска от краче 3 на ЕCU-то. Системата няма абсолютно никаква нужда от обезвъздушаване и такова не се изисква, за да работи. По принцип помпата се тества като клеми 30 и 87 на куплунга на релето се свързват с проводник и по този начин помпата е включена перманентно при загасен двигател. Регулаторът регулира налягането на горивото при М50В20 на 3 бара, а при М50В25 на 3,5 бара(при липса а вакуум, т.е. загасен двигател). Правят се 4 вида тестове на помпата и на системата: за дебит, за налягане, за задържане на налягането и за консумиран ток на помпата. Въпроси?
			
		- TheBoss
- Полковника
- 
				  
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Като гледам май нещата отиват към биропиене. Вие що не се видите, отстранявате проблема и после описвате  А после сядаме и
 А после сядаме и   
   
  
			 А после сядаме и
 А после сядаме и   
   
  

Проблема е решен !
Решението на проблема се оказа толкова елементарен , че ме е срам да си призная   . Както казват хората , като нещо не върви , излез от маслата , отиди се разходи малко , пък се върни и проблема си реши
 . Както казват хората , като нещо не върви , излез от маслата , отиди се разходи малко , пък се върни и проблема си реши  . Отидох аз с една туба за бензин , турих 10л в резервоара , и пак на ключа. Двигателя се позакашля няколко пъти , и взе че запали като пушка е сега , кой ще ме срещне на кръстовище сега а
 . Отидох аз с една туба за бензин , турих 10л в резервоара , и пак на ключа. Двигателя се позакашля няколко пъти , и взе че запали като пушка е сега , кой ще ме срещне на кръстовище сега а  ). После се сетих че в един от форумите някой беше споменал, че като свърши горивото или не се получи необходимото налягане във състемата на инжекторите за определено време , ECU си мисли , че има проблеми с херметизацията , липса на бензин и т.н. и изключва подаване на захранване към бензиновата помпа (нещото което ме оплете така май
). После се сетих че в един от форумите някой беше споменал, че като свърши горивото или не се получи необходимото налягане във състемата на инжекторите за определено време , ECU си мисли , че има проблеми с херметизацията , липса на бензин и т.н. и изключва подаване на захранване към бензиновата помпа (нещото което ме оплете така май   ).
 ).
			 . Както казват хората , като нещо не върви , излез от маслата , отиди се разходи малко , пък се върни и проблема си реши
 . Както казват хората , като нещо не върви , излез от маслата , отиди се разходи малко , пък се върни и проблема си реши  . Отидох аз с една туба за бензин , турих 10л в резервоара , и пак на ключа. Двигателя се позакашля няколко пъти , и взе че запали като пушка е сега , кой ще ме срещне на кръстовище сега а
 . Отидох аз с една туба за бензин , турих 10л в резервоара , и пак на ключа. Двигателя се позакашля няколко пъти , и взе че запали като пушка е сега , кой ще ме срещне на кръстовище сега а  ). После се сетих че в един от форумите някой беше споменал, че като свърши горивото или не се получи необходимото налягане във състемата на инжекторите за определено време , ECU си мисли , че има проблеми с херметизацията , липса на бензин и т.н. и изключва подаване на захранване към бензиновата помпа (нещото което ме оплете така май
). После се сетих че в един от форумите някой беше споменал, че като свърши горивото или не се получи необходимото налягане във състемата на инжекторите за определено време , ECU си мисли , че има проблеми с херметизацията , липса на бензин и т.н. и изключва подаване на захранване към бензиновата помпа (нещото което ме оплете така май   ).
 )./usr/src/ Luke...
		ре
И някой замервал ли е на атмосферна Баварка при колко наднаягане от регулатора има положителен ефект в работата на мотора? При мен отначало не се чувства а после рязко започва да се дави, особено на ниски! М30Б35 ми е мотора .
			
		
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
 


 
