М-броня + подкалници в чудо се видях

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

М-броня + подкалници в чудо се видях

Мнение от kapitanat » 10 Сеп 2009, 17:26

Здравйте колеги , направо се видях в чудо с подкалниците . Та да почна от началото . Първо свалих колата доста някъде 45 отпред и около 35 отзад . Сложих М ко ва броня ( от сега да спомена само оргинални части ) . Тъй като под калниците ми бяха в доста лошо състояние си купих нови , от там и м ко ви те въздухопроводи и едни триъгълни подложки, който се захващат на бронята и подкалниците и всичко е супер трудно да съвпадне , 1000 приспособявания ( тука вината е моя защото тези подложки се захващат и за кората под двигателя, а аз си направих сам моя си от 4 мм ламарина - защото обявих война на легналите полицай , но в крайна сметка всичко напасна и легна, както си е оргинално и гумите при завой опират в подкалниците и ги нараняват също някак си захващането на въздухопроводите ми се струва кекаво, ако някой има снимки , сходни проблеми или съвет да казва . МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО КОЛЕГИ .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 10 Сеп 2009, 17:37

И моите опираха преди при напълно навит волан, трябва да има едно винтче над дупката за въздуховода и навътре точно отгоре се пада, не знам как по-добре да ти го обясня, там като завиеш и бронята не мърда и въздуховода стои стабилно и нищо не опира.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 10 Сеп 2009, 21:05

Ако частите са ОРИГИНАЛНИ, говоря за подкалници, въздуховоди и триъгълниците отдолу, проблем с монтажа НЯМА, бронята ако е оригинална или е ако е бай Китай, също няма проблем, проблем има с чешките чикийджииски подкалници и стъклполастовите брони. А това с опирането на гумата в подкалника, нинам как го получавате, аз съм с 17ки и съм с 60 надолу отпред и подкалник не ми е закачил. Ако ви закача, то явно, подкалника сте изтървали върху гумата и сте решили, че е монтиран.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 18.05.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: Astra j 1.4 t

Мнение от b.bonev » 10 Сеп 2009, 23:53

Браво , Колега само така - война на легналите полицаи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 11 Сеп 2009, 0:07

sonny написа: А това с опирането на гумата в подкалника, нинам как го получавате, аз съм с 17ки и съм с 60 надолу отпред и подкалник не ми е закачил. Ако ви закача, то явно, подкалника сте изтървали върху гумата и сте решили, че е монтиран.


Не е така, не опира отгоре или отпред, ами от най-вътрешната страна там при датчиците на АБС-а при примерно повече от 60-70% навит волан.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 13 Сеп 2009, 9:34

Победа над тъмните сили на пластмасата !!! Успях , както беше лесно да се предположи сам си бях виновен , заради металната броня под двигателя , която си направих мащабте малко ги бях объркал и от дясната страна беше с 15 см. издадена което предизвиква доста сериозни разминавания . Както и да е вече ми пее сърцето като я погледна отдолу .

За колегато който не е виждал как гумите опират в подкалниците имам малко снимки , а за колегите със сходен поблем при мен решението се оказа 5мм фланец и вече не опира там където са връзките с кабелите за Абс а , а дали ще опре отпред, както преди се съмнявам , защоо всичко е много здраво захванато . Е дано в крайна сметка цялата работи има и практическа стойност да пази по чист двигателя и да се охлаждат дисковете по добре .

Изображение


Изображение

Изображение
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Сеп 2009, 18:44

Опира в ламарината,а не в пластмасовия подкалник.Опира дори и с 15-ки,
явно това е конструктивен недостатък на Е36.
А иначе,като гледам с какво окачване си,фланци 5 мм. са задължителни,
ако караш с оригинални джанти.В противен случай гумата опира в първата
витка на пружината.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 13 Сеп 2009, 19:30

bmwdriver написа:Опира в ламарината,а не в пластмасовия подкалник.Опира дори и с 15-ки,
явно това е конструктивен недостатък на Е36.
А иначе,като гледам с какво окачване си,фланци 5 мм. са задължителни,
ако караш с оригинални джанти.В противен случай гумата опира в първата витка на пружината.


На едната ми Е36-ца също има такива белези, но самото от едната страна, нисля да я заведа да видят сходимостта.
На другата няма такива неща, едва ли е конструктивен недостатък
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 13 Сеп 2009, 20:35

При Е36 това си заводски недостатък-Казвам го защото при напълно Здрави Оригинални подкалници хванати със всичките крепежи-със стандартното окачване и бирени капачки с гуми 205/60/15 пак закача при пълно навъртане на волана???? Аз му свикнах и не ме дразни!!! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 13 Сеп 2009, 20:51

:mhihi: И на мен ми закача от едната страна само :mhihi: Тъкмо си сложих и въздуховоди и подкалници всичко и единя въздуховод го сгазих :mhihi: И свалих и другия... и така единя ми подкалник е изяден от гумата... другия нищо му няма... Със 17-ки съм 235/40..
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 13 Сеп 2009, 23:02

Garribaldi написа::mhihi: И на мен ми закача от едната страна само :mhihi: Тъкмо си сложих и въздуховоди и подкалници всичко и единя въздуховод го сгазих :mhihi: И свалих и другия... и така единя ми подкалник е изяден от гумата... другия нищо му няма... Със 17-ки съм 235/40..


Нормално!!! :)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 8.04.2007

Re: М-броня + подкалници в чудо се видях

Мнение от keopss » 24 Сеп 2009, 20:24

zdraveite...izvinqvam se za latinicata..problema e v regulirovkata na prednia most ili po to4no na volana v pove4eto slu4ayi..az go imah sa6tiya v dqsno hodih pak pri sa6tiya maystor po opravi go no se polu4i leko v levia posle pak i sq vse e 6...makar da sam s 18 nqma opirane

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook