М-броня + подкалници в чудо се видях
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
М-броня + подкалници в чудо се видях
Здравйте колеги , направо се видях в чудо с подкалниците . Та да почна от началото . Първо свалих колата доста някъде 45 отпред и около 35 отзад . Сложих М ко ва броня ( от сега да спомена само оргинални части ) . Тъй като под калниците ми бяха в доста лошо състояние си купих нови , от там и м ко ви те въздухопроводи и едни триъгълни подложки, който се захващат на бронята и подкалниците и всичко е супер трудно да съвпадне , 1000 приспособявания ( тука вината е моя защото тези подложки се захващат и за кората под двигателя, а аз си направих сам моя си от 4 мм ламарина - защото обявих война на легналите полицай , но в крайна сметка всичко напасна и легна, както си е оргинално и гумите при завой опират в подкалниците и ги нараняват също някак си захващането на въздухопроводите ми се струва кекаво, ако някой има снимки , сходни проблеми или съвет да казва . МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО КОЛЕГИ .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
И моите опираха преди при напълно навит волан, трябва да има едно винтче над дупката за въздуховода и навътре точно отгоре се пада, не знам как по-добре да ти го обясня, там като завиеш и бронята не мърда и въздуховода стои стабилно и нищо не опира.
Ако частите са ОРИГИНАЛНИ, говоря за подкалници, въздуховоди и триъгълниците отдолу, проблем с монтажа НЯМА, бронята ако е оригинална или е ако е бай Китай, също няма проблем, проблем има с чешките чикийджииски подкалници и стъклполастовите брони. А това с опирането на гумата в подкалника, нинам как го получавате, аз съм с 17ки и съм с 60 надолу отпред и подкалник не ми е закачил. Ако ви закача, то явно, подкалника сте изтървали върху гумата и сте решили, че е монтиран.
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
sonny написа: А това с опирането на гумата в подкалника, нинам как го получавате, аз съм с 17ки и съм с 60 надолу отпред и подкалник не ми е закачил. Ако ви закача, то явно, подкалника сте изтървали върху гумата и сте решили, че е монтиран.
Не е така, не опира отгоре или отпред, ами от най-вътрешната страна там при датчиците на АБС-а при примерно повече от 60-70% навит волан.
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Победа над тъмните сили на пластмасата !!! Успях , както беше лесно да се предположи сам си бях виновен , заради металната броня под двигателя , която си направих мащабте малко ги бях объркал и от дясната страна беше с 15 см. издадена което предизвиква доста сериозни разминавания . Както и да е вече ми пее сърцето като я погледна отдолу .
За колегато който не е виждал как гумите опират в подкалниците имам малко снимки , а за колегите със сходен поблем при мен решението се оказа 5мм фланец и вече не опира там където са връзките с кабелите за Абс а , а дали ще опре отпред, както преди се съмнявам , защоо всичко е много здраво захванато . Е дано в крайна сметка цялата работи има и практическа стойност да пази по чист двигателя и да се охлаждат дисковете по добре .

За колегато който не е виждал как гумите опират в подкалниците имам малко снимки , а за колегите със сходен поблем при мен решението се оказа 5мм фланец и вече не опира там където са връзките с кабелите за Абс а , а дали ще опре отпред, както преди се съмнявам , защоо всичко е много здраво захванато . Е дано в крайна сметка цялата работи има и практическа стойност да пази по чист двигателя и да се охлаждат дисковете по добре .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Опира в ламарината,а не в пластмасовия подкалник.Опира дори и с 15-ки,
явно това е конструктивен недостатък на Е36.
А иначе,като гледам с какво окачване си,фланци 5 мм. са задължителни,
ако караш с оригинални джанти.В противен случай гумата опира в първата
витка на пружината.
явно това е конструктивен недостатък на Е36.
А иначе,като гледам с какво окачване си,фланци 5 мм. са задължителни,
ако караш с оригинални джанти.В противен случай гумата опира в първата
витка на пружината.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
bmwdriver написа:Опира в ламарината,а не в пластмасовия подкалник.Опира дори и с 15-ки,
явно това е конструктивен недостатък на Е36.
А иначе,като гледам с какво окачване си,фланци 5 мм. са задължителни,
ако караш с оригинални джанти.В противен случай гумата опира в първата витка на пружината.
На едната ми Е36-ца също има такива белези, но самото от едната страна, нисля да я заведа да видят сходимостта.
На другата няма такива неща, едва ли е конструктивен недостатък
- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
При Е36 това си заводски недостатък-Казвам го защото при напълно Здрави Оригинални подкалници хванати със всичките крепежи-със стандартното окачване и бирени капачки с гуми 205/60/15 пак закача при пълно навъртане на волана???? Аз му свикнах и не ме дразни!!! 

- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3



- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Garribaldi написа::mhihi: И на мен ми закача от едната страна самоТъкмо си сложих и въздуховоди и подкалници всичко и единя въздуховод го сгазих
И свалих и другия... и така единя ми подкалник е изяден от гумата... другия нищо му няма... Със 17-ки съм 235/40..
Нормално!!!

Re: М-броня + подкалници в чудо се видях
zdraveite...izvinqvam se za latinicata..problema e v regulirovkata na prednia most ili po to4no na volana v pove4eto slu4ayi..az go imah sa6tiya v dqsno hodih pak pri sa6tiya maystor po opravi go no se polu4i leko v levia posle pak i sq vse e 6...makar da sam s 18 nqma opirane
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани