5500 оборота
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
мда и аз съм пускал тема с това заглавие както и ощв мн колеги . вски казва вал но защо точно на 5500 се появява проблема ? и то все при м40 ?! и защо като пуснеш газта леко да паднат оборотите под 5500 не се оправя ако е вал веднага трябва да се оправи . а то е въпрос на точно 4 сек през които колата работи на 2 цилиндъра , след това се оправя независимо от оборотите само да не са над 5500 . иначе може да вдигнеш 6400 ако рязко натиснеш газта и удря прекъсвача и проблема се появява когато пуснеш газта лекичко отпуснеш ли я и започва да се '' дави двигателя '' неискам да обидя никой само разсъждавам на глас . е ако имам 1000 лв излишни щтях да сменя вала и да видя дали е от него . колеги със такъв проблем споделят , че след смяната на вала и кубилиците с нови всичко се оправя .
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
toni3d1 написа:колеги със такъв проблем споделят , че след смяната на вала и кубилиците с нови всичко се оправя .




- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Щото при другите започва от 9000 и докато падне под 6 500 колата е на 500 000 клм и колегите си сменят моторите направо.Ако има по компетентни нека споделятtoni3d1 написа:мда и аз съм пускал тема с това заглавие както и ощв мн колеги . вски казва вал но защо точно на 5500 се появява проблема ? и то все при м40 ?!





Колеги с М40,вала и кобилиците се износват на 160 000-190 000 клм.(в зависимост от карането,но винаги свършват до 200 000) и се нуждаят от смяна,зада върви вашата кола подобаващо.Ако не ги смените няма да стига прекъсвача и ще продължава да намалява оборотие 5 500-5 000- 4 500 и така докато немо да запали.Така че СМЕНЯЙТЕ ГИ



Аз мойте ги смених а ти????????


Стефчо , виж , че обяснявам на колегата за проблема . м/у др как може да направят вала да издържа до 150 000 км . на другите коли на по 1 милион км нищо им няма .... бмвто на 150 000 и ..... м/у др на запад както карат за 3 години ще ги минат тези 150 000 км . и едва ли ще смянт вала . т.е излиза че колата е направена за 3 год и след това всеки да се оправя .
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
sonny написа:На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата
Бате а какво общо има съединителя в тая ситуация,че ми стана интересно
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Изрода написа:sonny написа:На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата
Бате а какво общо има съединителя в тая ситуация,че ми стана интересно

че съединителя е най-важния в цялата схема... всички от м50 стават без проблем... сменяш и си свиркаш...
колкото до проблема, не е задължително да смениш вала... но за кобилици и повдигачи лимита е точно посочен...
- xamctepa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40B18
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
хамстъъ... кво си постнал бре брато... силно се надявам да праиш разлика между макс мощност при обороти, и макс обороти... ако ли не... лошо 

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
И то даже много лошоВладо написа:хамстъъ... кво си постнал бре брато... силно се надявам да праиш разлика между макс мощност при обороти, и макс обороти... ако ли не... лошо


Изрода написа:sonny написа:На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата
Бате а какво общо има съединителя в тая ситуация,че ми стана интересно
Ми прееба се, а другия съединител си седеше на мототра и го цопнах с него

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
sonny написа:Изрода написа:sonny написа:На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата
Бате а какво общо има съединителя в тая ситуация,че ми стана интересно
Ми прееба се, а другия съединител си седеше на мототра и го цопнах с него
Хахахаха сега разбирам връзката




- slav40
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Лопел
- Детайли за колата: кЮмбе
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани