5500 оборота

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 11 Сеп 2009, 21:10

На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 12 Сеп 2009, 0:02

мда и аз съм пускал тема с това заглавие както и ощв мн колеги . вски казва вал но защо точно на 5500 се появява проблема ? и то все при м40 ?! и защо като пуснеш газта леко да паднат оборотите под 5500 не се оправя ако е вал веднага трябва да се оправи . а то е въпрос на точно 4 сек през които колата работи на 2 цилиндъра , след това се оправя независимо от оборотите само да не са над 5500 . иначе може да вдигнеш 6400 ако рязко натиснеш газта и удря прекъсвача и проблема се появява когато пуснеш газта лекичко отпуснеш ли я и започва да се '' дави двигателя '' неискам да обидя никой само разсъждавам на глас . е ако имам 1000 лв излишни щтях да сменя вала и да видя дали е от него . колеги със такъв проблем споделят , че след смяната на вала и кубилиците с нови всичко се оправя .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 12 Сеп 2009, 0:28

toni3d1 написа:колеги със такъв проблем споделят , че след смяната на вала и кубилиците с нови всичко се оправя .
:yes: опраа се я,пробваи за да се увериш ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 12 Сеп 2009, 0:50

toni3d1 написа:мда и аз съм пускал тема с това заглавие както и ощв мн колеги . вски казва вал но защо точно на 5500 се появява проблема ? и то все при м40 ?!
Щото при другите започва от 9000 и докато падне под 6 500 колата е на 500 000 клм и колегите си сменят моторите направо.Ако има по компетентни нека споделят Изображение май на теб Тони тря целия форум по отделно да ти обеснят на ЛС и да ти кажат да си смениш вала с кобиличките Изображение зада спреш с тези тъпи въпроси през 5-6 дена ИзображениеИзображениеИзображение
Колеги с М40,вала и кобилиците се износват на 160 000-190 000 клм.(в зависимост от карането,но винаги свършват до 200 000) и се нуждаят от смяна,зада върви вашата кола подобаващо.Ако не ги смените няма да стига прекъсвача и ще продължава да намалява оборотие 5 500-5 000- 4 500 и така докато немо да запали.Така че СМЕНЯЙТЕ ГИ ИзображениеИзображениеИзображение
Аз мойте ги смених а ти???????? Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 12 Сеп 2009, 1:21

Стефчо , виж , че обяснявам на колегата за проблема . м/у др как може да направят вала да издържа до 150 000 км . на другите коли на по 1 милион км нищо им няма .... бмвто на 150 000 и ..... м/у др на запад както карат за 3 години ще ги минат тези 150 000 км . и едва ли ще смянт вала . т.е излиза че колата е направена за 3 год и след това всеки да се оправя .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Мнение от Изрода » 12 Сеп 2009, 13:21

sonny написа:На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата


Бате а какво общо има съединителя в тая ситуация,че ми стана интересно
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 12 Сеп 2009, 14:57

Изрода написа:
sonny написа:На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата


Бате а какво общо има съединителя в тая ситуация,че ми стана интересно


Изображение

че съединителя е най-важния в цялата схема... всички от м50 стават без проблем... сменяш и си свиркаш...

колкото до проблема, не е задължително да смениш вала... но за кобилици и повдигачи лимита е точно посочен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40B18

Мнение от xamctepa » 12 Сеп 2009, 22:28

Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 12 Сеп 2009, 23:20

хамстъъ... кво си постнал бре брато... силно се надявам да праиш разлика между макс мощност при обороти, и макс обороти... ако ли не... лошо ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 12 Сеп 2009, 23:25

Владо написа:хамстъъ... кво си постнал бре брато... силно се надявам да праиш разлика между макс мощност при обороти, и макс обороти... ако ли не... лошо ;)
И то даже много лошо :winky:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 13 Сеп 2009, 0:28

Изрода написа:
sonny написа:На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата


Бате а какво общо има съединителя в тая ситуация,че ми стана интересно


Ми прееба се, а другия съединител си седеше на мототра и го цопнах с него :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Мнение от Изрода » 13 Сеп 2009, 1:28

sonny написа:
Изрода написа:
sonny написа:На място стигаше едвам до 2900, на ход едвам 2600. Първоначално си мислех, че са помпи и све. Смених всичко възможно де мое да има у един грозен мотор, гледам ги вал едно друго, на 6 и она неще и неще. Накрая смених съединителя с М50 и приключих драмата


Бате а какво общо има съединителя в тая ситуация,че ми стана интересно


Ми прееба се, а другия съединител си седеше на мототра и го цопнах с него :mhihi:


Хахахаха сега разбирам връзката ИзображениеИзображениеИзображение :yes:
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 13 Сеп 2009, 14:42

xamctepa написа:Изображение
е значи достигна максималната си мощност при 5500 оборота но това неозначава , че неможе още . м/у др проблема е , че като ги стигне и дори да псуанеш газта да паднат оборотите двигателя работи на 2 цилиндара 3-4 сек . все 1 се изпълва нещо с гориво през това време .

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 9.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Лопел
Детайли за колата: кЮмбе

Мнение от slav40 » 14 Сеп 2009, 17:55

Сори за спама ...

:winky: Малиии, каква любов цари в този раздел! :winky:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook