Как се гаси тази лампичка :) ??

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 07 Сеп 2009, 15:27

nik4o_83 написа:Доливай бе колега - тва само се обезвъздушава! Сипвай спокойно - като го надуе налягането само ще си изкара въздуха. Досега никъде не съм чувал за обезвъздушаване с машинка помпа или квото и да било специално за снтифриз!!!
Аз съм доливал и никви грижи.

П.С. Брат ми - споко - отдавна беше ;)


Кое бе? :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 07 Сеп 2009, 15:41

Това, че някои от вас не са чували за обезвъздушаване, не означава че няма такова :idea:
Както казах при бензиновите мотори има една пробка до капачката за наливане на охладителна течност - и от там се обезвъздушава системата. Точно защото тя е под налягане, когато има въздух става кофти и не може да се охлажда като хората, може да надува маркучите и т.н. неприятни неща.
И все пак ако просто доливаш течност, може и да няма нужда от обезвъздушаване, но ако си източил цялата система за промивка,смяна на антифриз или друг ремонт, после си трябва обезвъздушаване.
ПП: и при 320д 136к.с. я има тая пробка
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: русе,разград

Мнение от drinoff » 07 Сеп 2009, 16:13

kriso85 написа:Това, че някои от вас не са чували за обезвъздушаване, не означава че няма такова :idea:
Както казах при бензиновите мотори има една пробка до капачката за наливане на охладителна течност - и от там се обезвъздушава системата. Точно защото тя е под налягане, когато има въздух става кофти и не може да се охлажда като хората, може да надува маркучите и т.н. неприятни неща.
И все пак ако просто доливаш течност, може и да няма нужда от обезвъздушаване, но ако си източил цялата система за промивка,смяна на антифриз или друг ремонт, после си трябва обезвъздушаване.
ПП: и при 320д 136к.с. я има тая пробка


Съгласен съм с всичко.... но

искаш да ми кажеж че при всяко доливане на вода/антифриз .... било то фкъщти или ОМВ или ШЕЛЛ ....треа да спра и да обезвъдушавам...?

Не.. и да има нужда колата си я праи сама по автоматичен път... виж ако си праил промивка това е друга работа...:)
Изображение

Neverborn...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 07 Сеп 2009, 16:26

И все пак ако просто доливаш течност, може и да няма нужда от обезвъздушаване, но ако си източил цялата система

Не си ми прочел целия пост :winky:
Пък и обезвъдушаването е доста проста работа, става и с монета от 20 стинки ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 07 Сеп 2009, 18:37

мдаа днес така и аз я обезвьздуших с монета 320д/136/00 :mhihi:
новият ми номер: 0877787835

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: русе,разград

Мнение от drinoff » 07 Сеп 2009, 19:58

Ми аз не обезвъздушавам..... :) и не виждам проблем :)
Изображение

Neverborn...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 11 Сеп 2009, 12:07

И аз не обезвъздушавам и нямах проблеми, днес реших да врътна пропката ако има въздух да го изгони. В следствие на това хем се вдигна нивото на антифриза (в което не виждам логиката, ако беше избутала въздуха трябваше да стане обратното) хем мъркучите станаха меки и празни :) Това го направих на студен и незапален двигател. Така ли се прави или трябва двигателя да е запален. Т.е. как се обезвъздушава :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 11 Сеп 2009, 14:05

Никой ли нме може да ми обесни как се прави и защо като го направих така се получи, или при обезвъздушаването може би трябва да е затворена капачката ????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 11 Сеп 2009, 14:08

колега на студен двигател няма да стане защото няма налягане прави се на топал двигател и се отвива пропката малко зада ако има вьздух да излезе(трябва да започне да излиза само антифриз без никакви балончета)тог ;) ава завиваш пропката и си готов
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 11 Сеп 2009, 14:43

Т.е. правя го на загрял двигател + затворена капачка ... това ли е ? След това завивам пропката, отварям капачката и доливам ? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 11 Сеп 2009, 17:28

ThE BeAsT написа:Т.е. правя го на загрял двигател + затворена капачка ... това ли е ? След това завивам пропката, отварям капачката и доливам ? :)


Преди това обаче си купи чистачки за очите... :idea: .
След като завиеш пробката позчакваш малко да се поохлади двг-то и тогава развиваш капачката евентуално да долееш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 11 Сеп 2009, 17:32

колега наливаш нужния антифриз на студен мотор (колкото е необходимо гледаш белезите трябва гьрловината да е между двете топета на прачицата която се подава от гьрловината) после караш докато загрее и направи налягане отваряш капака и отвиваш пробката и чакаш докато не започне да излиза само антифриз завиваш затваряш капака и готово след като изтине може за твое успокоение да видиш нивото и ако има нужда до долееш малко долива се без да се обежвьздушава ;)
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Сеп 2009, 18:12

ThE BeAsT написа:Т.е. правя го на загрял двигател + затворена капачка ... това ли е ? След това завивам пропката, отварям капачката и доливам ? :)

Колега това се прави при и работещ и загрял двигател :idea:
Колегата го е обяснил повече от перфектно :arrow:
marto853. написа:колега наливаш нужния антифриз на студен мотор (колкото е необходимо гледаш белезите трябва гьрловината да е между двете топета на прачицата която се подава от гьрловината) после караш докато загрее и направи налягане отваряш капака и отвиваш пробката и чакаш докато не започне да излиза само антифриз завиваш затваряш капака и готово след като изтине може за твое успокоение да видиш нивото и ако има нужда до долееш малко долива се без да се обежвьздушава ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 11 Сеп 2009, 18:55

Мерси а сега като вече се случи това което казах .... няма да има проблеми да си я запаля и да направя правиалното :) ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 11 Сеп 2009, 20:48

няма проблем ;)
новият ми номер: 0877787835

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook