Как се гаси тази лампичка :) ??
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
nik4o_83 написа:Доливай бе колега - тва само се обезвъздушава! Сипвай спокойно - като го надуе налягането само ще си изкара въздуха. Досега никъде не съм чувал за обезвъздушаване с машинка помпа или квото и да било специално за снтифриз!!!
Аз съм доливал и никви грижи.
П.С. Брат ми - споко - отдавна беше
Кое бе?

Si non confectus, non reficiat.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Това, че някои от вас не са чували за обезвъздушаване, не означава че няма такова
Както казах при бензиновите мотори има една пробка до капачката за наливане на охладителна течност - и от там се обезвъздушава системата. Точно защото тя е под налягане, когато има въздух става кофти и не може да се охлажда като хората, може да надува маркучите и т.н. неприятни неща.
И все пак ако просто доливаш течност, може и да няма нужда от обезвъздушаване, но ако си източил цялата система за промивка,смяна на антифриз или друг ремонт, после си трябва обезвъздушаване.
ПП: и при 320д 136к.с. я има тая пробка

Както казах при бензиновите мотори има една пробка до капачката за наливане на охладителна течност - и от там се обезвъздушава системата. Точно защото тя е под налягане, когато има въздух става кофти и не може да се охлажда като хората, може да надува маркучите и т.н. неприятни неща.
И все пак ако просто доливаш течност, може и да няма нужда от обезвъздушаване, но ако си източил цялата система за промивка,смяна на антифриз или друг ремонт, после си трябва обезвъздушаване.
ПП: и при 320д 136к.с. я има тая пробка
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

kriso85 написа:Това, че някои от вас не са чували за обезвъздушаване, не означава че няма такова![]()
Както казах при бензиновите мотори има една пробка до капачката за наливане на охладителна течност - и от там се обезвъздушава системата. Точно защото тя е под налягане, когато има въздух става кофти и не може да се охлажда като хората, може да надува маркучите и т.н. неприятни неща.
И все пак ако просто доливаш течност, може и да няма нужда от обезвъздушаване, но ако си източил цялата система за промивка,смяна на антифриз или друг ремонт, после си трябва обезвъздушаване.
ПП: и при 320д 136к.с. я има тая пробка
Съгласен съм с всичко.... но
искаш да ми кажеж че при всяко доливане на вода/антифриз .... било то фкъщти или ОМВ или ШЕЛЛ ....треа да спра и да обезвъдушавам...?
Не.. и да има нужда колата си я праи сама по автоматичен път... виж ако си праил промивка това е друга работа...

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
И все пак ако просто доливаш течност, може и да няма нужда от обезвъздушаване, но ако си източил цялата система
Не си ми прочел целия пост

Пък и обезвъдушаването е доста проста работа, става и с монета от 20 стинки

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
И аз не обезвъздушавам и нямах проблеми, днес реших да врътна пропката ако има въздух да го изгони. В следствие на това хем се вдигна нивото на антифриза (в което не виждам логиката, ако беше избутала въздуха трябваше да стане обратното) хем мъркучите станаха меки и празни
Това го направих на студен и незапален двигател. Така ли се прави или трябва двигателя да е запален. Т.е. как се обезвъздушава 


- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Никой ли нме може да ми обесни как се прави и защо като го направих така се получи, или при обезвъздушаването може би трябва да е затворена капачката ????
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
колега на студен двигател няма да стане защото няма налягане прави се на топал двигател и се отвива пропката малко зада ако има вьздух да излезе(трябва да започне да излиза само антифриз без никакви балончета)тог
ава завиваш пропката и си готов

новият ми номер: 0877787835
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Т.е. правя го на загрял двигател + затворена капачка ... това ли е ? След това завивам пропката, отварям капачката и доливам ? 

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
ThE BeAsT написа:Т.е. правя го на загрял двигател + затворена капачка ... това ли е ? След това завивам пропката, отварям капачката и доливам ?
Преди това обаче си купи чистачки за очите...

След като завиеш пробката позчакваш малко да се поохлади двг-то и тогава развиваш капачката евентуално да долееш.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
колега наливаш нужния антифриз на студен мотор (колкото е необходимо гледаш белезите трябва гьрловината да е между двете топета на прачицата която се подава от гьрловината) после караш докато загрее и направи налягане отваряш капака и отвиваш пробката и чакаш докато не започне да излиза само антифриз завиваш затваряш капака и готово след като изтине може за твое успокоение да видиш нивото и ако има нужда до долееш малко долива се без да се обежвьздушава 

новият ми номер: 0877787835
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
ThE BeAsT написа:Т.е. правя го на загрял двигател + затворена капачка ... това ли е ? След това завивам пропката, отварям капачката и доливам ?
Колега това се прави при и работещ и загрял двигател

Колегата го е обяснил повече от перфектно

marto853. написа:колега наливаш нужния антифриз на студен мотор (колкото е необходимо гледаш белезите трябва гьрловината да е между двете топета на прачицата която се подава от гьрловината) после караш докато загрее и направи налягане отваряш капака и отвиваш пробката и чакаш докато не започне да излиза само антифриз завиваш затваряш капака и готово след като изтине може за твое успокоение да видиш нивото и ако има нужда до долееш малко долива се без да се обежвьздушава
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Мерси а сега като вече се случи това което казах .... няма да има проблеми да си я запаля и да направя правиалното
?

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани