скърца нещо , отзад ЛАГЕР или надкладки или ???? !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
скърца нещо , отзад ЛАГЕР или надкладки или ???? !!!
Здравейте , имам малък проблем с ръчната - да отбележа първо , че ми дотегна от "майстори".
Значи проблемът е следния като карам бавно нещо скърца постоянно като триене на 2 метала - майсторите отваряха дисковете и казаха че не опира никъде натегнаха ръчната да хваща на 3 ти зъб , но уви след ден започна да мириши на феродо - ръчната се охлаби отново и хваща на поледното чак .... Та какъв може да е проблемът
Значи проблемът е следния като карам бавно нещо скърца постоянно като триене на 2 метала - майсторите отваряха дисковете и казаха че не опира никъде натегнаха ръчната да хваща на 3 ти зъб , но уви след ден започна да мириши на феродо - ръчната се охлаби отново и хваща на поледното чак .... Та какъв може да е проблемът
Последна промяна andreti на 10 Сеп 2009, 1:23, променена общо 1 път
Re: проблем с ръчната !!!
andreti написа:Здравейте , имам малък проблем с ръчната - да отбележа първо , че ми дотегна от "майстори".
Значи проблемът е следния като карам бавно нещо скърца постоянно като триене на 2 метала - майсторите отваряха дисковете и казаха че не опира никъде натегнаха ръчната да хваща на 3 ти зъб , но уви след ден започна да мириши на феродо - ръчната се охлаби отново и хваща на поледното чак .... Та какъв може да е проблемът
най-вероятно челюстите на ръчната,свали си задните дискове и ще ги видиш
andreti написа:plamen_hh написа:Саморегулиращото изтърваи явно ти са умекнали пружините и ти стържат челюстите
което ще рече да ги подменя с нови ?
Няма оправия , колеги помагайте - дайте съвет !! Смених дисковете , надкладките и надкладките на ръчната , но уви пордължава да си скърцааа !!! Имате ли идея какво оже да е ? ЛАГЕР ??
Значи - чува се постоянноо едно скърцане - определям го гато нещо допряно до спиците на велосипед -- с увеличаване на скоростта се увеличава , и респективно с намаляване намалява , а когато скоростта стиге до 5 - 10 км/ч започва да скърцаа здраво .
Когадо подавам газ тракането изчезва , а когато е по енерция или изключена от скорост пак се чува. При ляв завой намалява , а при десен се засилва ???
Малко като гатанка стана , но ако якой има предположение нека пише моля ви !!!!???

Когадо подавам газ тракането изчезва , а когато е по енерция или изключена от скорост пак се чува. При ляв завой намалява , а при десен се засилва ???
Малко като гатанка стана , но ако якой има предположение нека пише моля ви !!!!???



- l.u..bo
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70
- Детайли за колата: X5 E70 2012 286hp
Колега и при мен има скарцане и като минавам по паветата се появява и едно чукане на метал във метал и си мисля дали не е от прожините, но при мен е едо и сащо скарцането не се засилва.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
andreti написа:Значи - чува се постоянноо едно скърцане - определям го гато нещо допряно до спиците на велосипед -- с увеличаване на скоростта се увеличава , и респективно с намаляване намалява , а когато скоростта стиге до 5 - 10 км/ч започва да скърцаа здраво .
Когадо подавам газ тракането изчезва , а когато е по енерция или изключена от скорост пак се чува. При ляв завой намалява , а при десен се засилва ???
Малко като гатанка стана , но ако якой има предположение нека пише моля ви !!!!???![]()
![]()
това че засилва при завой е признак на заминал лагер ама да не те подведа по добре отиди на читав сервиз щом си сменил накладките едва ли е от тях, но пробвай пробвай като си в движение да речем с 40 км/час леко дръпни ръчната на първия зъб и виж дали има разлика ако тя влияе на стърженето засилва или намаля значи е нещо с челюстите. |Ако не много е вероятно да имаш заминал лагер.
Когато му падне циментацията на тази страна на която се накланя колата усилието върху лагера е по голямо и се чува повече и обратното в твоя случай е заден десен лагер.
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
Едно от възможните неща е да ти сее откъснала задната ос от купето често срещан проблем при е46.При мен започна по същия начин
- divvakka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 17.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е60
kalanak написа:Едно от възможните неща е да ти сее откъснала задната ос от купето често срещан проблем при е46.При мен започна по същия начин
при мен скърцането се оказа именно от това!!!
- l.u..bo
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70
- Детайли за колата: X5 E70 2012 286hp
А каде точно да попгледна за да вида дали е задната ос, защото миналата седмица сменях маслото на един канал и не видях нищо???
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
l.u..bo написа:А каде точно да попгледна за да вида дали е задната ос, защото миналата седмица сменях маслото на един канал и не видях нищо???
Задния мост е на 4 тампона, които са окачени на купето. Къса се предния ляв тампон или ламарината на купето, за което е закачен тампона (нещо като ботуш на макферсона изглежда). Аз имах точно този проблем, като ми го оправиха колата заспа. И после задължително на реглаж

Si non confectus, non reficiat.
- l.u..bo
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70
- Детайли за колата: X5 E70 2012 286hp
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=30
можеш ли да посо4иш на тази картинка кое точно да гледам
можеш ли да посо4иш на тази картинка кое точно да гледам
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
l.u..bo написа:http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=BL31&mospid=47610&hg=33&fg=30
можеш ли да посо4иш на тази картинка кое точно да гледам
Тампон номер 4 - това са четирите точки на закрепване на моста към купето. Прегледай ги всичките за пукнатини и скъсване на ламарината.
Si non confectus, non reficiat.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани