скърца нещо , отзад ЛАГЕР или надкладки или ???? !!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

скърца нещо , отзад ЛАГЕР или надкладки или ???? !!!

Мнение от andreti » 02 Сеп 2009, 12:57

Здравейте , имам малък проблем с ръчната - да отбележа първо , че ми дотегна от "майстори".
Значи проблемът е следния като карам бавно нещо скърца постоянно като триене на 2 метала - майсторите отваряха дисковете и казаха че не опира никъде натегнаха ръчната да хваща на 3 ти зъб , но уви след ден започна да мириши на феродо - ръчната се охлаби отново и хваща на поледното чак .... Та какъв може да е проблемът
Последна промяна andreti на 10 Сеп 2009, 1:23, променена общо 1 път

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: проблем с ръчната !!!

Мнение от BMDrago » 02 Сеп 2009, 13:39

andreti написа:Здравейте , имам малък проблем с ръчната - да отбележа първо , че ми дотегна от "майстори".
Значи проблемът е следния като карам бавно нещо скърца постоянно като триене на 2 метала - майсторите отваряха дисковете и казаха че не опира никъде натегнаха ръчната да хваща на 3 ти зъб , но уви след ден започна да мириши на феродо - ръчната се охлаби отново и хваща на поледното чак .... Та какъв може да е проблемът


най-вероятно челюстите на ръчната,свали си задните дискове и ще ги видиш
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от andreti » 02 Сеп 2009, 15:55

сваляхме дисковете и казаха , че нищо им нямало --- аз си мисля дали да не санеса дисковете на стругар , че да види ако има изкривяване да ги сменям и да сменя и челюстите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Сеп 2009, 17:16

Саморегулиращото изтърва ;) и явно ти са умекнали пружините и ти стържат челюстите :winky:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от andreti » 02 Сеп 2009, 18:57

plamen_hh написа:Саморегулиращото изтърва ;) и явно ти са умекнали пружините и ти стържат челюстите :winky:

което ще рече да ги подменя с нови ?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от andreti » 10 Сеп 2009, 1:15

andreti написа:
plamen_hh написа:Саморегулиращото изтърва ;) и явно ти са умекнали пружините и ти стържат челюстите :winky:

което ще рече да ги подменя с нови ?


Няма оправия , колеги помагайте - дайте съвет !! Смених дисковете , надкладките и надкладките на ръчната , но уви пордължава да си скърцааа !!! Имате ли идея какво оже да е ? ЛАГЕР ??

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от andreti » 10 Сеп 2009, 1:21

Значи - чува се постоянноо едно скърцане - определям го гато нещо допряно до спиците на велосипед -- с увеличаване на скоростта се увеличава , и респективно с намаляване намалява , а когато скоростта стиге до 5 - 10 км/ч започва да скърцаа здраво .
Когадо подавам газ тракането изчезва , а когато е по енерция или изключена от скорост пак се чува. При ляв завой намалява , а при десен се засилва ???
Малко като гатанка стана , но ако якой има предположение нека пише моля ви !!!!??? :help: :help: :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 22.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 E70
Детайли за колата: X5 E70 2012 286hp

Мнение от l.u..bo » 10 Сеп 2009, 12:43

Колега и при мен има скарцане и като минавам по паветата се появява и едно чукане на метал във метал и си мисля дали не е от прожините, но при мен е едо и сащо скарцането не се засилва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 10 Сеп 2009, 20:16

andreti написа:Значи - чува се постоянноо едно скърцане - определям го гато нещо допряно до спиците на велосипед -- с увеличаване на скоростта се увеличава , и респективно с намаляване намалява , а когато скоростта стиге до 5 - 10 км/ч започва да скърцаа здраво .
Когадо подавам газ тракането изчезва , а когато е по енерция или изключена от скорост пак се чува. При ляв завой намалява , а при десен се засилва ???
Малко като гатанка стана , но ако якой има предположение нека пише моля ви !!!!??? :help: :help: :help:


това че засилва при завой е признак на заминал лагер ама да не те подведа по добре отиди на читав сервиз щом си сменил накладките едва ли е от тях, но пробвай пробвай като си в движение да речем с 40 км/час леко дръпни ръчната на първия зъб и виж дали има разлика ако тя влияе на стърженето засилва или намаля значи е нещо с челюстите. |Ако не много е вероятно да имаш заминал лагер.
Когато му падне циментацията на тази страна на която се накланя колата усилието върху лагера е по голямо и се чува повече и обратното в твоя случай е заден десен лагер.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 10 Сеп 2009, 21:11

Едно от възможните неща е да ти сее откъснала задната ос от купето често срещан проблем при е46.При мен започна по същия начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 17.05.2009
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е60

Мнение от divvakka » 10 Сеп 2009, 21:36

kalanak написа:Едно от възможните неща е да ти сее откъснала задната ос от купето често срещан проблем при е46.При мен започна по същия начин


при мен скърцането се оказа именно от това!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 22.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 E70
Детайли за колата: X5 E70 2012 286hp

Мнение от l.u..bo » 11 Сеп 2009, 9:25

А каде точно да попгледна за да вида дали е задната ос, защото миналата седмица сменях маслото на един канал и не видях нищо???

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2009, 9:55

l.u..bo написа:А каде точно да попгледна за да вида дали е задната ос, защото миналата седмица сменях маслото на един канал и не видях нищо???


Задния мост е на 4 тампона, които са окачени на купето. Къса се предния ляв тампон или ламарината на купето, за което е закачен тампона (нещо като ботуш на макферсона изглежда). Аз имах точно този проблем, като ми го оправиха колата заспа. И после задължително на реглаж :!:
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 22.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 E70
Детайли за колата: X5 E70 2012 286hp

Мнение от l.u..bo » 11 Сеп 2009, 10:38

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=30
можеш ли да посо4иш на тази картинка кое точно да гледам

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2009, 11:24

l.u..bo написа:http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=BL31&mospid=47610&hg=33&fg=30
можеш ли да посо4иш на тази картинка кое точно да гледам


Тампон номер 4 - това са четирите точки на закрепване на моста към купето. Прегледай ги всичките за пукнатини и скъсване на ламарината.
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook