ГНП 318 tds-тече

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.09.2009

ГНП 318 tds-тече

Мнение от Vlado_193 » 08 Сеп 2009, 11:17

Здравейте. Имам проблем с горивонагнетателната помпа (318 тдс)-теч от горния капак. Единия болт е секрет-триъгълна глава и нямам идея с какво да го отвия. Някой сблъсквал ли се е с този проблем?
Извинявайте ако темата вече е разисквана, но съм съвем нов във форума.
Благодаря ви предварително за помоща

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 08 Сеп 2009, 13:20

Колега, добре дошъл :D . Това е темата на колегите zvetiko и ivan. от подфорума на е34, всичко е описано подробно http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412 Разгледай и другите теми за тдс-а в подфорума им, там има големи ентусиасти, които аз използвам случая да поздравя ;).

пп. Ползвай и търсачката - помага много повярвай ми! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Мнение от anton mutafchiev » 08 Сеп 2009, 22:48

и внимаваи при центроването щтото познавам доста страдали от неточна центровка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 09 Сеп 2009, 10:51

така си е има много майстори, много центровки.
Моята последно я правих преди дни и сега е значително по-тиха
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.09.2009

Мнение от Vlado_193 » 09 Сеп 2009, 14:00

Колеги, благодаря ви. В темата на Иван обаче помпата малко се различава от моята. Когато се отвори най-горния капак, плочката изглежда различно от това което е на снмките (колата е 97 год. и 4 цилиндъра), но предполагам това няма голямо значение за крайния резултат. Ще я разглобя тия дни, че теча се усилва. И не бешее само от горния капак :( След като смених неговата гарнитурка, сега виждам, че тече през отвора на "оня" секретния болт (за него си направих ключе на струга и с малка пиличка пооформих 3-те стени, после го закалих). Сложих му медна гарнитурка, но явно тече и от от долното лице на главата на помпата. Дано накрая има резултат, че сега разхода е като на бензин :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 09 Сеп 2009, 22:39

ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 11 Сеп 2009, 13:06

cherveia написа:ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат
mi spri da govori6 prostotii togava.... :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 11 Сеп 2009, 13:10

sachs написа:
cherveia написа:ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат
mi spri da govori6 prostotii togava.... :twisted:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 11 Сеп 2009, 13:10

sachs написа:
cherveia написа:ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат
mi spri da govori6 prostotii togava.... :twisted:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


ма ти си знаеш какво се прави :mhihi: :mhihi:
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 11 Сеп 2009, 13:14

cherveia написа:
sachs написа:
cherveia написа:ако не си махал плочка никога като я свалиш внимаваи че се чупи елемента на помпата и може да се префорсира мотора и не може да го огасиш понеже помпата не реагира на нищо и така се удрят буталата в клапаните.ако не си го правил по-добре отиди някаде да ти я направят че иначе ще ти излезе "евтино" Знам го от личен опит направил съм поне 100 помпи до момнета ама първата ми беше за учена на моята кол аи с еполуи лошия резултат
mi spri da govori6 prostotii togava.... :twisted:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: gr, Samokov
Кара: e39 520

Мнение от kobrata55 » 11 Сеп 2009, 21:33

тук ми стана интересно как като се счупи елемента на помпата колата остава на мах,обр.това е напално невазможно както и имаше и една друга изьепка че ако колекторите не са чисти пак неможеда угасиш колата.явно майсторите тук и идея си нямат

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 11 Сеп 2009, 23:37

kobrata55 написа:тук ми стана интересно как като се счупи елемента на помпата колата остава на мах,обр.това е напално невазможно както и имаше и една друга изьепка че ако колекторите не са чисти пак неможеда угасиш колата.явно майсторите тук и идея си нямат

За форсирането теоритично е възможно, на практика незнам може би, ама да неможепш да я загасиш като и дръпнеш шалтера къде ще ходи питам АЗ
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook