M52B20 - проблем с паленето! Help!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 23.03.2007
Местоположение: София

M52B20 - проблем с паленето! Help!

Мнение от Centorius » 07 Сеп 2009, 21:58

Колеги здравейте. Имам Е36 Coupe M52B20 96-та. Смених двигателя (стария беше сдухал) със същия (М52В20) самоче от Е39 520 края на 96-та. В сервиза ми ползваха оригиналната инсталация, компютъра, дебитомера от Е36-цата ми. Реално от Е39-тката съм ползвал блок и глава, а всичко друго си е от Е36-цата ми.
Двигателя си пасна перфектно, но от както я взех от сервиза имам следния проблем. Пали трудно, а понякога ми скача стрелката на оборотомера докато въртя на стартер. Понякога с натиснат съединител си пали от раз (но не всеки път става - мислех си, че фабрично така е направена с натиснат съединител да пали, защото май повечето корейски коли са така)... но не става всеки път...
Някой има ли идея от къде може да е проблема... Дали в сервиза не са закачили нещо, защото със стария мотор не е имало такъв проблем - палеше си от раз и никога не ми е скачала стрелката на оборотомера докато въртя на стартер и колата се мъчи да запали... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 08 Сеп 2009, 3:53

да разбираме, че стартера върти?

датчиците по валовете от коя кола са ползвани?
на диагностика ходил ли си?
малко трудно да се каже от какво е, като е правено от други :)
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 08 Сеп 2009, 8:01

Датчик кол.вал.
Има тези признаци,трудно палене.
Най добре една диагностика да се спретне.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 08 Сеп 2009, 8:37

Хубаво е една диагностика... сигурно има куп натрупани грешки... Иначе да... датчик колянов вал... особено като знам как изолацията на жичката след време става на пластмаса и почва да се рони...
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 23.03.2007
Местоположение: София

Мнение от Centorius » 08 Сеп 2009, 10:35

EnimEn написа:да разбираме, че стартера върти?

датчиците по валовете от коя кола са ползвани?
на диагностика ходил ли си?
малко трудно да се каже от какво е, като е правено от други :)

Да стартера върти като луд... На диагностика не съм ходил.
Датчика на коляновия вал в сервизната книжка на двигателя който сложих преди 1-2 години е сменен с нов оригинален на BMW (180лв) - така пишеше в книжката...
Добре а някой има ли идея защо понякога оборотомера скача? Да не би да са забравили нещо да свържат...?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Сеп 2009, 11:25

Диагностика, датчик колянов вал, ако и тогава не помага, ша пишем още.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook