M52B20 - проблем с паленето! Help!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
M52B20 - проблем с паленето! Help!
Колеги здравейте. Имам Е36 Coupe M52B20 96-та. Смених двигателя (стария беше сдухал) със същия (М52В20) самоче от Е39 520 края на 96-та. В сервиза ми ползваха оригиналната инсталация, компютъра, дебитомера от Е36-цата ми. Реално от Е39-тката съм ползвал блок и глава, а всичко друго си е от Е36-цата ми.
Двигателя си пасна перфектно, но от както я взех от сервиза имам следния проблем. Пали трудно, а понякога ми скача стрелката на оборотомера докато въртя на стартер. Понякога с натиснат съединител си пали от раз (но не всеки път става - мислех си, че фабрично така е направена с натиснат съединител да пали, защото май повечето корейски коли са така)... но не става всеки път...
Някой има ли идея от къде може да е проблема... Дали в сервиза не са закачили нещо, защото със стария мотор не е имало такъв проблем - палеше си от раз и никога не ми е скачала стрелката на оборотомера докато въртя на стартер и колата се мъчи да запали...
Двигателя си пасна перфектно, но от както я взех от сервиза имам следния проблем. Пали трудно, а понякога ми скача стрелката на оборотомера докато въртя на стартер. Понякога с натиснат съединител си пали от раз (но не всеки път става - мислех си, че фабрично така е направена с натиснат съединител да пали, защото май повечето корейски коли са така)... но не става всеки път...
Някой има ли идея от къде може да е проблема... Дали в сервиза не са закачили нещо, защото със стария мотор не е имало такъв проблем - палеше си от раз и никога не ми е скачала стрелката на оборотомера докато въртя на стартер и колата се мъчи да запали...

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
да разбираме, че стартера върти?
датчиците по валовете от коя кола са ползвани?
на диагностика ходил ли си?
малко трудно да се каже от какво е, като е правено от други
датчиците по валовете от коя кола са ползвани?
на диагностика ходил ли си?
малко трудно да се каже от какво е, като е правено от други

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Датчик кол.вал.
Има тези признаци,трудно палене.
Най добре една диагностика да се спретне.
Има тези признаци,трудно палене.
Най добре една диагностика да се спретне.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Хубаво е една диагностика... сигурно има куп натрупани грешки... Иначе да... датчик колянов вал... особено като знам как изолацията на жичката след време става на пластмаса и почва да се рони...
EnimEn написа:да разбираме, че стартера върти?
датчиците по валовете от коя кола са ползвани?
на диагностика ходил ли си?
малко трудно да се каже от какво е, като е правено от други
Да стартера върти като луд... На диагностика не съм ходил.
Датчика на коляновия вал в сервизната книжка на двигателя който сложих преди 1-2 години е сменен с нов оригинален на BMW (180лв) - така пишеше в книжката...
Добре а някой има ли идея защо понякога оборотомера скача? Да не би да са забравили нещо да свържат...?
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани