Спира да набира при 140км.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.09.2009

Спира да набира при 140км.

Мнение от Smoka » 03 Сеп 2009, 20:40

Здравейте колеги.От скоро колата като стигне 140км спира да ускорява.Ако е баир това става и по-рано.Иначе от място ускорява много добре,при изключен ASC върти гуми без проблем.Какво мислите?Горивен филтър,помпа или нещо друго.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Спира да набира при 140км.

Мнение от Dimitroff » 03 Сеп 2009, 20:52

Smoka написа:Здравейте колеги.От скоро колата като стигне 140км спира да ускорява.Ако е баир това става и по-рано.Иначе от място ускорява много добре,при изключен ASC върти гуми без проблем.Какво мислите?Горивен филтър,помпа или нещо друго.


Най-вероятно е дебитомера, колега...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.09.2009

Мнение от Smoka » 03 Сеп 2009, 20:59

Откачих буксата на дебитомера и колата спря да ускорява и от място.С една дума става по-лошо.Това ме кара да мисля че може би не е от него.Но не съм сигурен естествено.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 03 Сеп 2009, 22:39

Свири ли турбото в диапазона 2000-2600 оборота повече от нормалното?
При рязко подаване на газ чува ли се съскане/свистене придружено от пропушване отзад?
При рязко подаване на газ премигва ли лампата за подгрев на свеща?
На диагностика ходил ли си ?

Дай още някакво инфо, колега ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 03 Сеп 2009, 23:18

Абсолютно същото стана и при мен колега, оказа се клапанът за вакума към турбината, може да провериш дали твоя работи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 11.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320D 1999г.

Мнение от bmw_racing » 04 Сеп 2009, 0:09

Потърси из форума някъде имаше такава тема за същия проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: '12 Е70 40d

Мнение от Gatz » 05 Сеп 2009, 12:09

cfk написа:Абсолютно същото стана и при мен колега, оказа се клапанът за вакума към турбината, може да провериш дали твоя работи.


:yes: на 90% съм сигурен


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 05 Сеп 2009, 12:31

Тук може да е и дебитомера и клапана за турбото а може и 2-те :idea:

Малката Базука
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e46 e30

Мнение от bozukov_a » 05 Сеп 2009, 16:45

cfk написа:Абсолютно същото стана и при мен колега, оказа се клапанът за вакума към турбината, може да провериш дали твоя работи.

С чип ли си :?:
И при мен е така-само че от 160км.на татък
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.09.2009

Мнение от Smoka » 05 Сеп 2009, 18:45

Днес ходих на диагностика.Казаха ми че турбото пренадува с 50% отгоре.Казаха че най-вероятно лопатките на турбото остават в отворено положение и не се връщат.Предполагат че с едно цялостно почистване на турбото ще се оправи.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.09.2009

Мнение от Smoka » 05 Сеп 2009, 18:47

Dimitroff написа:Свири ли турбото в диапазона 2000-2600 оборота повече от нормалното?
При рязко подаване на газ чува ли се съскане/свистене придружено от пропушване отзад?
При рязко подаване на газ премигва ли лампата за подгрев на свеща?
На диагностика ходил ли си ?

Дай още някакво инфо, колега ?
ДА но не премигва лампата.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 05 Сеп 2009, 19:13

Smoka написа:
Dimitroff написа:Свири ли турбото в диапазона 2000-2600 оборота повече от нормалното?
При рязко подаване на газ чува ли се съскане/свистене придружено от пропушване отзад?
При рязко подаване на газ премигва ли лампата за подгрев на свеща?
На диагностика ходил ли си ?

Дай още някакво инфо, колега ?
ДА но не премигва лампата.


След като са ти казали, че турбото пренадува, колата пуши отзад и просъсква при повече газ има голяма вероятност да ти е спукан/пръснат някой от маркучите на турбо пътищата - ще разбереш лесно по омасляването им - ако е само спукан дупката няма да се вижда, но при повече газ, когато турбото надуе...малката дупчица се разтваря и губиш налягане от турбото...компютъра отчита повишено налягане (което се оказва грешка, защото то излиза от маркучите) и вкарва повече гориво...което обаче не може да изгори нормално, защото няма достатъчно въздух (маркуча е проблема) - в следствие имаш недостатъчно мощност и черен пушек (много гориво/малко въздух-непълно изгаряне на горивото).

Сменял съм и 2та маркуча - първия преди година, втория преди няколко месеца-при мен дупките бяха малки и загубите на налягане от турбината също бяха малки, но при голяма пробойна...

Маркуча е около 90-100 лева.
Провери тях най-напред - махаш кората и започваш да следиш пътя на турбото - ако има омаслен маркуч, значи съм прав.

Започни с това, защото сваляне/слагане на турбото и ревизията му ще ти излезе по-сплено.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.09.2009

Мнение от Smoka » 05 Сеп 2009, 19:42

След като стана това ми се пръсна маркуча на интерколера.Смених го.Но майстора каза че пак ще се пръсне.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 05 Сеп 2009, 20:18

Smoka написа:Днес ходих на диагностика.Казаха ми че турбото пренадува с 50% отгоре.Казаха че най-вероятно лопатките на турбото остават в отворено положение и не се връщат.Предполагат че с едно цялостно почистване на турбото ще се оправи.


Твоето турбо не е с променлива геометрия, няма начин лопатките да седят отворени. Ако наистина има такова пренадуване, проблема най-вероятно е от клапана, който командва турбото, или се е прецакал уейстгейта. Ходи да ти ги проверят.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.09.2009

Мнение от Smoka » 05 Сеп 2009, 20:37

В момента съм във Варна на гости.Това ми го казаха в сервиза на Пазарчето в Младост(Букета)Ако има Варненци да кажат дали тези майстори си разбират от работата.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook