Спира да набира при 140км.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Спира да набира при 140км.
Здравейте колеги.От скоро колата като стигне 140км спира да ускорява.Ако е баир това става и по-рано.Иначе от място ускорява много добре,при изключен ASC върти гуми без проблем.Какво мислите?Горивен филтър,помпа или нещо друго.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Спира да набира при 140км.
Smoka написа:Здравейте колеги.От скоро колата като стигне 140км спира да ускорява.Ако е баир това става и по-рано.Иначе от място ускорява много добре,при изключен ASC върти гуми без проблем.Какво мислите?Горивен филтър,помпа или нещо друго.
Най-вероятно е дебитомера, колега...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Свири ли турбото в диапазона 2000-2600 оборота повече от нормалното?
При рязко подаване на газ чува ли се съскане/свистене придружено от пропушване отзад?
При рязко подаване на газ премигва ли лампата за подгрев на свеща?
На диагностика ходил ли си ?
Дай още някакво инфо, колега ?
При рязко подаване на газ чува ли се съскане/свистене придружено от пропушване отзад?
При рязко подаване на газ премигва ли лампата за подгрев на свеща?
На диагностика ходил ли си ?
Дай още някакво инфо, колега ?
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Абсолютно същото стана и при мен колега, оказа се клапанът за вакума към турбината, може да провериш дали твоя работи.
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
cfk написа:Абсолютно същото стана и при мен колега, оказа се клапанът за вакума към турбината, може да провериш дали твоя работи.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
cfk написа:Абсолютно същото стана и при мен колега, оказа се клапанът за вакума към турбината, може да провериш дали твоя работи.
С чип ли си

И при мен е така-само че от 160км.на татък
ДА но не премигва лампата.Dimitroff написа:Свири ли турбото в диапазона 2000-2600 оборота повече от нормалното?
При рязко подаване на газ чува ли се съскане/свистене придружено от пропушване отзад?
При рязко подаване на газ премигва ли лампата за подгрев на свеща?
На диагностика ходил ли си ?
Дай още някакво инфо, колега ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Smoka написа:ДА но не премигва лампата.Dimitroff написа:Свири ли турбото в диапазона 2000-2600 оборота повече от нормалното?
При рязко подаване на газ чува ли се съскане/свистене придружено от пропушване отзад?
При рязко подаване на газ премигва ли лампата за подгрев на свеща?
На диагностика ходил ли си ?
Дай още някакво инфо, колега ?
След като са ти казали, че турбото пренадува, колата пуши отзад и просъсква при повече газ има голяма вероятност да ти е спукан/пръснат някой от маркучите на турбо пътищата - ще разбереш лесно по омасляването им - ако е само спукан дупката няма да се вижда, но при повече газ, когато турбото надуе...малката дупчица се разтваря и губиш налягане от турбото...компютъра отчита повишено налягане (което се оказва грешка, защото то излиза от маркучите) и вкарва повече гориво...което обаче не може да изгори нормално, защото няма достатъчно въздух (маркуча е проблема) - в следствие имаш недостатъчно мощност и черен пушек (много гориво/малко въздух-непълно изгаряне на горивото).
Сменял съм и 2та маркуча - първия преди година, втория преди няколко месеца-при мен дупките бяха малки и загубите на налягане от турбината също бяха малки, но при голяма пробойна...
Маркуча е около 90-100 лева.
Провери тях най-напред - махаш кората и започваш да следиш пътя на турбото - ако има омаслен маркуч, значи съм прав.
Започни с това, защото сваляне/слагане на турбото и ревизията му ще ти излезе по-сплено.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Smoka написа:Днес ходих на диагностика.Казаха ми че турбото пренадува с 50% отгоре.Казаха че най-вероятно лопатките на турбото остават в отворено положение и не се връщат.Предполагат че с едно цялостно почистване на турбото ще се оправи.
Твоето турбо не е с променлива геометрия, няма начин лопатките да седят отворени. Ако наистина има такова пренадуване, проблема най-вероятно е от клапана, който командва турбото, или се е прецакал уейстгейта. Ходи да ти ги проверят.
Si non confectus, non reficiat.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани