Мотор-гаден проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мотор-гаден проблем

Мнение от Mileitiii » 31 Авг 2009, 17:43

Питал съм и преди, но не знаех точно кога и от какво се влияе и, ако заглавието не е правилно ще го сменя. Проблемът е след смяна на маслото на около 1000-2000км и мотора се раздрънква и то след дълъг път примерно 150км през Петрохан като не е карана с над 3500об започва да се чува веригата, силно и повдигачите. Има ГИ, маслото не мирише на бензин, не пуши, няма проблеми на празен ход, абе май нищо друго. :help: :help: :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 26.08.2009
Местоположение: Плевен

Мнение от venci-slav » 31 Авг 2009, 18:01

Освен маслената помпа друго не ми идва на акъл!Сутрин, нормално ли гасне лампата на маслото?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 31 Авг 2009, 18:33

и за какво масло говорим все пак....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 31 Авг 2009, 18:57

kato se pribera shte opravq latinicata. Pyrvite dvapyti masloto beshe motul 6100 10w40 i 15w50, sega e prista 10w40. Prosto mi pisna da davam po 100 kita za maslo. Kogato ne se e razdrynkala nqma nikakvi qdove sutrin nito povdigachi nito nishto adski tihiq motor. Motula go kupuvam o prospeed a pristata q vzeh ot sklada im.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Мотор-гаден проблем

Мнение от ивчо3 » 01 Сеп 2009, 10:15

Ангренажната верига и обтягащите устройства са слабото място на исовете. Вероятно има съвпадение със смяната на маслото и причината не е в него. Когато се разтегне веригата и се появят канали в обтягащия банан, както и в другия водач, има тракане над определени обороти, примерно 3500-4000. Това тракане зимно време ще се появава винаги и на празен ход, до като малко загрее мотора и след това ще изчезне. На колко реални километра ти е колата и сменян ли е ангренажа? Питам, защото над 250000-300000 се сменя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Мотор-гаден проблем

Мнение от ///M Power » 01 Сеп 2009, 12:47

ивчо3 написа:Ангренажната верига и обтягащите устройства са слабото място на исовете. Вероятно има съвпадение със смяната на маслото и причината не е в него. Когато се разтегне веригата и се появят канали в обтягащия банан, както и в другия водач, има тракане над определени обороти, примерно 3500-4000. Това тракане зимно време ще се появава винаги и на празен ход, до като малко загрее мотора и след това ще изчезне. На колко реални километра ти е колата и сменян ли е ангренажа? Питам, защото над 250000-300000 се сменя.


Чак слабо не бих го нарекъл :) ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 01 Сеп 2009, 23:24

На километража пише 205000, няма как да знам на коло км е реално, но катализатора си седи и като смехях носачите майстора каза, че с тези е излезнала от завода(не знам дали е истина). Предполагам, че главната причина не са верига и повдигачи, защото след малко каране на бензин градско няма проблеми, пали (топла студена) и работи безшумно. Единственото което ми идва на ум е, че гастта отделя по-голяма температура при изгаряне от бензина и ......... . Но след дългия път разтракала се като я запалих се чуваха веригата и повдигачите, които не спряха да цъкат веднага. Наложи се да дам гаг до 4к за известно време. Друго което се сетих е, че в доброто си поведение налягането на маслото е супер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 01 Сеп 2009, 23:25

На километража пише 205000, няма как да знам на коло км е реално, но катализатора си седи и като смехях носачите майстора каза, че с тези е излезнала от завода(не знам дали е истина). Предполагам, че главната причина не са верига и повдигачи, защото след малко каране на бензин градско няма проблеми, пали (топла студена) и работи безшумно. Единственото което ми идва на ум е, че гастта отделя по-голяма температура при изгаряне от бензина и ......... . Но след дългия път разтракала се като я запалих се чуваха веригата и повдигачите, които не спряха да цъкат веднага. Наложи се да дам гаг до 4к за известно време. Друго което се сетих е, че в доброто си поведение налягането на маслото е супер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 01 Сеп 2009, 23:44

Сложи си хубаво масло ве пич, какво очакваш от Приста?!?!
Ладите ги карат с такова, караш хубава кола, сложи си Мотул-че и не се занимавай с тънкажи че после ще има " А основен ремонт за 150лв как...."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 01 Сеп 2009, 23:56

Mileitiii написа:На километража пише 205000, няма как да знам на коло км е реално, но катализатора си седи и като смехях носачите майстора каза, че с тези е излезнала от завода(не знам дали е истина). Предполагам, че главната причина не са верига и повдигачи, защото след малко каране на бензин градско няма проблеми, пали (топла студена) и работи безшумно. Единственото което ми идва на ум е, че гастта отделя по-голяма температура при изгаряне от бензина и ......... . Но след дългия път разтракала се като я запалих се чуваха веригата и повдигачите, които не спряха да цъкат веднага. Наложи се да дам гаг до 4к за известно време. Друго което се сетих е, че в доброто си поведение налягането на маслото е супер.

Газта има по-ниска температура на горене от бензина,както и по-ниска скорост :!:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 01 Сеп 2009, 23:57

Предишните пъти слагах мотул 6100 ама на 2к не ми се дават по 100 кинта за масло. Като разбера и отстраня проблема естествено ще карам с хубаво масло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 01 Сеп 2009, 23:59

ned_gm28 написа:Газта има по-ниска температура на горене от бензина,както и по-ниска скорост :!:

За скоростта да, ама температурата?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 02 Сеп 2009, 0:14

Mileitiii написа:
ned_gm28 написа:Газта има по-ниска температура на горене от бензина,както и по-ниска скорост :!:

За скоростта да, ама температурата?

Също,вервай ми ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook