Мотор-гаден проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Мотор-гаден проблем
Питал съм и преди, но не знаех точно кога и от какво се влияе и, ако заглавието не е правилно ще го сменя. Проблемът е след смяна на маслото на около 1000-2000км и мотора се раздрънква и то след дълъг път примерно 150км през Петрохан като не е карана с над 3500об започва да се чува веригата, силно и повдигачите. Има ГИ, маслото не мирише на бензин, не пуши, няма проблеми на празен ход, абе май нищо друго.




- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
kato se pribera shte opravq latinicata. Pyrvite dvapyti masloto beshe motul 6100 10w40 i 15w50, sega e prista 10w40. Prosto mi pisna da davam po 100 kita za maslo. Kogato ne se e razdrynkala nqma nikakvi qdove sutrin nito povdigachi nito nishto adski tihiq motor. Motula go kupuvam o prospeed a pristata q vzeh ot sklada im.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Мотор-гаден проблем
Ангренажната верига и обтягащите устройства са слабото място на исовете. Вероятно има съвпадение със смяната на маслото и причината не е в него. Когато се разтегне веригата и се появят канали в обтягащия банан, както и в другия водач, има тракане над определени обороти, примерно 3500-4000. Това тракане зимно време ще се появава винаги и на празен ход, до като малко загрее мотора и след това ще изчезне. На колко реални километра ти е колата и сменян ли е ангренажа? Питам, защото над 250000-300000 се сменя.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Мотор-гаден проблем
ивчо3 написа:Ангренажната верига и обтягащите устройства са слабото място на исовете. Вероятно има съвпадение със смяната на маслото и причината не е в него. Когато се разтегне веригата и се появят канали в обтягащия банан, както и в другия водач, има тракане над определени обороти, примерно 3500-4000. Това тракане зимно време ще се появава винаги и на празен ход, до като малко загрее мотора и след това ще изчезне. На колко реални километра ти е колата и сменян ли е ангренажа? Питам, защото над 250000-300000 се сменя.
Чак слабо не бих го нарекъл


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
На километража пише 205000, няма как да знам на коло км е реално, но катализатора си седи и като смехях носачите майстора каза, че с тези е излезнала от завода(не знам дали е истина). Предполагам, че главната причина не са верига и повдигачи, защото след малко каране на бензин градско няма проблеми, пали (топла студена) и работи безшумно. Единственото което ми идва на ум е, че гастта отделя по-голяма температура при изгаряне от бензина и ......... . Но след дългия път разтракала се като я запалих се чуваха веригата и повдигачите, които не спряха да цъкат веднага. Наложи се да дам гаг до 4к за известно време. Друго което се сетих е, че в доброто си поведение налягането на маслото е супер.
На километража пише 205000, няма как да знам на коло км е реално, но катализатора си седи и като смехях носачите майстора каза, че с тези е излезнала от завода(не знам дали е истина). Предполагам, че главната причина не са верига и повдигачи, защото след малко каране на бензин градско няма проблеми, пали (топла студена) и работи безшумно. Единственото което ми идва на ум е, че гастта отделя по-голяма температура при изгаряне от бензина и ......... . Но след дългия път разтракала се като я запалих се чуваха веригата и повдигачите, които не спряха да цъкат веднага. Наложи се да дам гаг до 4к за известно време. Друго което се сетих е, че в доброто си поведение налягането на маслото е супер.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Сложи си хубаво масло ве пич, какво очакваш от Приста?!?!
Ладите ги карат с такова, караш хубава кола, сложи си Мотул-че и не се занимавай с тънкажи че после ще има " А основен ремонт за 150лв как...."
Ладите ги карат с такова, караш хубава кола, сложи си Мотул-че и не се занимавай с тънкажи че после ще има " А основен ремонт за 150лв как...."
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Mileitiii написа:На километража пише 205000, няма как да знам на коло км е реално, но катализатора си седи и като смехях носачите майстора каза, че с тези е излезнала от завода(не знам дали е истина). Предполагам, че главната причина не са верига и повдигачи, защото след малко каране на бензин градско няма проблеми, пали (топла студена) и работи безшумно. Единственото което ми идва на ум е, че гастта отделя по-голяма температура при изгаряне от бензина и ......... . Но след дългия път разтракала се като я запалих се чуваха веригата и повдигачите, които не спряха да цъкат веднага. Наложи се да дам гаг до 4к за известно време. Друго което се сетих е, че в доброто си поведение налягането на маслото е супер.
Газта има по-ниска температура на горене от бензина,както и по-ниска скорост

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Mileitiii написа:ned_gm28 написа:Газта има по-ниска температура на горене от бензина,както и по-ниска скорост
За скоростта да, ама температурата?
Също,вервай ми

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани