Колеги моля ПОМОЩ Хидравликата !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
Колеги моля ПОМОЩ Хидравликата !
Вчера как си карам осещам на завои н9якъв шум после почна да прекъсва хидравликата качвам я на канала паля въртя леко волано и цвърчи хидравзлично малсло мисля от някво капсоловано маркуче а отделно сичко отдоло е в маслко ! Моля ви колвги кои е патил да каже какво е как да се прави !? Адски Адски Адски много ще съм ви благодарен !
П.С. Отделно като си карам направо не усещаем проблем нямя но завия ли леко идва едно гадно като стуржене и прекусва хидравликата !
Някои ако е имал такъв проблем и се е справи с него ще съм му много благодарен да ми помогне и на мен и да даде съвет зада мога да си карам количкара а те е MBW 325TDS 1995g1om!
! ! ! БЛАГОДАРЯ ВИ ! ! !
П.С. Отделно като си карам направо не усещаем проблем нямя но завия ли леко идва едно гадно като стуржене и прекусва хидравликата !
Някои ако е имал такъв проблем и се е справи с него ще съм му много благодарен да ми помогне и на мен и да даде съвет зада мога да си карам количкара а те е MBW 325TDS 1995g1om!
! ! ! БЛАГОДАРЯ ВИ ! ! !
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега сваляш маркучите и ги носиш да ги рециклират.
Не е лошо да си направиш проверка на рейката и на помпата.
За да вдигне такова налягане че да сцепи маркуч за високо налягане, нещо не е както трябва, може да има запушване по ситемата.
И другия път като пишеш мнение не оставяй интервал 50-60 сантиметра, не е нужно да се скролва 2 минути докато се прочете последния ред!!!
Не е лошо да си направиш проверка на рейката и на помпата.
За да вдигне такова налягане че да сцепи маркуч за високо налягане, нещо не е както трябва, може да има запушване по ситемата.
И другия път като пишеш мнение не оставяй интервал 50-60 сантиметра, не е нужно да се скролва 2 минути докато се прочете последния ред!!!

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6


- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
vld написа:Колега сваляш маркучите и ги носиш да ги рециклират.
Не е лошо да си направиш проверка на рейката и на помпата.
За да вдигне такова налягане че да сцепи маркуч за високо налягане, нещо не е както трябва, може да има запушване по ситемата.
И другия път като пишеш мнение не оставяй интервал 50-60 сантиметра, не е нужно да се скролва 2 минути докато се прочете последния ред!!!
Сеалянето за профисионалисти ли е ? Или може самоук човек да го направи?
Митко Ганчев написа:Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6
А после колега от маркучи и примерно 100лв ремонт няма ли да ида на реика и 500-600-700лв ремонт ?
БЛАГОДАРЯ ВИ
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Сваляш рейката и я носиш първо но преглед .На не се окаче ,че не става и чеп за зеле от нея .рециклирани от 100-150 лв долу горе в тоя диапазон

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Митко Ганчев написа:Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6
Има проблем, аз реших да навъртя волана веднъж на място на неработещ двигател и сцепих гуменото каре на пръта и волана почна да се върти свободно

стан написа:Митко Ганчев написа:Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6
Има проблем, аз реших да навъртя волана веднъж на място на неработещ двигател и сцепих гуменото каре на пръта и волана почна да се върти свободно
Волан с изправно хидравлично задвижване се върти само при запален двигател.
В противен случай ще избие масло от маркуч, рейката, помпата или както казва колегата "стан" - късаш гуменото каре.
Последна промяна bmw325tds на 02 Яну 2010, 14:05, променена общо 2 пъти
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
стан написа:Митко Ганчев написа:Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6
Има проблем, аз реших да навъртя волана веднъж на място на неработещ двигател и сцепих гуменото каре на пръта и волана почна да се върти свободно
Особено на място,има голяма вероятност да скъсаш гуменото каре


- NeZaKoNnO^RoDeNa
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София, Лагера
- Кара: WV POLO
- Мечтае да кара: E30
Не знам дали имам проблем с хидравликата или не, но като долея маслото, след един ден каране то е на минимум и така си стои. Под капака не виждам никъде да се е омаслило и под колата не остават маслени следи. Как да разбера какво и е?
Няма идеални хора, има идеални илюзии!!!
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
виж някоя сутрин под колата дали има масло или я ка4и на каналNeZaKoNnO^RoDeNa написа:Не знам дали имам проблем с хидравликата или не, но като долея маслото, след един ден каране то е на минимум и така си стои. Под капака не виждам никъде да се е омаслило и под колата не остават маслени следи. Как да разбера какво и е?
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани