Колеги моля ПОМОЩ Хидравликата !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: Bulgaria

Колеги моля ПОМОЩ Хидравликата !

Мнение от energie_crazy » 31 Авг 2009, 10:13

Вчера как си карам осещам на завои н9якъв шум после почна да прекъсва хидравликата качвам я на канала паля въртя леко волано и цвърчи хидравзлично малсло мисля от някво капсоловано маркуче а отделно сичко отдоло е в маслко ! Моля ви колвги кои е патил да каже какво е как да се прави !? Адски Адски Адски много ще съм ви благодарен !


П.С. Отделно като си карам направо не усещаем проблем нямя но завия ли леко идва едно гадно като стуржене и прекусва хидравликата !
Някои ако е имал такъв проблем и се е справи с него ще съм му много благодарен да ми помогне и на мен и да даде съвет зада мога да си карам количкара а те е MBW 325TDS 1995g1om!

! ! ! БЛАГОДАРЯ ВИ ! ! !
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 31 Авг 2009, 11:05

Колега сваляш маркучите и ги носиш да ги рециклират.
Не е лошо да си направиш проверка на рейката и на помпата.
За да вдигне такова налягане че да сцепи маркуч за високо налягане, нещо не е както трябва, може да има запушване по ситемата.

И другия път като пишеш мнение не оставяй интервал 50-60 сантиметра, не е нужно да се скролва 2 минути докато се прочете последния ред!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 31 Авг 2009, 11:58

Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6 :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: Bulgaria

Мнение от energie_crazy » 31 Авг 2009, 12:10

vld написа:Колега сваляш маркучите и ги носиш да ги рециклират.
Не е лошо да си направиш проверка на рейката и на помпата.
За да вдигне такова налягане че да сцепи маркуч за високо налягане, нещо не е както трябва, може да има запушване по ситемата.

И другия път като пишеш мнение не оставяй интервал 50-60 сантиметра, не е нужно да се скролва 2 минути докато се прочете последния ред!!!



Сеалянето за профисионалисти ли е ? Или може самоук човек да го направи?





Митко Ганчев написа:Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6 :mhihi:


А после колега от маркучи и примерно 100лв ремонт няма ли да ида на реика и 500-600-700лв ремонт ?



БЛАГОДАРЯ ВИ
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 31 Авг 2009, 12:18

Сваляш рейката и я носиш първо но преглед .На не се окаче ,че не става и чеп за зеле от нея .рециклирани от 100-150 лв долу горе в тоя диапазон
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 31 Авг 2009, 12:24

Митко Ганчев написа:Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6 :mhihi:


Има проблем, аз реших да навъртя волана веднъж на място на неработещ двигател и сцепих гуменото каре на пръта и волана почна да се върти свободно :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Мнение от bmw325tds » 31 Авг 2009, 13:20

стан написа:
Митко Ганчев написа:Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6 :mhihi:


Има проблем, аз реших да навъртя волана веднъж на място на неработещ двигател и сцепих гуменото каре на пръта и волана почна да се върти свободно :!:


Волан с изправно хидравлично задвижване се върти само при запален двигател.
В противен случай ще избие масло от маркуч, рейката, помпата или както казва колегата "стан" - късаш гуменото каре.
Последна промяна bmw325tds на 02 Яну 2010, 14:05, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 31 Авг 2009, 15:53

Ми 6том каzвате... Аz така паркирах към 3 месеца :winky:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.04.2009
Местоположение: Bulgaria

:)

Мнение от energie_crazy » 31 Авг 2009, 17:19

Колеги така и неразбрах какво точно да купя ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Re: :)

Мнение от jibo » 01 Сеп 2009, 22:52

energie_crazy написа:Колеги така и неразбрах какво точно да купя ?
колега да не е от помпата аз неска я смених и ми е много яко супер е ве4е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 02 Сеп 2009, 0:23

стан написа:
Митко Ганчев написа:Мойта бе6е протекла от гумените уплътнения на рейката, виж има ли масло в ман6оните от двете страни. Праве6е съ6тото.
П.П Ако си zдрав у ръцете няма проблем да я кара6 беz хидравлика докато я оправи6 :mhihi:


Има проблем, аз реших да навъртя волана веднъж на място на неработещ двигател и сцепих гуменото каре на пръта и волана почна да се върти свободно :!:

Особено на място,има голяма вероятност да скъсаш гуменото каре :!: ако не го скъсаш,то поне ще го закъсаш ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София, Лагера
Кара: WV POLO
Мечтае да кара: E30

Мнение от NeZaKoNnO^RoDeNa » 07 Сеп 2009, 8:33

Не знам дали имам проблем с хидравликата или не, но като долея маслото, след един ден каране то е на минимум и така си стои. Под капака не виждам никъде да се е омаслило и под колата не остават маслени следи. Как да разбера какво и е?
Няма идеални хора, има идеални илюзии!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 07 Сеп 2009, 22:19

NeZaKoNnO^RoDeNa написа:Не знам дали имам проблем с хидравликата или не, но като долея маслото, след един ден каране то е на минимум и така си стои. Под капака не виждам никъде да се е омаслило и под колата не остават маслени следи. Как да разбера какво и е?
виж някоя сутрин под колата дали има масло или я ка4и на канал

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook