325 тдс забива
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Здравейте,
колега вамика как е на празен вход, тоест като подадеш газ пак ли забива на определени обороти? Преди да изгасне двигателя светва ли някоя лампичка?
Причината според мен също е недостик на гориво.
1. ГНП което казваш че си го сменил няколко пъти, пробвай да го настроят (както казаха няколко колеги) както трябва( тоест не точно фабричните данни за които в момента не се сещам, някакви милиграми, ако не те мързи поразрови се в Е34 подфорума) спрямо твоята кола. Имам предвит спрямо състояние на верига и т.н.
2. Забиването може да е от МАП сензора ако се получава голямо наляга(да не се отваря бай-паса на турбината) или ако се получава някъде пропуск и спад в налягането, но това не би трябвало да довежда до изгасване на двигателя (за проба може да си сложиш един манометър и да си следиш налягането). То може също да го усетиш преди забиването колата да хукне още повече и след това веднага да забие!
3. Да дърпа въздух след ГНП и при по високи налягания да се появява този проблем. Пробвай да подмениш тръбичката след ГНП.
4. Аз нямам но виж и EGR клапата в какво състояние е, бях чел че и то може да причини неравномерни работи на двигателя.
Прочети тази тема : Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
и линковете към нея и виж дали няма да изкочи нещо друго!
сетих се и друго, поогледай се да няма някакви допълнителни 'тунинги' и причината да се окаже от тях.
Поздрави и успех
п.п ако откриете причината напиши едно описание за да се знае за-понапред
колега вамика как е на празен вход, тоест като подадеш газ пак ли забива на определени обороти? Преди да изгасне двигателя светва ли някоя лампичка?
Причината според мен също е недостик на гориво.
1. ГНП което казваш че си го сменил няколко пъти, пробвай да го настроят (както казаха няколко колеги) както трябва( тоест не точно фабричните данни за които в момента не се сещам, някакви милиграми, ако не те мързи поразрови се в Е34 подфорума) спрямо твоята кола. Имам предвит спрямо състояние на верига и т.н.
2. Забиването може да е от МАП сензора ако се получава голямо наляга(да не се отваря бай-паса на турбината) или ако се получава някъде пропуск и спад в налягането, но това не би трябвало да довежда до изгасване на двигателя (за проба може да си сложиш един манометър и да си следиш налягането). То може също да го усетиш преди забиването колата да хукне още повече и след това веднага да забие!
3. Да дърпа въздух след ГНП и при по високи налягания да се появява този проблем. Пробвай да подмениш тръбичката след ГНП.
4. Аз нямам но виж и EGR клапата в какво състояние е, бях чел че и то може да причини неравномерни работи на двигателя.
...регулиращата мембрана е прегоряла и се пускат повече от необходимото количество газове при високи обороти...
Прочети тази тема : Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
и линковете към нея и виж дали няма да изкочи нещо друго!
сетих се и друго, поогледай се да няма някакви допълнителни 'тунинги' и причината да се окаже от тях.
Поздрави и успех
п.п ако откриете причината напиши едно описание за да се знае за-понапред
- МАРМО
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: София,Младост
- Пол: Мъж
- Кара: 325тдс
- Детайли за колата: добро животно пасва ме си идеално
Колега и аз имах подобен проблем но при мен се оказа електрониката на ГНП-то от както го смених върви още по добре
Проблема е недостиг на гориво, а от къде идва този недостиг следва да се разбере.
От електронното управлвние или от механичен прооблем.
Е ако е от електронното управление според мен ще дава ядове със паленето с работата на двигателя или въобще ако е от помпата като цяло ще се хване на диагностиката. Обаче ако горивото свършва в прозрачното мъркуче при еди колкоси оборота значи проблемацията е от резервоара най вероятно.
И ще ти кажа защо Защото когато на помпата в резервоара и изгасне тока ГНП-то неможе да дръпне гориво. Това което ти казвам е гарантирано.
Веднага ти казвам следното ЧЕ ГНП-то може да се храни от връщащото гориво, лично съм го тествал/ бях по едно време с обикновен маркуч който може да се прегуне и го прегънах и колата си работи няма проблемсамо неможе да се форсира/
Заеби тубата и виж помпата в резервоара двесе дмици миналата година немога да хвана повредата, защото помпата в резервоара не ми била оригинална а от голф 2 и когато е жега си е.... майката и притока на нафта спира. почва да забива и накрая спира.
Само за допълнение към темата ТДС94 няма дебитомер и мабда сонда.
От електронното управлвние или от механичен прооблем.
Е ако е от електронното управление според мен ще дава ядове със паленето с работата на двигателя или въобще ако е от помпата като цяло ще се хване на диагностиката. Обаче ако горивото свършва в прозрачното мъркуче при еди колкоси оборота значи проблемацията е от резервоара най вероятно.
И ще ти кажа защо Защото когато на помпата в резервоара и изгасне тока ГНП-то неможе да дръпне гориво. Това което ти казвам е гарантирано.
Веднага ти казвам следното ЧЕ ГНП-то може да се храни от връщащото гориво, лично съм го тествал/ бях по едно време с обикновен маркуч който може да се прегуне и го прегънах и колата си работи няма проблемсамо неможе да се форсира/
Заеби тубата и виж помпата в резервоара двесе дмици миналата година немога да хвана повредата, защото помпата в резервоара не ми била оригинална а от голф 2 и когато е жега си е.... майката и притока на нафта спира. почва да забива и накрая спира.
Само за допълнение към темата ТДС94 няма дебитомер и мабда сонда.




Re: 325 тдс забива
Колеги благодаря за мненията ви.Ето какво стана. Отидох в НН сервиз на кръговото преди летището и платих 1600 лева за смяна на плочката на гнп-то със сваляне на стенд и тнт.колата я изкарах и проблема с оборотите и притрисането изчезнаха започна да не забива на 3500 оборота, но беше като скопена тоест невървеше.Отидох пак при тях и ми взеха още 60 лв за диагностика и центровка, но аз си харесвам колата и ще я правя напук на всички некадърни майстори та платих си за центровка на ухо в сервиз на бош който разполага с какви ли не машинки които се оказва че не са по ефективни от ухото на майстора изкарах я и вървеше по добре, но започна да пуши напълни ми наркучето към мап сензора с масло и го почистих, но и на 1400 оборота понякога ми задържа и притриса за около 10 15 секунди след което се оправя но я усещам че не гори правилно горивото и сякаш се задръства та си мисля че или имам проблем с турбото или центровката на ухо не е достатъчно добра.Отново там в сервиза и като ме видяха се направиха че никога не съм ходил там .Попитах ги за пробема ми а те ми казаха да си потърся нов сервиз че проблема не е от тях.сега си я карам така с риск нещо да се прецака но работното ми време не ми озволява да я оставя.Ако някой има кадърен майстор за центровка на гнп плочка моля да даде координати че ми писна от калпави майстори.Караите си БМВ - тата и бъдете здрави.
кола ли ами купи си бмв.
Re: 325 тдс забива
Колеги проблема ми се задълбочи вместо да се оправи ,та отидох в друг сервиз и там след три дни борба с колата ми казаха че е от ангренажната верига и тя е за смяна.Колата си пали от раз ,вече не пуши ,но на първа като дам газ и отиде над 1400 оборота не се връща ,а започва да играе между 1000 и 1400 оборота ,когато я изключа от скорост трябва да спра за да и паднат оборотите.В сервиза на маргел ми казаха, че и бяга центровката на помпата и оттам играят оборотите а това било от ангренажната верига .Направих още две диагностики и нищо не показва като дефектирала част.Имал ли е някой този проблем и какви са симптомите на хлабава ангренажна верига.325 тдс 94 г. Когато си я карам нито тресе ,нито шуми върви страхотно, но това задържане на оборотите мога да го сваля само като спирам на скорост и дебна да падна под 1000 оборота.Когато е студена и е в синята зона няма този проблем//??Моля за съвет защото ако сменя и ангренажната верига и не се опрви ще побеснея.Дотук 2500лв.За смяната на веригата ми искат 650лв верига с зъбчатки и оптегач + 900лв труд и ддс=1550лв та затова търся съвет от знаещи и патили. 

кола ли ами купи си бмв.
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: 325 тдс забива
Колега, аз също сменях плочката на помпата още като я вземах, но ми струваше около 900 лв. с труда. Ти казваш 1600-
много пари са това. За верига + труд 1500 ? Пак е много май. Но имал си - дал си. Лошото е ,че въпреки всичко колата ти пак не е добре. Защо не се свържеш с някой от форума ( Ivan., presko ,bera и т.н ) по- запознат с тдс ,дали те
няма да ти помогнат някак.
п.п. Помпата в резервоара май не работи постоянно, а е вързана към релето за подгрева, така че едва ли е от нея.
много пари са това. За верига + труд 1500 ? Пак е много май. Но имал си - дал си. Лошото е ,че въпреки всичко колата ти пак не е добре. Защо не се свържеш с някой от форума ( Ivan., presko ,bera и т.н ) по- запознат с тдс ,дали те
няма да ти помогнат някак.
п.п. Помпата в резервоара май не работи постоянно, а е вързана към релето за подгрева, така че едва ли е от нея.
- plamenianev
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Варна
Re: 325 тдс забива
вамика написа:Колеги проблема ми се задълбочи вместо да се оправи ,та отидох в друг сервиз и там след три дни борба с колата ми казаха че е от ангренажната верига и тя е за смяна.Колата си пали от раз ,вече не пуши ,но на първа като дам газ и отиде над 1400 оборота не се връща ,а започва да играе между 1000 и 1400 оборота ,когато я изключа от скорост трябва да спра за да и паднат оборотите.В сервиза на маргел ми казаха, че и бяга центровката на помпата и оттам играят оборотите а това било от ангренажната верига .Направих още две диагностики и нищо не показва като дефектирала част.Имал ли е някой този проблем и какви са симптомите на хлабава ангренажна верига.325 тдс 94 г. Когато си я карам нито тресе ,нито шуми върви страхотно, но това задържане на оборотите мога да го сваля само като спирам на скорост и дебна да падна под 1000 оборота.Когато е студена и е в синята зона няма този проблем//??Моля за съвет защото ако сменя и ангренажната верига и не се опрви ще побеснея.Дотук 2500лв.За смяната на веригата ми искат 650лв верига с зъбчатки и оптегач + 900лв труд и ддс=1550лв та затова търся съвет от знаещи и патили.
Здравей колега.Наскоро смянях верига защото се разтрака.Ти изобщо не си за смяна на верига,ама няма никакъв смисал да продължаваш да се набутваш.Върви да ти настроят плочката на друго място и да ти бутнат малко реглажа на помпата.Ако са ти дали плочката много напред,така забиват оборотите и много трудно падат.Наскоро и моето управление на ГНП беше за смяна,в дизел сервиза искат 600лв. за "ремонт"(силно казано защото само го почистват),но аз си го ремонтирах на друго място за много по-малко...За веригите-220 лв комплект,сменяне без да се маха главата и други млаки ремонти-300лв.общо-520...Зъбчатките и оптегача не е задължително да са заминали-трябва да се отвори и погледне...така че как ги давате тези луди пари-незнам...докато има шарани-ще има и рибари.Ама така е-почти всички са помиари,гледат те наведен и направо те садират.Това е от мен-не сменяй веригата-няма смисал...



- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 325 тдс забива
ясен николов написа:еи много маистори станахмемини да я погледна колега

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: 325 тдс забива
здравеите колеги първо ви благодаря на всички за съветите, а за смяна на верига се съмнявам ,защото като я карам над 2000 оборота не ми прави никакви проблеми като загрее сваля по бързо до необходимите обороти и не трака освен на 1400 оборота. незнам имат ли дизелите стъпков мотор ,но като чета проблемите ма бензинови проблема е същия като от мотора за празен ход, а се съмнявам и в чипа да не би да окъсява нещо и майсторите с или без кавички да немогат да го хванат.колегата с сервиза благодаря че се отзова утре ще звънна да се чуем къде да я докарам.
кола ли ами купи си бмв.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
Re: 325 тдс забива
Здравейте колеги Честита Коледа и Щастлива Нова година на всички.Ето какво стана с моя проблем.Ходих при ясен николов който също отхвърли веригата като проблем и според него всичко идва от помпата за което му благодаря. Отидох пак до НН сервиз при летището дето оставих 1600 лв за този ремонт на помпата с нова плочка орг бош и започнахме циганския пазарлък.Казах им мненията на колегите от маргел и ясен а те пак ходи я виж в дару кар и тогава проблема не е при нас. Поисках тогава да се съгласят да я откарам в супер дизел и ако е от помпата да ми върнат парите пък аз ще им върна плочката и готово но уви и така не искат след 10 минутен спор я вкараха в сервиза и на око едно от момчетата върна плочката към радиатора и колата заспа няма тресене няма придърпване няма задържане на обороти 1400 . Та питах аз защо досега ме размотават като въпроса беше работа за 10 минути а аз я карам в куп сервизи и дадох още 400 лв за диагностики и прочие и ето го одговора на мойто бмв немогат да му четат горивото компютрите на диагностиките.Не знаят ,защо но това е проблема.Когато колата работи на празен ход трябвало да показва 4 а мовта показва 0 и това значи че всички майстори до сега са се правили че правят настройки на помпата ама не виждат какви
,Та момчета проблема ми беше решен случайно но темата е поучителна и който я следи да внимава за всичко което съм написал за да не го лъжат и него като мен по сервизите разни уж майстори които гледат умно в няколко лаптопа и се правйт яе оправят нещо а те въобще не го виждат. 


кола ли ами купи си бмв.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 325 тдс забива
Браво,хвала на такива европиски сервизи дето несе научиха да правят 20 годишни БМВ-та,камо ли по нови коли.Браво.
Радвам се за колегата че е отстранил проблема,
И историята наистина е поучителна ,колеги преди да дадете една торба пари на сервизите с големи имена ,попитаите тук вьв форумчето ,има хора дето са по-грамотни.
Радвам се за колегата че е отстранил проблема,
И историята наистина е поучителна ,колеги преди да дадете една торба пари на сервизите с големи имена ,попитаите тук вьв форумчето ,има хора дето са по-грамотни.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: 325 тдс забива
Радвам се,че си си оправил колицата колега
Нека това
да е шиб...те майстори,а това за нас
Весели празници!!!



46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани