Проблем след палене.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 26.10.2004
Местоположение: София

Проблем след палене.

Мнение от bmw_m3 » 23 Авг 2009, 20:18

Днес слязох да припаля колата (не я бях палил цели 2 дни :shock: ) и се появи проблем. След като запали започна да работи неравномерно, имаше и леки вибрации, работеше все едно няколко от цилиндрите не функционират. Загасих изчаках 2-3 мин и запалих отново. Този път малко по-добре. Помислих си преди 2 от цилиндрите ги нямаше, а сега само 1 :confused: . Изгасих отново, изчаках 2 мин и пак запалих - този път всичко беше наред.
По принцип колата се кара всеки ден и сега като никой път 2 дни стоеше в гаража и веднага няква нередност. Не знам какво ще стане ако не я паля 1 седмица примерно.
Каква може да е причината според вас? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 23 Авг 2009, 20:20

свещите си погледни колега
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 26.10.2004
Местоположение: София

Мнение от bmw_m3 » 23 Авг 2009, 20:39

munio_ написа:свещите си погледни колега


И аз за тях си мисля. Явно им е нужна една профилактика.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Мнение от anton mutafchiev » 23 Авг 2009, 20:42

свешти,кабели нешто със тоците си провери :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем след палене.

Мнение от ивчо3 » 24 Авг 2009, 10:56

Никакви свещи, кабели и каквото и да е по запалителната система. Просто дюзите са задръстени и когато двигателя не е работил няколко дена пикаят, работи с претрисане докато малко позагрее и след това се оправя. В повечето случаи чистенето с ултразвук не помага, или се оправят за няколко хиляди километра пробег и след това пак същото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Проблем след палене.

Мнение от kyna » 25 Авг 2009, 8:47

ивчо3 написа:Никакви свещи, кабели и каквото и да е по запалителната система. Просто дюзите са задръстени и когато двигателя не е работил няколко дена пикаят, работи с претрисане докато малко позагрее и след това се оправя. В повечето случаи чистенето с ултразвук не помага, или се оправят за няколко хиляди километра пробег и след това пак същото.


И какво е решението? Нови ли? Ами те няма ли да се зацапат пак след няколко хил. км.?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем след палене.

Мнение от ивчо3 » 25 Авг 2009, 9:02

Нови оригинални на БОШ са не по-малко от 300 лв. бройката. За моя ИС струват 400 лв. на брой. Турски от дару кар, или магазин на БОШ излизат около 180-200 лв. на брой. И аз имам същия проблем, като постои колата няколко дена, понякога след палене работи като на два цилиндъра, след няколко секунди се оправя все едно нищо не е било. Носих дюзите за чистене с ултразвук и почти нямаше подобрение, това и майстора ми го каза, като видя че са на Лукас. Сега имам една дюза, която почти е дала фира, след студен старт чатка силно, но не мога да я хвана коя е. Като позагрее мотора си цъка нормално, но това не го прави винаги. Карам си така колата, пали от раз лете и зиме, държи постоянни обороти на празен ход, има добро ускорение, приличен разход и изобщо не смятам да сменям дюзите. Има леко претрисане на двигателя на празен ход, което е едва доловимо в купето. Използването на добавка за почистване от бензиностанциите няма никакъв ефект. Може да закараш колата за почистване на дюзите с ултразвук, все пак е нещо. Цикъла отнема едно денонощие. Не е лошо да направиш и една профилактика на запалителната и горивната система. Може причината да е в задръстен горивен филтър, или клапан на рейката за налягане на горивото.
Последна промяна ивчо3 на 25 Авг 2009, 9:21, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 25 Авг 2009, 9:21

таз тема изведнъж ми стана интересна...
та ще питам... дюзите са задръстени с какво :roll: ... предполагам говориш за отлагания от горивото...
като позагрее се оправят как :roll: ... за обикновено температурно разширение ли говорим...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 25 Авг 2009, 9:28

Владо написа:таз тема изведнъж ми стана интересна...
та ще питам... дюзите са задръстени с какво :roll: ... предполагам говориш за отлагания от горивото...
като позагрее се оправят как :roll: ... за обикновено температурно разширение ли говорим...

Едва ли е от температурно разширение. Друго исках да кажа с позагряването, не на дюзите, а като време за работа на мотора. По-скоро раздвижването на иглата в канала донякъде премахва налепите от бензина, също така промяната в циклите на впръскванията е от голямо значение. Всеки от вас е забелязал как при каране в извънградско движение, по продължително време и постоянна промяна на оборотите на двигателя от 2000 до към 6000, ускорението и динамичните качества като цяло са по-добри, отколкото при продължително каране в градски условия с обороти предимно на празен ход и 3000-4000 макс понякога. Друго интересно нещо е отлагането на някои съставки в бензина, нормално разтворени в него, но отделящи се като фракция при по-продължително съхранение в съдове, по стените с които контактува. Съвременните методи на отделянето на бензина като фракция от нефта не е проста дестилация, защото така ще се добие само около 10-15% бензин. Крекинг процеса, включва отделяне на бензин от мазута, при висока температура и налягане, като заедно с леките фракции от С5, до С12 и повече въглеродни атома, влизащи в структурата на автомобилните бензини, се отделят и по-тежки фракции като асфалти например. Така добит бензина не представлява опастност от задръстване на горивната система, защото всичко е в разтвор. Но условието е да не се съхранява дълго време. За това модерните газови уредби, монтирани на автомобили с моно, или пълен инжекцион, не изключват работата на бензиновата помпа при работа на газ, за да има постоянна циркулация на горивото и предотвратяване на отлагания.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook