Проблем след палене.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем след палене.
Днес слязох да припаля колата (не я бях палил цели 2 дни
) и се появи проблем. След като запали започна да работи неравномерно, имаше и леки вибрации, работеше все едно няколко от цилиндрите не функционират. Загасих изчаках 2-3 мин и запалих отново. Този път малко по-добре. Помислих си преди 2 от цилиндрите ги нямаше, а сега само 1
. Изгасих отново, изчаках 2 мин и пак запалих - този път всичко беше наред.
По принцип колата се кара всеки ден и сега като никой път 2 дни стоеше в гаража и веднага няква нередност. Не знам какво ще стане ако не я паля 1 седмица примерно.
Каква може да е причината според вас?


По принцип колата се кара всеки ден и сега като никой път 2 дни стоеше в гаража и веднага няква нередност. Не знам какво ще стане ако не я паля 1 седмица примерно.
Каква може да е причината според вас?

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем след палене.
Никакви свещи, кабели и каквото и да е по запалителната система. Просто дюзите са задръстени и когато двигателя не е работил няколко дена пикаят, работи с претрисане докато малко позагрее и след това се оправя. В повечето случаи чистенето с ултразвук не помага, или се оправят за няколко хиляди километра пробег и след това пак същото.
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Проблем след палене.
ивчо3 написа:Никакви свещи, кабели и каквото и да е по запалителната система. Просто дюзите са задръстени и когато двигателя не е работил няколко дена пикаят, работи с претрисане докато малко позагрее и след това се оправя. В повечето случаи чистенето с ултразвук не помага, или се оправят за няколко хиляди километра пробег и след това пак същото.
И какво е решението? Нови ли? Ами те няма ли да се зацапат пак след няколко хил. км.?
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем след палене.
Нови оригинални на БОШ са не по-малко от 300 лв. бройката. За моя ИС струват 400 лв. на брой. Турски от дару кар, или магазин на БОШ излизат около 180-200 лв. на брой. И аз имам същия проблем, като постои колата няколко дена, понякога след палене работи като на два цилиндъра, след няколко секунди се оправя все едно нищо не е било. Носих дюзите за чистене с ултразвук и почти нямаше подобрение, това и майстора ми го каза, като видя че са на Лукас. Сега имам една дюза, която почти е дала фира, след студен старт чатка силно, но не мога да я хвана коя е. Като позагрее мотора си цъка нормално, но това не го прави винаги. Карам си така колата, пали от раз лете и зиме, държи постоянни обороти на празен ход, има добро ускорение, приличен разход и изобщо не смятам да сменям дюзите. Има леко претрисане на двигателя на празен ход, което е едва доловимо в купето. Използването на добавка за почистване от бензиностанциите няма никакъв ефект. Може да закараш колата за почистване на дюзите с ултразвук, все пак е нещо. Цикъла отнема едно денонощие. Не е лошо да направиш и една профилактика на запалителната и горивната система. Може причината да е в задръстен горивен филтър, или клапан на рейката за налягане на горивото.
Последна промяна ивчо3 на 25 Авг 2009, 9:21, променена общо 1 път
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
таз тема изведнъж ми стана интересна...
та ще питам... дюзите са задръстени с какво
... предполагам говориш за отлагания от горивото...
като позагрее се оправят как
... за обикновено температурно разширение ли говорим...
та ще питам... дюзите са задръстени с какво

като позагрее се оправят как

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Владо написа:таз тема изведнъж ми стана интересна...
та ще питам... дюзите са задръстени с какво... предполагам говориш за отлагания от горивото...
като позагрее се оправят как... за обикновено температурно разширение ли говорим...
Едва ли е от температурно разширение. Друго исках да кажа с позагряването, не на дюзите, а като време за работа на мотора. По-скоро раздвижването на иглата в канала донякъде премахва налепите от бензина, също така промяната в циклите на впръскванията е от голямо значение. Всеки от вас е забелязал как при каране в извънградско движение, по продължително време и постоянна промяна на оборотите на двигателя от 2000 до към 6000, ускорението и динамичните качества като цяло са по-добри, отколкото при продължително каране в градски условия с обороти предимно на празен ход и 3000-4000 макс понякога. Друго интересно нещо е отлагането на някои съставки в бензина, нормално разтворени в него, но отделящи се като фракция при по-продължително съхранение в съдове, по стените с които контактува. Съвременните методи на отделянето на бензина като фракция от нефта не е проста дестилация, защото така ще се добие само около 10-15% бензин. Крекинг процеса, включва отделяне на бензин от мазута, при висока температура и налягане, като заедно с леките фракции от С5, до С12 и повече въглеродни атома, влизащи в структурата на автомобилните бензини, се отделят и по-тежки фракции като асфалти например. Така добит бензина не представлява опастност от задръстване на горивната система, защото всичко е в разтвор. Но условието е да не се съхранява дълго време. За това модерните газови уредби, монтирани на автомобили с моно, или пълен инжекцион, не изключват работата на бензиновата помпа при работа на газ, за да има постоянна циркулация на горивото и предотвратяване на отлагания.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани