Тампони на скоростите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Тампони на скоростите

Мнение от pioneeraudio » 07 Авг 2009, 14:28

Колеги ,от 2-3 седмици ми се появи едно много силно чукане в завой ,при рязко спиране,тръгване.Вчера като смених маслото,майстора каза,че може би е от скоростите,тъй като има една щанга под тях и се удрили в тях.Тампоните са здрави.Възможно ли е да са увиснали с времето?И колко горе-долу излиза смяната на тампоните?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 07 Авг 2009, 15:03

Тая 6танга е доста надолу, на мен ми се струва 4е няма как да омекнат толкова. Слеz под колата и накарай някой да клати (как то4но 6е я клатите си е ва6а работа :mhihi: ) и слу6ай
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Мнение от pioneeraudio » 08 Авг 2009, 13:20

майстора вика че е била близо до скоростите тая щанга и подложи парче ремък и пак чукаше но мноого по малко ,така че там е проблема.Въпроса е в тампоните ли.. . :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Мнение от pioneeraudio » 08 Авг 2009, 14:54

Иначе на какво разтояние трябва да е щангата от скоростите,щото при мен е около 1 сантиметър

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 08 Авг 2009, 15:12

За да бие скоростната кутия в щангата ,тампоните на кутията трябва да са се скъсали напълно , а също и тампоните на двигателя и цялата "система" двигател- кутия да е "слегнала" ..... Чак толкова да увисне не ми се вярва... Дай некоя снимка да видиме за какво иде реч .... И какви са тия глупости да подлага ремъци , че да не бие кутията във щангата .... тия "майстори" верно се ос*рат вече... Да не си подпирал щангата и да си я закривил на горе ? Тая щанга не трябва да се опира до кутията ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 09 Авг 2009, 8:29

Ето виж си какво трябва да е разстоянието и как се сменят
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Mounts.htm

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Мнение от pioneeraudio » 09 Авг 2009, 11:14

ми така на око е същото разтоянието.Утре ще ги сменя тампоните пък ,ако не се оправи ще видим от кво може да е?!?!Между другото се чудя дали да не пробвам сам,изглежда елементарно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 09 Авг 2009, 11:38

И сам можеш, не е проблем.
За разпънката ли говориш? Иначе тампоните на кутията омекват като се накапят с масло. От друга страна не е удачно да сложиш полиуретани там, защото са много твърди и всички вибрации от всичко се пренасят в купето. Изведнъж става много шумно. Аз бях с полиуретани там и вдигаха бая джангър, махнах ги и сложиш обикновени пак. Така че на Pelican DIY-a не е много препоръчителен, от личен опит.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 09 Авг 2009, 11:42

pioneeraudio написа:ми така на око е същото разтоянието.Утре ще ги сменя тампоните пък ,ако не се оправи ще видим от кво може да е?!?!Между другото се чудя дали да не пробвам сам,изглежда елементарно :mhihi:


Ако обърнеш внимание ще видиш , че тампоните на кутията са в задната и част , тоест ако ги смениш наистина ще се повдигне леко кутията , но най -вече в задната част , а не толко в предната , където контактува с двигателя и където е щангата .... Мисълта ми е огледай си и тампоните на двигателя , защото и те може да са "слегнали" или да са закъсани и самия двигател също да е "потънал" леко и от там и кутията да е "климнала" на долу ....

liloff написа:От друга страна не е удачно да сложиш полиуретани там, защото са много твърди и всички вибрации от всичко се пренасят в купето. Изведнъж става много шумно.


:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 09 Авг 2009, 11:54

Пич, сетих се ;)
Не ти се удря кутията, а ти се удрят ауспусите. Там ми беше и на мен проблема. Караш примерно много бавно напред докато паркираш, включваш задна, натискаш спирачки и се чува едно "чат"...

Това са ти точно предната част на ауспусите ;)
Повдигни ги и не се занимавай с тампоните още, ако стане си карай така :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Мнение от pioneeraudio » 09 Авг 2009, 12:02

абе тампоните,така и така,ще ги сменя ще видя и тръбите на ауспусите,ако вече не стане тампони на двг и така...То времето сякак им е дошло

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: някъде там

Мнение от pioneeraudio » 23 Авг 2009, 15:01

След сменени тампони на скоростите,2 шарнира и 2 тампона на носачите,отново продължава да чука :help: Следва ремонт на рейката пъка да видим :|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 23 Авг 2009, 15:24

гърнето е колега иа нем така ми млати и сега и аз го знам,но нямам време да се завирам отдолу
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook