Тампони на скоростите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- pioneeraudio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: някъде там
Тампони на скоростите
Колеги ,от 2-3 седмици ми се появи едно много силно чукане в завой ,при рязко спиране,тръгване.Вчера като смених маслото,майстора каза,че може би е от скоростите,тъй като има една щанга под тях и се удрили в тях.Тампоните са здрави.Възможно ли е да са увиснали с времето?И колко горе-долу излиза смяната на тампоните?
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Тая 6танга е доста надолу, на мен ми се струва 4е няма как да омекнат толкова. Слеz под колата и накарай някой да клати (как то4но 6е я клатите си е ва6а работа
) и слу6ай


- pioneeraudio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: някъде там
майстора вика че е била близо до скоростите тая щанга и подложи парче ремък и пак чукаше но мноого по малко ,така че там е проблема.Въпроса е в тампоните ли.. . 

- pioneeraudio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: някъде там
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
За да бие скоростната кутия в щангата ,тампоните на кутията трябва да са се скъсали напълно , а също и тампоните на двигателя и цялата "система" двигател- кутия да е "слегнала" ..... Чак толкова да увисне не ми се вярва... Дай некоя снимка да видиме за какво иде реч .... И какви са тия глупости да подлага ремъци , че да не бие кутията във щангата .... тия "майстори" верно се ос*рат вече... Да не си подпирал щангата и да си я закривил на горе ? Тая щанга не трябва да се опира до кутията ...
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Ето виж си какво трябва да е разстоянието и как се сменят
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Mounts.htm
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Mounts.htm
- pioneeraudio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: някъде там
ми така на око е същото разтоянието.Утре ще ги сменя тампоните пък ,ако не се оправи ще видим от кво може да е?!?!Между другото се чудя дали да не пробвам сам,изглежда елементарно 

И сам можеш, не е проблем.
За разпънката ли говориш? Иначе тампоните на кутията омекват като се накапят с масло. От друга страна не е удачно да сложиш полиуретани там, защото са много твърди и всички вибрации от всичко се пренасят в купето. Изведнъж става много шумно. Аз бях с полиуретани там и вдигаха бая джангър, махнах ги и сложиш обикновени пак. Така че на Pelican DIY-a не е много препоръчителен, от личен опит.

За разпънката ли говориш? Иначе тампоните на кутията омекват като се накапят с масло. От друга страна не е удачно да сложиш полиуретани там, защото са много твърди и всички вибрации от всичко се пренасят в купето. Изведнъж става много шумно. Аз бях с полиуретани там и вдигаха бая джангър, махнах ги и сложиш обикновени пак. Така че на Pelican DIY-a не е много препоръчителен, от личен опит.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
pioneeraudio написа:ми така на око е същото разтоянието.Утре ще ги сменя тампоните пък ,ако не се оправи ще видим от кво може да е?!?!Между другото се чудя дали да не пробвам сам,изглежда елементарно
Ако обърнеш внимание ще видиш , че тампоните на кутията са в задната и част , тоест ако ги смениш наистина ще се повдигне леко кутията , но най -вече в задната част , а не толко в предната , където контактува с двигателя и където е щангата .... Мисълта ми е огледай си и тампоните на двигателя , защото и те може да са "слегнали" или да са закъсани и самия двигател също да е "потънал" леко и от там и кутията да е "климнала" на долу ....
liloff написа:От друга страна не е удачно да сложиш полиуретани там, защото са много твърди и всички вибрации от всичко се пренасят в купето. Изведнъж става много шумно.

Пич, сетих се
Не ти се удря кутията, а ти се удрят ауспусите. Там ми беше и на мен проблема. Караш примерно много бавно напред докато паркираш, включваш задна, натискаш спирачки и се чува едно "чат"...
Това са ти точно предната част на ауспусите
Повдигни ги и не се занимавай с тампоните още, ако стане си карай така

Не ти се удря кутията, а ти се удрят ауспусите. Там ми беше и на мен проблема. Караш примерно много бавно напред докато паркираш, включваш задна, натискаш спирачки и се чува едно "чат"...
Това са ти точно предната част на ауспусите

Повдигни ги и не се занимавай с тампоните още, ако стане си карай така

- pioneeraudio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: някъде там
абе тампоните,така и така,ще ги сменя ще видя и тръбите на ауспусите,ако вече не стане тампони на двг и така...То времето сякак им е дошло
- pioneeraudio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: някъде там
След сменени тампони на скоростите,2 шарнира и 2 тампона на носачите,отново продължава да чука
Следва ремонт на рейката пъка да видим 


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани