лампа за айрбек и други???

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

лампа за айрбек и други???

Мнение от Е.Димитров » 22 Авг 2009, 21:56

Здравейте колеги,знам че има тема за айрбега и за лампата за него но моят проблем не се вписва в гореспоменатите грижи,а именно:
лампата свети и гасне когато си иска,напоследък видях че лампата е изгаснала когато...няма никой на пасажерската седалка но когато седне някой светва???
да ама не винаги,понякога е обратното,свети и като седне някой-гасне,пръскал съм куплунга по седалката-ефект-ниенте....

и втория проблем,понякога когато карам,спирам на място и оборотите са на около 900 оборота и колата тресе,все едно нещо се мъчи да оправи оборотите...ако я загаса и я запаля пак се оправят нещата,карам винаги с хубава нафта и никога не пада под 1/4 горивото...някой да има идеи за по-горните грижи???

Предварително благодаря
поздрави

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 22 Авг 2009, 22:50

За втория проблем - мисля, че беше свързан с умната дюза, колега, май датчика е заминал. Мини на диагностика и ако ти извади грешка needle lift sensor - честито...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 22 Авг 2009, 23:08

за бега и при мен беше така и се оказа датчика на пасажерската седалка, но за всеки случай я закачи да си сигурен на 100% и ако е от него го шунтирай или си купи нов но със труда и датчика излиза около 300 лв а има начин и да го излъжеш ако решиш да го шунтираш пиши на лични.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 22 Авг 2009, 23:10

:D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 23 Авг 2009, 9:17

Колега oci аз имам сьщия проблем с пасажерската седалка. Ако можеш да помогнеш ще сам ти много благодарен. :help:
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 23 Авг 2009, 10:08

Бега ясно,завършил съм електроника ще го излекувам,но тая грижа с оборотите,иначе се набира като "глист на буца",бега повече от куче,на кален завой-прах вдига,демек много върви,но понякога....
ще взема да видя верно дали ще излезе нещо на диагностика...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 23 Авг 2009, 11:28

Колега за двата ти проблема...... все едно слушам себе си :) моята е същата досушт само къде падат до 600 оборотите и тогава претриса претриса и се мъчи да ги оправя и другото че не е дизел а бензин,кво ли несмених не се е оправила до ден днешен (дебитомер,клапан на картерните,масла и прочие и прочие) Относно беговете чух че с контактен спрей се пръскала буксата и се оправяло но само в тва състояние като нашето (свети несвети,с пътник без пътник) ако свети нон стоп както е при повечето е46 непомагало контактния спрей. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 23 Авг 2009, 12:13

Rundev написа:Колега за двата ти проблема...... все едно слушам себе си :) моята е същата досушт само къде падат до 600 оборотите и тогава претриса претриса и се мъчи да ги оправя и другото че не е дизел а бензин,кво ли несмених не се е оправила до ден днешен (дебитомер,клапан на картерните,масла и прочие и прочие) Относно беговете чух че с контактен спрей се пръскала буксата и се оправяло но само в тва състояние като нашето (свети несвети,с пътник без пътник) ако свети нон стоп както е при повечето е46 непомагало контактния спрей. :)


при бензиновите обикновенно е датчика за ниски обороти,тоест има едно устройство дето прави празните обороти,често се зацапва от въздуха,или се сменя или се почиства с коресилин...

При дизела,намоята оборотите са към 900 и претриса...

с контактен шпрей съм пробвал и се получи тоя ефект-гасне -свети

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i '00
Мечтае да кара: BMW E65

Мнение от mittko » 23 Авг 2009, 13:32

Е.Димитров написа:при бензиновите обикновенно е датчика за ниски обороти,тоест има едно устройство дето прави празните обороти,често се зацапва от въздуха,или се сменя или се почиства с коресилин...

При дизела,намоята оборотите са към 900 и претриса...

с контактен шпрей съм пробвал и се получи тоя ефект-гасне -свети


Колега би ли казал къде се намира този датчик или ако може прати схема че и на мен ми прави същия проблем с оборотите и ако може обясни как се сваля и почиства. Благодаря предварително!!!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook