лампа за айрбек и други???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
лампа за айрбек и други???
Здравейте колеги,знам че има тема за айрбега и за лампата за него но моят проблем не се вписва в гореспоменатите грижи,а именно:
лампата свети и гасне когато си иска,напоследък видях че лампата е изгаснала когато...няма никой на пасажерската седалка но когато седне някой светва???
да ама не винаги,понякога е обратното,свети и като седне някой-гасне,пръскал съм куплунга по седалката-ефект-ниенте....
и втория проблем,понякога когато карам,спирам на място и оборотите са на около 900 оборота и колата тресе,все едно нещо се мъчи да оправи оборотите...ако я загаса и я запаля пак се оправят нещата,карам винаги с хубава нафта и никога не пада под 1/4 горивото...някой да има идеи за по-горните грижи???
Предварително благодаря
поздрави
лампата свети и гасне когато си иска,напоследък видях че лампата е изгаснала когато...няма никой на пасажерската седалка но когато седне някой светва???
да ама не винаги,понякога е обратното,свети и като седне някой-гасне,пръскал съм куплунга по седалката-ефект-ниенте....
и втория проблем,понякога когато карам,спирам на място и оборотите са на около 900 оборота и колата тресе,все едно нещо се мъчи да оправи оборотите...ако я загаса и я запаля пак се оправят нещата,карам винаги с хубава нафта и никога не пада под 1/4 горивото...някой да има идеи за по-горните грижи???
Предварително благодаря
поздрави
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
За втория проблем - мисля, че беше свързан с умната дюза, колега, май датчика е заминал. Мини на диагностика и ако ти извади грешка needle lift sensor - честито...
Si non confectus, non reficiat.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
за бега и при мен беше така и се оказа датчика на пасажерската седалка, но за всеки случай я закачи да си сигурен на 100% и ако е от него го шунтирай или си купи нов но със труда и датчика излиза около 300 лв а има начин и да го излъжеш ако решиш да го шунтираш пиши на лични.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Колега oci аз имам сьщия проблем с пасажерската седалка. Ако можеш да помогнеш ще сам ти много благодарен. 

новият ми номер: 0877787835
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Бега ясно,завършил съм електроника ще го излекувам,но тая грижа с оборотите,иначе се набира като "глист на буца",бега повече от куче,на кален завой-прах вдига,демек много върви,но понякога....
ще взема да видя верно дали ще излезе нещо на диагностика...
ще взема да видя верно дали ще излезе нещо на диагностика...
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Колега за двата ти проблема...... все едно слушам себе си
моята е същата досушт само къде падат до 600 оборотите и тогава претриса претриса и се мъчи да ги оправя и другото че не е дизел а бензин,кво ли несмених не се е оправила до ден днешен (дебитомер,клапан на картерните,масла и прочие и прочие) Относно беговете чух че с контактен спрей се пръскала буксата и се оправяло но само в тва състояние като нашето (свети несвети,с пътник без пътник) ако свети нон стоп както е при повечето е46 непомагало контактния спрей. 


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Rundev написа:Колега за двата ти проблема...... все едно слушам себе симоята е същата досушт само къде падат до 600 оборотите и тогава претриса претриса и се мъчи да ги оправя и другото че не е дизел а бензин,кво ли несмених не се е оправила до ден днешен (дебитомер,клапан на картерните,масла и прочие и прочие) Относно беговете чух че с контактен спрей се пръскала буксата и се оправяло но само в тва състояние като нашето (свети несвети,с пътник без пътник) ако свети нон стоп както е при повечето е46 непомагало контактния спрей.
при бензиновите обикновенно е датчика за ниски обороти,тоест има едно устройство дето прави празните обороти,често се зацапва от въздуха,или се сменя или се почиства с коресилин...
При дизела,намоята оборотите са към 900 и претриса...
с контактен шпрей съм пробвал и се получи тоя ефект-гасне -свети
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
Е.Димитров написа:при бензиновите обикновенно е датчика за ниски обороти,тоест има едно устройство дето прави празните обороти,често се зацапва от въздуха,или се сменя или се почиства с коресилин...
При дизела,намоята оборотите са към 900 и претриса...
с контактен шпрей съм пробвал и се получи тоя ефект-гасне -свети
Колега би ли казал къде се намира този датчик или ако може прати схема че и на мен ми прави същия проблем с оборотите и ако може обясни как се сваля и почиства. Благодаря предварително!!!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани