Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е30 м10б18,е36 м52б20

Мнение от тъчи » 20 Авг 2009, 13:28

Един съвет и от мен.Може и нищо да и няма на колата ако не си карал доста време така.Недостатъчно охладителна течност също може да е причината да загрее колата.
И още нещо-следващия път ако ти се случи докато караш с висока скорост,просто отнеми газта,и ако не започне охлаждане до 10-15 секунди тогава спираш и гасиш,а ако започне-продължаваш докато колата спре сама,и след като се е поохладила оставяш я да работи на място,вдигаш капака и търсиш евентуалната причина като не забравяш отвреме навреме да поглеждаш стрелката за температурата.
Айде късмет и дано леко да се разминеш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Мнение от arr0gance » 20 Авг 2009, 16:37

Мога да посъветвам собственика да смени водната помпа,виското и термостата(термостата защото на мойта ми правеше проблем на 210 почваше да вдига температура и не действаше като хората) и да си кара спокойно,но както каза единия от колегите, "за дакараш дизел трябва да си кривоглед" винаги едното око там.Температурата едвам ли я е дигнало изведнъж,но то пак става за няколко секунди,докато се овъртиш...
Според мен най-голямата грешка е да се угаси,пуска се по инерция и се вкл. жегата,поне аз така практикувам и така са ми казвали много други хора.

Към Cob, а нали двигателя работи на празни обороти и виското пак е зацепило(освен ако силикона не е преебан) и върти ?!
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 20 Авг 2009, 18:34

колеги стискайте палци,чух се одеве с майсторчето,каза че е 100% водна помпа,каза че имало леко надуване на маркучите когато я палил да работи,но каза че могло и да си е нормално....за смяна-водна помпа,ремък и ролки+амотрисьорчето и лагер на алтернатора,термостат,антифриз,виско и чк тогава се качвам в нея иначе не...ааа трябва и до супер дизел да ходя....................а на колегата да му отоговоря,никога не изпускам стрелката на водата от поглед на каквато и да е кола,но този път стана супер бързо и рязко
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Авг 2009, 19:23

Не бързай да се радваш , нека премерят антифриза за газове :idea:
Не трябва да надува, само като загрее и двата кръга малко се втрвърдяват маркучите, ма трябва да могат да се стиснат :idea: ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 20 Авг 2009, 19:28

vld написа:Не бързай да се радваш , нека премерят антифриза за газове :idea:
Не трябва да надува, само като загрее и двата кръга малко се втрвърдяват маркучите, ма трябва да могат да се стиснат :idea: ;)


ooo не се радвам,още нишо не се знае,да ще им кажа и за антифриза...а за маркучите точно така ми каза че надува,не много стискат се но не е и да са свободни
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 7.02.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: V8

Мнение от Cobb » 20 Авг 2009, 21:48

arr0gance написа:Към Cob, а нали двигателя работи на празни обороти и виското пак е зацепило(освен ако силикона не е преебан) и върти ?!


Приятел, ама абсолютно никаква идея нямам какво е виско ?!? Както написах в началото - зелен съм, не разбирам и за това питам.
Ама вече почвам да си мисля, че се набутах на грешното място - при дизелите, колата беше(е) бензин(те май нямат такива работи ?)
И пак, каквото и да е, не мисля, че може да охлади вече кипяща вода.То ако можеше, нямаше да се стига до там да загрее.
Май по-добре да не се опитвам да мисля, ами да слушам а ?:confused:
Извинявам се за :OT:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 20 Авг 2009, 22:35

Здравейте,
munio_ написа:
vld написа:Не бързай да се радваш , нека премерят антифриза за газове :idea:
Не трябва да надува, само като загрее и двата кръга малко се втрвърдяват маркучите, ма трябва да могат да се стиснат :idea: ;)


ooo не се радвам,още нишо не се знае,да ще им кажа и за антифриза...а за маркучите точно така ми каза че надува,не много стискат се но не е и да са свободни

Колега маркучите трябва да са твърди, системата работи под налягане (не като камък все пак). Като слагат друга водна помпа кажи им да е с метални перки. Преди година и половина и на мен ми се случи същото с около 210 км/ч (перките на водната помпа се отделиха от основата) и все още си мърка двигателя и все още може да си поддържа скоростите както си беше преди ;)
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 20 Авг 2009, 22:40

много ми се иска колеги,като я нагласят да я види някой от тук,от форума,някой стар играч който и знае и кътните зъби на тая кола,аз имам опит,но бмв си е малко спрецифична марка ?!
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 20 Авг 2009, 22:59

тъчи написа:Един съвет и от мен.Може и нищо да и няма на колата ако не си карал доста време така.Недостатъчно охладителна течност също може да е причината да загрее колата.
И още нещо-следващия път ако ти се случи докато караш с висока скорост,просто отнеми газта,и ако не започне охлаждане до 10-15 секунди тогава спираш и гасиш,а ако започне-продължаваш докато колата спре сама,и след като се е поохладила оставяш я да работи на място,вдигаш капака и търсиш евентуалната причина като не забравяш отвреме навреме да поглеждаш стрелката за температурата.
Айде късмет и дано леко да се разминеш.

:yes: Точно така,колега!В тази връзка,не мога да не вметна,че ще е голямаа грешка,ако при отказала водна помпа или затворен термостат да продължиш по инерция с работейки на празен ход двигател :!: Та ако ще и все още охладителната система да не е изгубила никакъв антифриз :!:
Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг :?: :?: :?: Тогава парното изобщо не може да помага :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Мнение от arr0gance » 20 Авг 2009, 23:19

[/quote]
Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг :?: :?: :?: Тогава парното изобщо не може да помага :winky:[/quote]

Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой. :|
На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте :mhihi: :winky:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 20 Авг 2009, 23:30

arr0gance написа:

Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг :?: :?: :?: Тогава парното изобщо не може да помага :winky:[/quote]

Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой. :|
На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте :mhihi: :winky:[/quo


ххиихахииха ще видиме какво ше стане,но ако е така ше ги бъзикам яко :P шегувам се :mhihi:
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 20 Авг 2009, 23:39

arr0gance написа:

Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг :?: :?: :?: Тогава парното изобщо не може да помага :winky:[/quote]

Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой. :|
На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте :mhihi: :winky:[/quote]


Ха-хах! :uups: То и при дизелите не е по-различно положението в този аспект....Постът ми не беше конкретно насочен към твоето мнение.Върни назад в темата и ще видиш,че и други колеги смятят за правилно,да пускат по инерция с работещ на празен ход двиг.Ако изгасиш двигателя (стига да знаеш какво да направиш,когато ти дотрябват спирачки в един момент),или просто пуснеш газта както си на скорост,е друго,щото поне така липсва горене в цилиндрите (говоря за бензинов двигател-икономайзера прекратява подаването на гориво в цилиндрите при напълно отпуснат педал за газта и обороти над 1200).
П.С. Нямам за цел да изкарам някого некомпетентен,просто не мога да не изкажа несъгласие с нещо,което би могло да се окаже неправилно!Боли глава при ремонта после щото..... :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 20 Авг 2009, 23:46

ned_gm28 написа:
arr0gance написа:

Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг :?: :?: :?: Тогава парното изобщо не може да помага :winky:


Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой. :|
На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте :mhihi: :winky:[/quote]


Ха-хах! :uups: То и при дизелите не е по-различно положението в този аспект....Постът ми не беше конкретно насочен към твоето мнение.Върни назад в темата и ще видиш,че и други колеги смятят за правилно,да пускат по инерция с работещ на празен ход двиг.Ако изгасиш двигателя (стига да знаеш какво да направиш,когато ти дотрябват спирачки в един момент),или просто пуснеш газта както си на скорост,е друго,щото поне така липсва горене в цилиндрите (говоря за бензинов двигател-икономайзера прекратява подаването на гориво в цилиндрите при напълно отпуснат педал за газта и обороти над 1200).
П.С. Нямам за цел да изкарам някого некомпетентен,просто не мога да не изкажа несъгласие с нещо,което би могло да се окаже неправилно!Боли глава при ремонта после щото..... :winky:[/quote]

така е да,карал съм със разжален термостат и при отнемане на газта се вижда как стрелката пада,на здрав термостат пак мърда леко надолу,независимо от мотора бнз или нафта
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 21 Авг 2009, 21:17

клеги да ви се похваля...взех си колата(да четата и бензинджийте)колата е ток ,разминах се само с водна помпа и другите неща които смених.Ако ви покажа водната помпа ще се хванете за главата,цялата пластмаса е станала на дъвка и се е отчупила от остта :lalala:
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 21 Авг 2009, 21:34

браво ,да се надяваме че няма да имаш ядове :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook