Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- тъчи
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м10б18,е36 м52б20
Един съвет и от мен.Може и нищо да и няма на колата ако не си карал доста време така.Недостатъчно охладителна течност също може да е причината да загрее колата.
И още нещо-следващия път ако ти се случи докато караш с висока скорост,просто отнеми газта,и ако не започне охлаждане до 10-15 секунди тогава спираш и гасиш,а ако започне-продължаваш докато колата спре сама,и след като се е поохладила оставяш я да работи на място,вдигаш капака и търсиш евентуалната причина като не забравяш отвреме навреме да поглеждаш стрелката за температурата.
Айде късмет и дано леко да се разминеш.
И още нещо-следващия път ако ти се случи докато караш с висока скорост,просто отнеми газта,и ако не започне охлаждане до 10-15 секунди тогава спираш и гасиш,а ако започне-продължаваш докато колата спре сама,и след като се е поохладила оставяш я да работи на място,вдигаш капака и търсиш евентуалната причина като не забравяш отвреме навреме да поглеждаш стрелката за температурата.
Айде късмет и дано леко да се разминеш.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Мога да посъветвам собственика да смени водната помпа,виското и термостата(термостата защото на мойта ми правеше проблем на 210 почваше да вдига температура и не действаше като хората) и да си кара спокойно,но както каза единия от колегите, "за дакараш дизел трябва да си кривоглед" винаги едното око там.Температурата едвам ли я е дигнало изведнъж,но то пак става за няколко секунди,докато се овъртиш...
Според мен най-голямата грешка е да се угаси,пуска се по инерция и се вкл. жегата,поне аз така практикувам и така са ми казвали много други хора.
Към Cob, а нали двигателя работи на празни обороти и виското пак е зацепило(освен ако силикона не е преебан) и върти ?!
Според мен най-голямата грешка е да се угаси,пуска се по инерция и се вкл. жегата,поне аз така практикувам и така са ми казвали много други хора.
Към Cob, а нали двигателя работи на празни обороти и виското пак е зацепило(освен ако силикона не е преебан) и върти ?!
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
колеги стискайте палци,чух се одеве с майсторчето,каза че е 100% водна помпа,каза че имало леко надуване на маркучите когато я палил да работи,но каза че могло и да си е нормално....за смяна-водна помпа,ремък и ролки+амотрисьорчето и лагер на алтернатора,термостат,антифриз,виско и чк тогава се качвам в нея иначе не...ааа трябва и до супер дизел да ходя....................а на колегата да му отоговоря,никога не изпускам стрелката на водата от поглед на каквато и да е кола,но този път стана супер бързо и рязко
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Не бързай да се радваш , нека премерят антифриза за газове
Не трябва да надува, само като загрее и двата кръга малко се втрвърдяват маркучите, ма трябва да могат да се стиснат


Не трябва да надува, само като загрее и двата кръга малко се втрвърдяват маркучите, ма трябва да могат да се стиснат



vld написа:Не бързай да се радваш , нека премерят антифриза за газове![]()
Не трябва да надува, само като загрее и двата кръга малко се втрвърдяват маркучите, ма трябва да могат да се стиснат![]()
ooo не се радвам,още нишо не се знае,да ще им кажа и за антифриза...а за маркучите точно така ми каза че надува,не много стискат се но не е и да са свободни
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- Cobb
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: V8
arr0gance написа:Към Cob, а нали двигателя работи на празни обороти и виското пак е зацепило(освен ако силикона не е преебан) и върти ?!
Приятел, ама абсолютно никаква идея нямам какво е виско ?!? Както написах в началото - зелен съм, не разбирам и за това питам.
Ама вече почвам да си мисля, че се набутах на грешното място - при дизелите, колата беше(е) бензин(те май нямат такива работи ?)
И пак, каквото и да е, не мисля, че може да охлади вече кипяща вода.То ако можеше, нямаше да се стига до там да загрее.
Май по-добре да не се опитвам да мисля, ами да слушам а ?:confused:
Извинявам се за

Здравейте,
Колега маркучите трябва да са твърди, системата работи под налягане (не като камък все пак). Като слагат друга водна помпа кажи им да е с метални перки. Преди година и половина и на мен ми се случи същото с около 210 км/ч (перките на водната помпа се отделиха от основата) и все още си мърка двигателя и все още може да си поддържа скоростите както си беше преди
Поздрави
munio_ написа:vld написа:Не бързай да се радваш , нека премерят антифриза за газове![]()
Не трябва да надува, само като загрее и двата кръга малко се втрвърдяват маркучите, ма трябва да могат да се стиснат![]()
ooo не се радвам,още нишо не се знае,да ще им кажа и за антифриза...а за маркучите точно така ми каза че надува,не много стискат се но не е и да са свободни
Колега маркучите трябва да са твърди, системата работи под налягане (не като камък все пак). Като слагат друга водна помпа кажи им да е с метални перки. Преди година и половина и на мен ми се случи същото с около 210 км/ч (перките на водната помпа се отделиха от основата) и все още си мърка двигателя и все още може да си поддържа скоростите както си беше преди

Поздрави
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
тъчи написа:Един съвет и от мен.Може и нищо да и няма на колата ако не си карал доста време така.Недостатъчно охладителна течност също може да е причината да загрее колата.
И още нещо-следващия път ако ти се случи докато караш с висока скорост,просто отнеми газта,и ако не започне охлаждане до 10-15 секунди тогава спираш и гасиш,а ако започне-продължаваш докато колата спре сама,и след като се е поохладила оставяш я да работи на място,вдигаш капака и търсиш евентуалната причина като не забравяш отвреме навреме да поглеждаш стрелката за температурата.
Айде късмет и дано леко да се разминеш.



Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг




- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
[/quote]
Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг
Тогава парното изобщо не може да помага
[/quote]
Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой.
На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте

Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг




Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой.

На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте


Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
arr0gance написа:
Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг




Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой.

На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте


ххиихахииха ще видиме какво ше стане,но ако е така ше ги бъзикам яко


По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
arr0gance написа:
Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг




Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой.

На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте


Ха-хах!

П.С. Нямам за цел да изкарам някого некомпетентен,просто не мога да не изкажа несъгласие с нещо,което би могло да се окаже неправилно!Боли глава при ремонта после щото.....

ned_gm28 написа:arr0gance написа:
Обосновка:При движение по инерция,въздушният поток ще обдухва моторът отвън-това много добре,но кой ще отвежда топлината от вътрешността на мотора-от работещите цилиндри,ако няма кой да върти антифриза,или ако има,но той си циркулира само в малкият кръг![]()
![]()
Тогава парното изобщо не може да помага
Напълно си прав колега,не беше се остановило че проблема е във водна помпа,но по пътя на логиката,даже перката да върти водната помпа като няма самата турбинка,няма как да върти водата/антифтиза.Все пак се извинявам ако съм подвел някой.

На munio_ пожелавам да се размине само с водна помпа,в такъв случай може да се чувстваш жива легенда в очите на бензинджийте


Ха-хах!

П.С. Нямам за цел да изкарам някого некомпетентен,просто не мога да не изкажа несъгласие с нещо,което би могло да се окаже неправилно!Боли глава при ремонта после щото.....

така е да,карал съм със разжален термостат и при отнемане на газта се вижда как стрелката пада,на здрав термостат пак мърда леко надолу,независимо от мотора бнз или нафта
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
клеги да ви се похваля...взех си колата(да четата и бензинджийте)колата е ток ,разминах се само с водна помпа и другите неща които смених.Ако ви покажа водната помпа ще се хванете за главата,цялата пластмаса е станала на дъвка и се е отчупила от остта 

По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани