Проблем със стартера или бош-а

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Проблем със стартера или бош-а

Мнение от m@rtin » 13 Авг 2009, 15:37

От време на време при даване на контакт и завъртане на ключа за палене колата не пали,чува се само завъртането на ключа,връщам на контакт,въртя да паля и пали :shock: Рядко ми го прави този проблем но го има,случвало се е и от 3то или 4то завъртане да пали.Ходих при стартерджия и ми каза че стартера си бачка идеално,същият номер го направи колата и пред него.Човека ми вика да съм проверявал бош-а...На него какво може да му има??Някой имал ли е подобен проблем??
Проблема е че не се сещам за добри ключари в Бургас :(
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Авг 2009, 15:39

Кой точно бош в колата да провериш, че аз се сещам за няколко :help: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Мнение от m@rtin » 13 Авг 2009, 16:11

vld написа:Кой точно бош в колата да провериш, че аз се сещам за няколко :help: :mhihi:


Ми тоя дет се пъха ключа при палене..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Авг 2009, 21:30

vld написа:Кой точно бош в колата да провериш, че аз се сещам за няколко :help: :mhihi:


Изображение

martin318 написа:Ми тоя дет се пъха ключа при палене..


Еми махаш корите , около кормилната уредба , оголваш хубаво около "патрона",въоръжаваш се със схеми , взимаш един мултицет и мериш дали когато даваш на контакт подава напрежение ..... Или бягаш на жичкаджия ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 13 Авг 2009, 21:37

На мен ми мирише на проблем в имобилайзера...
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 13 Авг 2009, 21:37

Да бе би да ти се върти патрона целия? И при мен става така някой път, разклати леко кормилото и се оправя. В youtube имаше клипче как се оправя с една гайка.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Мнение от m@rtin » 13 Авг 2009, 22:26

Борис_Малинов написа:На мен ми мирише на проблем в имобилайзера...


А той ремонтира ли се??Или може ли да се отстрани направо?
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Авг 2009, 10:41

martin318 написа:
vld написа:Кой точно бош в колата да провериш, че аз се сещам за няколко :help: :mhihi:


Ми тоя дет се пъха ключа при палене..

Патрона значи :mhihi:
Интересен заместител, а това диалект ли е или ....?
Сериозно питам за пръв път чувам някой да казва така на потрон :shock:

А сега по проблема, там има една намотка която играе ролята на антена и ако се прекъсне, няма да ти лови сигнала от чипа в ключа и няма да пали изобщо само ще върти.
А отделно има пластини вътре които дават контакт когато дадеш ключа на стартер, но едвали са проблени те, ако са нагорели всеки път ще има проблеми не само по някога, поне така си мисля аз :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 14 Авг 2009, 17:40

vld написа:А сега по проблема, там има една намотка която играе ролята на антена и ако се прекъсне, няма да ти лови сигнала от чипа в ключа и няма да пали изобщо .......само ще върти.

Абсолютно правилно :yes: но няма и да върти ;) няма да има ни вопъл ни звук,и даже с бутане няма да ти пали.
Ако питаш мен пробвай да запалиш с бутане.Ако не запали и така значи 100% проблема е в имобилайзера.По принцип на диагностика се хваща ако проблема е там.
А относно дали се ремонтира,по добре да се вземе от друга кола и да се синхронизира с твойто ЕКУ със съответната техника разбира се.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Мнение от m@rtin » 19 Авг 2009, 14:27

Борис_Малинов написа:
vld написа:А сега по проблема, там има една намотка която играе ролята на антена и ако се прекъсне, няма да ти лови сигнала от чипа в ключа и няма да пали изобщо .......само ще върти.

Абсолютно правилно :yes: но няма и да върти ;) няма да има ни вопъл ни звук,и даже с бутане няма да ти пали.
Ако питаш мен пробвай да запалиш с бутане.Ако не запали и така значи 100% проблема е в имобилайзера.По принцип на диагностика се хваща ако проблема е там.
А относно дали се ремонтира,по добре да се вземе от друга кола и да се синхронизира с твойто ЕКУ със съответната техника разбира се.


Кое трябва да си взема от друга кола??Това което е под волана е транспондера,със 2 букси в него-бяла и черна него ли трябва да си купя??

Само фейсовите е36 ли имат имобилайзер че има една 93г на части наблизо и да знам дали да я ровя нея?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 19 Авг 2009, 16:44

Първо пробва ли дд запалиш с бутане?
Ако не ти пали,като начало вземи намотката около контактния ключ.Мисля,че беше с два зелени кабела и буксата е черна,която отива в транспондера.Първо почни от нея,възможно е да се прекъснала.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Мнение от m@rtin » 19 Авг 2009, 19:27

Когато си иска ми го прави тоя номер,от около седмица не го е правила колата но веднъж пък половин час въртях и ни звук ни нищо,пробвах тогава и на бутане и не запали но беше и на пясък тогава

Ще потърся намотката първо с кабелите и буксата и ще ги сменя,те нямат нужда от синхронизиране нали?

едит: а имобилайзера е тази кутийка в която влизат двете букси(бяла и черна) под волана нали?
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook