Проблем със стартера или бош-а
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Проблем със стартера или бош-а
От време на време при даване на контакт и завъртане на ключа за палене колата не пали,чува се само завъртането на ключа,връщам на контакт,въртя да паля и пали
Рядко ми го прави този проблем но го има,случвало се е и от 3то или 4то завъртане да пали.Ходих при стартерджия и ми каза че стартера си бачка идеално,същият номер го направи колата и пред него.Човека ми вика да съм проверявал бош-а...На него какво може да му има??Някой имал ли е подобен проблем??
Проблема е че не се сещам за добри ключари в Бургас

Проблема е че не се сещам за добри ключари в Бургас


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
vld написа:Кой точно бош в колата да провериш, че аз се сещам за няколко![]()
Ми тоя дет се пъха ключа при палене..

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
vld написа:Кой точно бош в колата да провериш, че аз се сещам за няколко![]()

martin318 написа:Ми тоя дет се пъха ключа при палене..
Еми махаш корите , около кормилната уредба , оголваш хубаво около "патрона",въоръжаваш се със схеми , взимаш един мултицет и мериш дали когато даваш на контакт подава напрежение ..... Или бягаш на жичкаджия ...
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
На мен ми мирише на проблем в имобилайзера...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Да бе би да ти се върти патрона целия? И при мен става така някой път, разклати леко кормилото и се оправя. В youtube имаше клипче как се оправя с една гайка.
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Борис_Малинов написа:На мен ми мирише на проблем в имобилайзера...
А той ремонтира ли се??Или може ли да се отстрани направо?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
martin318 написа:vld написа:Кой точно бош в колата да провериш, че аз се сещам за няколко![]()
Ми тоя дет се пъха ключа при палене..
Патрона значи

Интересен заместител, а това диалект ли е или ....?
Сериозно питам за пръв път чувам някой да казва така на потрон

А сега по проблема, там има една намотка която играе ролята на антена и ако се прекъсне, няма да ти лови сигнала от чипа в ключа и няма да пали изобщо само ще върти.
А отделно има пластини вътре които дават контакт когато дадеш ключа на стартер, но едвали са проблени те, ако са нагорели всеки път ще има проблеми не само по някога, поне така си мисля аз


- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
vld написа:А сега по проблема, там има една намотка която играе ролята на антена и ако се прекъсне, няма да ти лови сигнала от чипа в ключа и няма да пали изобщо .......само ще върти.
Абсолютно правилно


Ако питаш мен пробвай да запалиш с бутане.Ако не запали и така значи 100% проблема е в имобилайзера.По принцип на диагностика се хваща ако проблема е там.
А относно дали се ремонтира,по добре да се вземе от друга кола и да се синхронизира с твойто ЕКУ със съответната техника разбира се.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Борис_Малинов написа:vld написа:А сега по проблема, там има една намотка която играе ролята на антена и ако се прекъсне, няма да ти лови сигнала от чипа в ключа и няма да пали изобщо .......само ще върти.
Абсолютно правилноно няма и да върти
няма да има ни вопъл ни звук,и даже с бутане няма да ти пали.
Ако питаш мен пробвай да запалиш с бутане.Ако не запали и така значи 100% проблема е в имобилайзера.По принцип на диагностика се хваща ако проблема е там.
А относно дали се ремонтира,по добре да се вземе от друга кола и да се синхронизира с твойто ЕКУ със съответната техника разбира се.
Кое трябва да си взема от друга кола??Това което е под волана е транспондера,със 2 букси в него-бяла и черна него ли трябва да си купя??
Само фейсовите е36 ли имат имобилайзер че има една 93г на части наблизо и да знам дали да я ровя нея?

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Първо пробва ли дд запалиш с бутане?
Ако не ти пали,като начало вземи намотката около контактния ключ.Мисля,че беше с два зелени кабела и буксата е черна,която отива в транспондера.Първо почни от нея,възможно е да се прекъснала.
Ако не ти пали,като начало вземи намотката около контактния ключ.Мисля,че беше с два зелени кабела и буксата е черна,която отива в транспондера.Първо почни от нея,възможно е да се прекъснала.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Когато си иска ми го прави тоя номер,от около седмица не го е правила колата но веднъж пък половин час въртях и ни звук ни нищо,пробвах тогава и на бутане и не запали но беше и на пясък тогава
Ще потърся намотката първо с кабелите и буксата и ще ги сменя,те нямат нужда от синхронизиране нали?
едит: а имобилайзера е тази кутийка в която влизат двете букси(бяла и черна) под волана нали?
Ще потърся намотката първо с кабелите и буксата и ще ги сменя,те нямат нужда от синхронизиране нали?
едит: а имобилайзера е тази кутийка в която влизат двете букси(бяла и черна) под волана нали?

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани