моля колеги помагайте!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
моля колеги помагайте!!!
Колеги от 2месица имам 320д 136 к. Имам следният проблем сутрин- трудно паля въртя около 5-7 секунди.Когато е топла колата пали почти от раз.Сменил сам свещи ,с нов акумулатор съм,консумативи сменени, водая я на диагностика в ВМВ-нищо не излиза човъркат я пак нищо,не показва никакви отклонения ,но сутрин студена пали тежко.Какво да правя като и в БМВ не знаят, и те са едни маистори един ми изказва мнение че ГНП е тръгнала да здава багажа.Иначе колата варви добре и разхода и е добър аз не я и гоня, градско -5.5 извън градско 5.3 на климатроник.Даите савет моля ви !!!
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Re: моля колеги помагайте!!!
[quote="pav4o"]Колеги от 2месица имам 320д 136 к. Имам следният проблем сутрин- трудно паля въртя около 5-7 секунди.Когато е топла колата пали почти от раз.Сменил сам свещи ,с нов акумулатор съм,консумативи сменени, водая я на диагностика в ВМВ-нищо не излиза човъркат я пак нищо,не показва никакви отклонения ,но сутрин студена пали тежко.Какво да правя като и в БМВ не знаят, и те са едни маистори един ми изказва мнение че ГНП е тръгнала да здава багажа.Иначе колата варви добре и разхода и е добър аз не я и гоня, градско -5.5 извън градско 5.3 на климатроник.Даите савет моля ви !!

Иначе по темата - дебитомера е най-вероятно.
Si non confectus, non reficiat.
Колега защо смяташ че е дебитомер,даи съвет не разбирам много да си призная.Обесни по подробно ако ти е възможно.Казаха ми че може и да са дюзи или тази "Умната"дюза.Даите съвет да свалям ли помпата и да я качвам за проверка на стенд могат ли да се проверяват дюзите на стенд? моля за отговор че мамата си трака и след 2дена имам час за ноще маистори !Ще чакам
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
За да не пали колата сутрин има няколко опции.
1. Въздух в системата
2. Ниско ново на горивото в резервоара(сензор)
3. Всички видове филтри(горивен), запушени трабички.
4. Проблем с ГНП(най-вече клапана за количество)
5. Дюзи(разпръсквачи)
6. Горивоподкачваща помпа
Определено няма нищо с дебитомер
1. Въздух в системата
2. Ниско ново на горивото в резервоара(сензор)
3. Всички видове филтри(горивен), запушени трабички.
4. Проблем с ГНП(най-вече клапана за количество)
5. Дюзи(разпръсквачи)
6. Горивоподкачваща помпа
Определено няма нищо с дебитомер
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Zagy написа:bozukov_a написа:....
Колега, ти каква еклама им направи на ОМВ![]()
![]()
Иначе по темата - дебитомера е най-вероятно.
Тоя дебитомер е първоизточник на вс проблеми май а ? ...

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
bozukov_a написа:Не,не си мисля че прави така защото е глътнала въздух,помислих си че проблема ти може да идва от нафтата,на ОМВ Premium Dizel Ниско съдържание на сяра,Eкологично гориво, което помага да се намали нивото на киселинните дъждове,Помага да се намалят емисиите на твърди частици в тръбата на ауспуха,Повишена ефективност на двигателя чрез по-ефективно изгаряне благодарение на защитата срещу амортизация, която намалява експлоатационните качества, корозията и отлаганията върху струйните помпи за горивотоПовишен комфорт благодарение на по-тихо и регулирано действие на двигателя, дори когато навън е студено,Подобрена работа на двигателя чрез равномерно изгаряне, постигнато благодарение на наличната защитата срещу намаляващи ефективността амортизации, корозия и образуване на отлагания върху струйните помпи за горивото,повишен комфорт на шофиране благодарение на това, че двигателя работи по-тихо и равномерно, особено в студено време.
колега ти да не вярваш на брошурките които раздават на ОМВ то навсякаде така,има и за гас за по добър старт и тем подобни но уви


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
xerial написа:Zagy написа:bozukov_a написа:....
Колега, ти каква еклама им направи на ОМВ![]()
![]()
Иначе по темата - дебитомера е най-вероятно.
Тоя дебитомер е първоизточник на вс проблеми май а ? ...
Добре че дебитомера не е виновен за 3-тата световна война

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
milennyc написа:Добре че дебитомера не е виновен за 3-тата световна война))
То нищо не се знае

И четирите си ги сменил нали. Аз на стария дизел се опитах да "мина тънко" със смяна само на 1 изгоряла свещ и паленето си беше кофти, като смених и останалите 3-ри заспа работата сутринСменил сам свещи ,
Иначе другото е да търсиш някъде по горивната система

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани