моля колеги помагайте!!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.07.2009

моля колеги помагайте!!!

Мнение от pav4o » 30 Юли 2009, 20:05

Колеги от 2месица имам 320д 136 к. Имам следният проблем сутрин- трудно паля въртя около 5-7 секунди.Когато е топла колата пали почти от раз.Сменил сам свещи ,с нов акумулатор съм,консумативи сменени, водая я на диагностика в ВМВ-нищо не излиза човъркат я пак нищо,не показва никакви отклонения ,но сутрин студена пали тежко.Какво да правя като и в БМВ не знаят, и те са едни маистори един ми изказва мнение че ГНП е тръгнала да здава багажа.Иначе колата варви добре и разхода и е добър аз не я и гоня, градско -5.5 извън градско 5.3 на климатроник.Даите савет моля ви !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: моля колеги помагайте!!!

Мнение от ivo752 » 31 Юли 2009, 20:06

[quote="pav4o"]Колеги от 2месица имам 320д 136 к. Имам следният проблем сутрин- трудно паля въртя около 5-7 секунди.Когато е топла колата пали почти от раз.Сменил сам свещи ,с нов акумулатор съм,консумативи сменени, водая я на диагностика в ВМВ-нищо не излиза човъркат я пак нищо,не показва никакви отклонения ,но сутрин студена пали тежко.Какво да правя като и в БМВ не знаят, и те са едни маистори един ми изказва мнение че ГНП е тръгнала да здава багажа.Иначе колата варви добре и разхода и е добър аз не я и гоня, градско -5.5 извън градско 5.3 на климатроник.Даите савет моля ви !!![/quote
А релето на свещите проверявахали го ?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.07.2009

Мнение от pav4o » 01 Авг 2009, 10:45

Да провериха ключето на свещите и казаха че работи бе почоваркаха го в БМВ после поприказвахме човешки с маистора и той изрази тава мнение че помпата-ГНП май ще се разваля.А защо варви така хубаво колата?Вече не знам какво да правя.Тук в Плевен няма никакви майстори за дизел конкретно БМВ.Даите савети че вече се разочаровам от печките на БМВ а с такова голямо желание я вхех....

Малката Базука
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e46 e30

Мнение от bozukov_a » 01 Авг 2009, 11:06

Изхаби си нафтата която имаш,зареди на ОМВ (бея сяра)-покарай малко и кажи дали има промяна.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.07.2009

Мнение от pav4o » 01 Авг 2009, 17:11

Колега какво значи без сяра аз само на ОМВ зареждам,сега когато ходих до морето я изпразних почти, корах и малко на резерва.Без промяна.Ако имаш предвид да е глатнала малко въздух ми казаха че до сега да я е изкарала.Какъв е твоят съвет да свалям ли ГНП,да го давам ли на стенд да му видят как е центровка и.н.трябва ли след като е махана и слагана помпата да се правят пак центровки!!!????

Малката Базука
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e46 e30

Мнение от bozukov_a » 01 Авг 2009, 18:33

Не,не си мисля че прави така защото е глътнала въздух,помислих си че проблема ти може да идва от нафтата,на ОМВ Premium Dizel Ниско съдържание на сяра,Eкологично гориво, което помага да се намали нивото на киселинните дъждове,Помага да се намалят емисиите на твърди частици в тръбата на ауспуха,Повишена ефективност на двигателя чрез по-ефективно изгаряне благодарение на защитата срещу амортизация, която намалява експлоатационните качества, корозията и отлаганията върху струйните помпи за горивотоПовишен комфорт благодарение на по-тихо и регулирано действие на двигателя, дори когато навън е студено,Подобрена работа на двигателя чрез равномерно изгаряне, постигнато благодарение на наличната защитата срещу намаляващи ефективността амортизации, корозия и образуване на отлагания върху струйните помпи за горивото,повишен комфорт на шофиране благодарение на това, че двигателя работи по-тихо и равномерно, особено в студено време.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 01 Авг 2009, 18:46

bozukov_a написа:....


Колега, ти каква еклама им направи на ОМВ :mhihi: :mhihi:

Иначе по темата - дебитомера е най-вероятно.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.07.2009

Мнение от pav4o » 02 Авг 2009, 15:11

Колега защо смяташ че е дебитомер,даи съвет не разбирам много да си призная.Обесни по подробно ако ти е възможно.Казаха ми че може и да са дюзи или тази "Умната"дюза.Даите съвет да свалям ли помпата и да я качвам за проверка на стенд могат ли да се проверяват дюзите на стенд? моля за отговор че мамата си трака и след 2дена имам час за ноще маистори !Ще чакам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Мнение от ivo752 » 17 Авг 2009, 7:00

Какво стана колега,оправили се машинката?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Авг 2009, 9:03

За да не пали колата сутрин има няколко опции.
1. Въздух в системата
2. Ниско ново на горивото в резервоара(сензор)
3. Всички видове филтри(горивен), запушени трабички.
4. Проблем с ГНП(най-вече клапана за количество)
5. Дюзи(разпръсквачи)
6. Горивоподкачваща помпа

Определено няма нищо с дебитомер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 17 Авг 2009, 11:55

Zagy написа:
bozukov_a написа:....


Колега, ти каква еклама им направи на ОМВ :mhihi: :mhihi:

Иначе по темата - дебитомера е най-вероятно.


Тоя дебитомер е първоизточник на вс проблеми май а ? ... :mhihi:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 17 Авг 2009, 12:31

bozukov_a написа:Не,не си мисля че прави така защото е глътнала въздух,помислих си че проблема ти може да идва от нафтата,на ОМВ Premium Dizel Ниско съдържание на сяра,Eкологично гориво, което помага да се намали нивото на киселинните дъждове,Помага да се намалят емисиите на твърди частици в тръбата на ауспуха,Повишена ефективност на двигателя чрез по-ефективно изгаряне благодарение на защитата срещу амортизация, която намалява експлоатационните качества, корозията и отлаганията върху струйните помпи за горивотоПовишен комфорт благодарение на по-тихо и регулирано действие на двигателя, дори когато навън е студено,Подобрена работа на двигателя чрез равномерно изгаряне, постигнато благодарение на наличната защитата срещу намаляващи ефективността амортизации, корозия и образуване на отлагания върху струйните помпи за горивото,повишен комфорт на шофиране благодарение на това, че двигателя работи по-тихо и равномерно, особено в студено време.

колега ти да не вярваш на брошурките които раздават на ОМВ то навсякаде така,има и за гас за по добър старт и тем подобни но уви :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 17 Авг 2009, 15:37

xerial написа:
Zagy написа:
bozukov_a написа:....


Колега, ти каква еклама им направи на ОМВ :mhihi: :mhihi:

Иначе по темата - дебитомера е най-вероятно.


Тоя дебитомер е първоизточник на вс проблеми май а ? ... :mhihi:


Добре че дебитомера не е виновен за 3-тата световна война :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Авг 2009, 18:05

Изгори един резервоар с повече добавки и може да се оправи .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 17 Авг 2009, 18:14

milennyc написа:Добре че дебитомера не е виновен за 3-тата световна война :)))

То нищо не се знае ;)

Сменил сам свещи ,
И четирите си ги сменил нали. Аз на стария дизел се опитах да "мина тънко" със смяна само на 1 изгоряла свещ и паленето си беше кофти, като смених и останалите 3-ри заспа работата сутрин
Иначе другото е да търсиш някъде по горивната система ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook