Свърших бензина на път - възможни обяснения на проблема
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Свърших бензина на път - възможни обяснения на проблема
Вчера се прибирам по е79, намирам се между Димово и Монтана стрелката на резервоара е под 1/4, БК ми показва че имам бензин за 123 км, подминавам анонимната бензиностанция в с. Плешивец, знаейки че следва Лукойла на Белотинци, тръгвам да катеря баира, изпреварвам една малка количка, лампата за резервоара НЕ свети и в момента в който си се прибирам след изпреварването усещам че спирам, давам газ, нищо, два-три пъти газ до дупка, колата си спира, оборотите падат, веднага аварийки и отбивам точно на един завой....явно свършил бензин..Господ здраве да му дава на човека в червеното Пежо, което изпреварих, спря, предложи да ме дръпне до Лукойла (до който имаше не повече от 1 км) аз му обясних че е не става, автоматик съм, по-добре да ме закара до лукойла, така и стана, даже ме върна, сипахме 3 литра в една туба, налях бензин и веднага си запали от раз и тръгна, спрях пак на лукойла и сипах до-горе. Касовата бележка ми пише 61 литра гориво...Прибрах се до София без проблеми, върви си колата...
Сега резонните въпроси: ясно е че БК лъже, ама защо не се включиха лампата и звуковия сигнал?! Нали резервоара е 62 литра, как побра 64 л. и това значи ли че съм карал абсолютно на изпарения и съм нямал капка бензин вече? И кво от утре с туба бензин в багажника ли да карам? Аз разбирам БК да показваше 40-50 км, ама 123 оставащи?!?!
Някой имал ли е подобен проблем и случката може ли да има евентуални технически последствия за помпа, дюзи и прочие...?
Сега резонните въпроси: ясно е че БК лъже, ама защо не се включиха лампата и звуковия сигнал?! Нали резервоара е 62 литра, как побра 64 л. и това значи ли че съм карал абсолютно на изпарения и съм нямал капка бензин вече? И кво от утре с туба бензин в багажника ли да карам? Аз разбирам БК да показваше 40-50 км, ама 123 оставащи?!?!
Някой имал ли е подобен проблем и случката може ли да има евентуални технически последствия за помпа, дюзи и прочие...?
F**k them all!
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Резервоара побира около 63л., малко са излъгали 1-2л. на Лукойл- нормално за тях. От продължителното каране се е натрупала някаква грешка в системата за измерване на количеството на гориво и БК, и затова не е сработила светлинната и звукова сигнализация. И след ресет ще се оправи. Като дадеш контакт светва ли за момент жълтата лампа на резервата? Други последствия може би няма да има.
- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
majstorapetkov написа:Като дадеш контакт светва ли за момент жълтата лампа на резервата?
Да, светва...
F**k them all!
- Osmicata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 14.10.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 220
Мерси за темата, колега. При мен - на практика почти идентичен случай. Само, че на изхода от Букурещ в бесен трафик
. По БК оставаха към 104 км, не свети лампа, няма звук, нищо. Аз смятам да заредя на ОМВ в Русе и не зареждам в Б. Колата придърпа два пъти и спря. Добре, че 1. се образува от нищото една циганче, което ми помогна да я качим на бордюра, сам никакъв шанс и 2. колата спря пред .... автосервиз, не се шегувам. Аз винаги карам с туба в багажника, но този път тя беше в багажника на Е-21 цата на брат ми
. Та както и да е. Сипах 6 литра и тръгна от раз.
Равносметката: при мен също понякога наливат по 64 литра, и от време на време при палене присвятква жълтата лампа. Преди да се получи минах бая километри. Доколкото разбирам смо ресет може да оправи грешките, които са се натрупали ? Мерси за информацията.



- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Ха
значи не съм единствения с подобна идиотска ситуация..
С ресет какво искате да кажете - диагностика и изчистване на грешките със софтуера ли?

С ресет какво искате да кажете - диагностика и изчистване на грешките със софтуера ли?
F**k them all!
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
След като изгасиш колата компа минава през ресет. Пробвай винаги ли ти показва еднакви км без да си карал колата като дадеш контакт или запалиш след известно време. И аз ще направя тази проба за себе си.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
majstorapetkov написа:След като изгасиш колата компа минава през ресет. Пробвай винаги ли ти показва еднакви км без да си карал колата като дадеш контакт или запалиш след известно време. И аз ще направя тази проба за себе си.
това със сигурност не е така
километрите винаги са различни като се определят спрямо средния разход в последните ххх брой километри или минути. Не знам точно
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Явно не съм бил разбран. Спираш, преди да загасиш си запомняш оставащите ти км. Примерно след няколко часа отиваш и палиш, и гледаш колко оставащи км ти показва, би трябвало да са същите и така няколко пъти, но без да караш колата и разбира се да работи много малко колата на място, защото иначе ще има разлика.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Имал съм подобен проблем,но със мерцедес,тогава се оказа че резервоара е скачени съдове,тоест в 2 части и от едната част не може да се изпомпва към другата част,дебита на бензиновата помпа беше паднал,което не пречеше на работата на колата,при БМВ тата е идентичен случая със скаченият резервоар
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Така и така заговорихте за резервоари и бензин, все се каня да попитам нещо
.
Както всички знаем колите ни имат 2 резервоара, които ако са заредени до горе, показват по бордови компютър съответно 34 и 27 ( по спомени). След време като съм изхабил да кажем 30 литра, по бордови показва 31 и 0.
Та въпроса ми е - Нетрябва ли да изразходва едновременно и от двата резервоара, все пак са скачени?

Както всички знаем колите ни имат 2 резервоара, които ако са заредени до горе, показват по бордови компютър съответно 34 и 27 ( по спомени). След време като съм изхабил да кажем 30 литра, по бордови показва 31 и 0.
Та въпроса ми е - Нетрябва ли да изразходва едновременно и от двата резервоара, все пак са скачени?
- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Next написа:и звукова сигнализация ли има на мен само ми светва лампата кога идва звукът ?
При мен заедно със светването на лапмата се чува и звук.....или поне така беше до оня ден

И кво сега пак тубата в багажника или като падне стрелката под 1/4 пълня пълня догоре и така....щото иначе не се знае кво ще му скимне на господин компютъра

F**k them all!
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
мисля че неса скачени съдове има помапа която прехвърля от единия към другия резервуар със сигурност е39 са така на моя авер му огасна по същия начин когато му остана малко гориво (той работи на бензиностанция в гърция рядко кара с празен резервуар ) доляхме нафта и потегли оказасе че помпата му е изгуряла за 200 лв я смени и сега няма ядове. разбра го когато остаяна с малко гориво може и при вас да е така.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани