BMW E46d-Загуба на мощност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
BMW E46d-Загуба на мощност
Здравейте,колеги!Нов съм във форума,въпреки че го посещавам често.Та ето какъв ми е проблема-Пради 9000 км колата ми загуби мощност за първи път.Това се случи при ускорение.След 2 седмици се случи отново.Посетих тестер и показа грешка-"boost air hose monitoring".Оказа се,че имам спукан радиатор на кулъра.Смених го и след още 2 седници се случи същото.Започна да зачестява на 2-3 дена.Видях се в чудо и вчера посетих "Вари 2000" зад "Маргел" на Ботевградсо.Там излезнаха грешки на доста сензори.Смениха ми старите вакуми,изчистиха еджиера,смениха и клапана преди турбото и поех.Добре до днес,когато пак заби.Казаха ми,във Вари,че турбото ми е за смяна
.БМВ-то ми не бута масло и мисля че ме изсилиха леко,но все повече си мисля,че са прави.Дали?Ако някой има поглед при подобни проблеми,нека сподели!Благодаря на всички отзовали се!

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Дебитомерче може би... откачи му буксата и виж как ще се държи колата.
Si non confectus, non reficiat.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
marto853. написа:бате турбото или работи или не работи поне аз така знам
Подкрепям това мнение и си мисля,че проблема ти идва от дебитомера.
Разгледай темите по този въпрос има много изписано,а и има много колеги от форума,които са много в час и с това се занимават.Разпитай ги персонално,едва ли някой ще ти откаже помощ.
Успех и не забравяй да споделиш от какво е идвал този проблем

от свинята лебед не става...
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Уестгейта(в случая май се казваше актуатор) смениха ли ти, то както описваш само той остана от цялата система. И всички маркучи за вакуум. Има вариант от топлината нещо да се скапва. Отделно ти остана да си видиш и променливата геометрия на турбото да не задържа в някакво положение. То май друго от тази система не остана. А "boost air hose monitoring" ми звучи точно като пренадуване на турбото и от там електрониката изключва турбото. Всичко това е при положение че ти е здрав дебитомера и комънрейла. В един руски форум четох че много често срещан проблем при загубата на мощност е и лош контакт на буксата на дебитомера.
Снощи се консултирах,за пореден път със сервиз, и ми отговориха че може перките на турбото да затягат.Не постоянно,разбира се.2 дена колата върви добре,1 ден забива.Ще я оставям,за да я разглобят отново.Този път ще отворят и турбото,за да го прегледат.Ще им обърна внимание към дебитомера.Ха дано да излезе проблема,защото вече ми писна.До сега само нерви,пари и нерешен проблем.БМВ-то не пуши и не пипа масло.Това за сега.
П.П.Ще споделя,когато се оправи всичко.Очаквам още мнения и съвети!
П.П.Ще споделя,когато се оправи всичко.Очаквам още мнения и съвети!

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
да бе то дебитомер е синоним на бмв, аз като си купувах мойто и ги базиках дали в багажника има дебит подарък тоя ми се подхилква ехидно
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Колега не е нужно да сменяш каквото и да било по колата ти - има сервизи, където имат всичко - читави турбини, дебитомери и какво ли още не. Просто отиваш и се почва смяната на всеки компонент докато се открие проблемния. (разбира се ако не е нещо което се хваща на комп и наистина е скапано).
Сега съм в процес да се свържа с едни такива момчета и по-натам мога да дам координати.
Сега съм в процес да се свържа с едни такива момчета и по-натам мога да дам координати.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Тук е разисквана темата на дълго и на широко.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... D%EE%F1%F2
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... D%EE%F1%F2
Здравейте,колеги!Днес посетих сервиза,за да видя какво става с колата.Там вече бяха почистили турбото и го бяха монтирали отново.Констатциите бяха свързани с едно уплътнение към турбината.Именно то е издишало и от там спада в налягането е водел към клапана,който от своя страна е изкл компресора.Това уплътнение струва 20-30лв ,а ми докара гореописаните проблеми.Наглед дребен дефект,но последствията са загуба на мощност.Та това от мен и дано нямам поводи да пиша по подобен фефект скоро.Надявам се,че съм бил полезен поне малко.Поздрави! 

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Най-вероятно говорим за маркучите на вакума. Мойте също са яко изгорели и се чудя дали да не ги сменя. Изгуби ли се вакума, се губи управлението на турбото.
Колега,смени си всички вакуми.Не е скъпо и става бързо.Моя проблем,обаче,беше гумен 0-пръстен след турбото.Той беше доста поомачкан с времето.Без малко да отида на смяма на компресора,но се разминах с голямото набутване.Ако го бях заменил,то съответно щяха да ми сменят и същия 0-пръстен и никога нямаше да разбера същинския проблем.Поздрави!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани