Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Днес се порових малко в Autodata .... Ето какво са казали там :
Забележка: При някои ЕКУ-та функцията "Check Engine" не е достъпна
. Уверете се ,че НЕ е подаден контакт
. За Мотроник (ЕКУ) М 1.7/3.1 : Свържете диод/лампа м/у 8-ми пин и плюса на акомулатора (Фиг.1)
. За Мотроиник (ЕКУ) М 1.2 : Свържете диод /лампа м/у 15-ти пин и плюса на акомулатора (Фиг.2)
. Подайте контакт
. Натиснете педала на газта 5 пъти
. За V12 двигатели : Педала на газта се натиска 6 пъти!
Забележка : Двигатели V12 се контролират от два EMC(engine control module) -модула
. Бройте пресветванията на лампата и ги сравнете със таблица за кодове
. Продължително пресветване е указател за това , че започва диагностиката
. Всеки контролен код се състои от четири групи пресветвания Фиг.3
. Като пример : Код 1211 - EMC Фиг.3
. Кодовете 0000 Фиг.4 , 1000 Фиг.5 или 2000 Фиг.6 са сигнал за край на поредицата от пресветвания.
. Изключете от контакт
Това е превода , а ето го и оригинала :
Тоест не само от 8-ми пин се тегли кабел , но и от 15 -ти в зависимост от типа на ЕКУ-то.
В Аутодата има подробна информация , за това на кой пин , какво има вързано спред модела и годината на колата и всеки ,който иска може да провери. Самата програма има много подходящ и интуитивен графичен интерфейс. Дори има възможност да се "цъка " в/у пиновете на буксата на ЕКУ-то и да дава информация какво е вързано към съответния пин. Да не говориме, че там се намират отговори на поне 2/3 от "дежурните" въпроси във форума!
Забележка: При някои ЕКУ-та функцията "Check Engine" не е достъпна
. Уверете се ,че НЕ е подаден контакт
. За Мотроник (ЕКУ) М 1.7/3.1 : Свържете диод/лампа м/у 8-ми пин и плюса на акомулатора (Фиг.1)
. За Мотроиник (ЕКУ) М 1.2 : Свържете диод /лампа м/у 15-ти пин и плюса на акомулатора (Фиг.2)
. Подайте контакт
. Натиснете педала на газта 5 пъти
. За V12 двигатели : Педала на газта се натиска 6 пъти!
Забележка : Двигатели V12 се контролират от два EMC(engine control module) -модула
. Бройте пресветванията на лампата и ги сравнете със таблица за кодове
. Продължително пресветване е указател за това , че започва диагностиката
. Всеки контролен код се състои от четири групи пресветвания Фиг.3
. Като пример : Код 1211 - EMC Фиг.3
. Кодовете 0000 Фиг.4 , 1000 Фиг.5 или 2000 Фиг.6 са сигнал за край на поредицата от пресветвания.
. Изключете от контакт
Това е превода , а ето го и оригинала :


Тоест не само от 8-ми пин се тегли кабел , но и от 15 -ти в зависимост от типа на ЕКУ-то.
В Аутодата има подробна информация , за това на кой пин , какво има вързано спред модела и годината на колата и всеки ,който иска може да провери. Самата програма има много подходящ и интуитивен графичен интерфейс. Дори има възможност да се "цъка " в/у пиновете на буксата на ЕКУ-то и да дава информация какво е вързано към съответния пин. Да не говориме, че там се намират отговори на поне 2/3 от "дежурните" въпроси във форума!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
Re: дс
Колеги някой пробвал ли е с М44, 1.9, 318is в Аутодата пише че чистенето на грешки става единствено с диагностична апаратура и нищо не споменават за 8-ми пин (не се използва)
Пише че съм с Мотроник Bosch 5.2 версия
Ако някой има същия мотор и го е подкарал нека сподели 8-ми Пин ли е пак.
Пише че съм с Мотроник Bosch 5.2 версия
Ако някой има същия мотор и го е подкарал нека сподели 8-ми Пин ли е пак.

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Добре де, нали горе си пише
За Мотроник (ЕКУ) М 1.7/3.1 : Свържете диод/лампа м/у 8-ми пин и плюса на акомулатора (Фиг.1)
. За Мотроиник (ЕКУ) М 1.2 : Свържете диод /лампа м/у 15-ти пин и плюса на акомулатора (Фиг.2)
За всички останали не работи
За Мотроник (ЕКУ) М 1.7/3.1 : Свържете диод/лампа м/у 8-ми пин и плюса на акомулатора (Фиг.1)
. За Мотроиник (ЕКУ) М 1.2 : Свържете диод /лампа м/у 15-ти пин и плюса на акомулатора (Фиг.2)
За всички останали не работи
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
Може би са имали в предвид за още по-старите версии.
Защото ми направи впечатление в Autodata, че колите след 95"-та никаде не описано за тази екстра, а съм сигурен че не може да е няма просто от БМВ искат да отидеш в представителството и да ти направят диагностика, за да печелят.
Може и да греша, тези дни ще пробвам и ще се разбере ако е на 8-ми Пин значи би трябвало и при колегите с М52 да е на същото място.
Екстрата си е супер дано да заработи.
Защото ми направи впечатление в Autodata, че колите след 95"-та никаде не описано за тази екстра, а съм сигурен че не може да е няма просто от БМВ искат да отидеш в представителството и да ти направят диагностика, за да печелят.
Може и да греша, тези дни ще пробвам и ще се разбере ако е на 8-ми Пин значи би трябвало и при колегите с М52 да е на същото място.
Екстрата си е супер дано да заработи.

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Не си хаби времето, няма го. Работи само и единствено на Мотроник 1.2, 1.7 или 3.1 на всички останали варианти го няма пише го на 1000 места това. Нито на по-нови нито на по-стари коли става
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колеги , днес най-после успях да открадна малко свободно време след работа и се заех и аз да си вържа съответната лампа. Моя мотроник е 1.7 (със буксата от фиг.1). Монтирах пинче в гнездото на буксата (докато го намерих това пинче ми се разказа играта...) щракнах буксата към компа и вързах лампата ...... Да , ама не ... не стана нищо ни светкане ,ни дявол.... Двигателя е М43 (97г.) , типа на компа е точно като тоя показан в Аутодата. Откачих пак аз буксата и огледах подробно всички пинове (съответно в кои гнезда има пинове и в кои няма ), след това сравних със схемата в аутодата и схемата повтори едно към едно пиновете (съответно къде трябва да има и къд не пинове). Това говори , че всичко е точно в смисъл няма грешка за типа на мотроника и разположението на пиновете. Освен това проверих и нещо друго .... понеже имаш въпроси от колеги , дали кабелите от буксата на компа отиват към буксата (кръглата) , която е до кутията с бушоните ..... Значи отговара е НЕ ... Проверих ги едни по един с мултицета и кабелите , които излизат от буксата на ДМЕ-то НЕ отиват до тази букса , която е до кутията на бушоните (поне при мен е така ...).
При това положение мога да кажа , че на колите от 97г. със BOSH ЕКУ тоя номер не върви ....
Ето и типа на ЕКУ-то (това еку не поддържа "Check Engine" функция) :

При това положение мога да кажа , че на колите от 97г. със BOSH ЕКУ тоя номер не върви ....
Ето и типа на ЕКУ-то (това еку не поддържа "Check Engine" функция) :


Здравейте, колеги!
Аз погледнах моята букса за диагностика (кръглата до акумулатора), но на 8-ми пин няма никой.
Питам при диагностика компа от къде ще вземе сигнал?
Все пак като я закарам на диагностика, компа дето го закачат показва грешките. Следователно някой друг пин дава ток на импулси.
Да не е 15-ти пин?
Разглобих и ДМЕ-то (BOSH), на 8-ми пин имам кабел, който отива директно в едно устройство което се намира над ДМЕ-то. Незнам какво е това устройство, в него влизат 10 жици.
Накрая вързах една лампа към 8-ми пин и към +. Давам на първи контакт и лампата светва. Давам на втори контакт и лампата светво по-силно. След 4 сек. гасне. Педала 5 пъти - няма никой.

Аз погледнах моята букса за диагностика (кръглата до акумулатора), но на 8-ми пин няма никой.
Питам при диагностика компа от къде ще вземе сигнал?
Все пак като я закарам на диагностика, компа дето го закачат показва грешките. Следователно някой друг пин дава ток на импулси.
Да не е 15-ти пин?
Разглобих и ДМЕ-то (BOSH), на 8-ми пин имам кабел, който отива директно в едно устройство което се намира над ДМЕ-то. Незнам какво е това устройство, в него влизат 10 жици.
Накрая вързах една лампа към 8-ми пин и към +. Давам на първи контакт и лампата светва. Давам на втори контакт и лампата светво по-силно. След 4 сек. гасне. Педала 5 пъти - няма никой.
mitak_o написа:ммммда , аз , отдавна - работи ! само лампа се закача на един от пиновете на ЕЦУ-то , и точно по описания начин - мига лампата . Откачих дебитомера - веднага го хвана![]()
За европейските коли тая лампа чек енджин я няма въобще , и става на мотроници 1.Х.Х , моя е 1.7 и стана
П.С. на ТDS не върви тая работа





Последна промяна bmw325tds на 06 Яну 2010, 23:17, променена общо 2 пъти
- roset
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 M50B20 '92
За всички на които лампата им свети само на два интервала както е на клипчетата по горе,след като натиснете педала на газта 5 пъти и влезне в режим диагностика го натиснете още веднъж,и започва да цъка нормално 

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Абе пичове как се разглабя DME буксата че сме отворили колата под една лампа и се чудиме тука по нощите !
I'm slowly drifting


- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
хора,моята лампа немога да я накарам да прави диагностика
фабрично я имам, като дам контакт светва като запаля гасне. когато откача някои датчик лампата светва
но немога да я накарам да мига, с 5 натискания на газта нестава, дали правя нещо не както трябва
някаде четох че с задържане на педала на газта до долу мин.10сек
при даден контакт се триели грешки, някои да е чувал нещо подобно

фабрично я имам, като дам контакт светва като запаля гасне. когато откача някои датчик лампата светва
но немога да я накарам да мига, с 5 натискания на газта нестава, дали правя нещо не както трябва

някаде четох че с задържане на педала на газта до долу мин.10сек
при даден контакт се триели грешки, някои да е чувал нещо подобно

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани