Барабар Петко с мъжете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Барабар Петко с мъжете
Купих си евридейка е 36 318 i, 97 г. с верижен маторь
Има и клима, че и арбайтед
.
Имаше 3 проблема :
- Не работеше температурата на водата
- Не се отварят предните ел. стъкла
-Скъсан маншон между дросела и дебитомера, от където /надявам се/ са неравномерни тихите обороти
С температурата се справих оказа се строшен датчих - купих нов, вадих колектори, дюзи, смених и една пласмасова тръба, която всъщност беше сменена, ама ше каиш от петокласник по трудово обучение, та сега температура имам. Гледам тук във вашия /вече нашия де/ раздел доста проблеми с предните ел. стъкла, ама ще ги правя - даже ей сега това започвам, проблем ми е само този маншон, че нямам търпение до утре да питам по магазините. Принципно има ли го нов, нещо цени или ако някой от Вас го има читав - нещо еконт....


Имаше 3 проблема :
- Не работеше температурата на водата
- Не се отварят предните ел. стъкла
-Скъсан маншон между дросела и дебитомера, от където /надявам се/ са неравномерни тихите обороти
С температурата се справих оказа се строшен датчих - купих нов, вадих колектори, дюзи, смених и една пласмасова тръба, която всъщност беше сменена, ама ше каиш от петокласник по трудово обучение, та сега температура имам. Гледам тук във вашия /вече нашия де/ раздел доста проблеми с предните ел. стъкла, ама ще ги правя - даже ей сега това започвам, проблем ми е само този маншон, че нямам търпение до утре да питам по магазините. Принципно има ли го нов, нещо цени или ако някой от Вас го има читав - нещо еконт....
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ro6ko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i, E83 LCI
- Мечтае да кара: E 12
Цената на маншона за който питаш е 44 лв. от Камор ауто. Инфото е от преди 45 дена (тогава го сменях). Успех. 

- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Един дебилски въпрос
Има ли съществена разлика във вървежа на този моя 115 коньов матор и ИС-а. Става въпрос обосновани ли са ми мечтите тука по някое време да преминем към ИС-ов ДВГ на моето купе?!? А на разхода как се отразява евентуалната разлика във вървенето?
Не, че нещо ама евридейката ми досега и все още е една Мареа 2000 20 V турбо чипосана от един верен поданик на Нейно Величество Английската Кралица и понастоящем е с около и над 250 коня под капака... Та от тази кола на е-36 цата малко ми се струва
......

Има ли съществена разлика във вървежа на този моя 115 коньов матор и ИС-а. Става въпрос обосновани ли са ми мечтите тука по някое време да преминем към ИС-ов ДВГ на моето купе?!? А на разхода как се отразява евентуалната разлика във вървенето?

Не, че нещо ама евридейката ми досега и все още е една Мареа 2000 20 V турбо чипосана от един верен поданик на Нейно Величество Английската Кралица и понастоящем е с около и над 250 коня под капака... Та от тази кола на е-36 цата малко ми се струва

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
Има громно значение кое колко е читаво, ако са читави и двете има разлика. Разхода е колкото си го направиш, като на всяка кола. Прочети малко из форума кое колко върви и колко яде



Think. Believe. Dream. Dare...
Не сравявай Италианските чикии с бмв.Нормално е 318-ката да ти е по тромава се пак 115 <<<<250
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!
Да завиждаш е лошо!!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Калоян написа:Не сравявай Италианските чикии с бмв.Нормално е 318-ката да ти е по тромава се пак 115 <<<<250
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!


честита колица!
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
ro6ko написа:Цената на маншона за който питаш е 44 лв. от Камор ауто. Инфото е от преди 45 дена (тогава го сменях). Успех.
Това е цената за ис-овия маншон- този за М43 е с по-различна цена

М43-
Номенклатурен номер : 13711739574
Описание : МАНШОН
Ед.цена (с ДДС) : 72.88 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Колега от подписа ти виждам че караш IS и си в голяма заблуда ,ако мислиш че всички маркучи са на еднаква цена- ето за IS
Номенклатурен номер : 13711734258
Описание : МАНШОН - 318 IS
Ед.цена (с ДДС) : 43.72 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Нещо доста бъркате с цената

Примерно на 320-ката М50 маркуча е 23.35 лв.

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Калоян написа:Не сравявай Италианските чикии с бмв.Нормално е 318-ката да ти е по тромава се пак 115 <<<<250
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!
Колега, Мареата ми не е "чикия"



Сега не съм много в час, ама аз за тез 320 - ки съм чувал други неща, като например гори като за 325, върви, като за 31... верно ли е не знам и не ме и интересува, щото можех да взема и 320, ама точно несъответсвието на невървежа и разхода ме спряха! Та вече "заека мина баира" евридейката ще е 318 въпроса е струва ли си да се преминава на ИС - т.е. чувсвително ли повече върви от 115 коньовия М 43 или не? Това беше въпроса ми

Благодаря за мненията и поздравите!
Междувременно се оказа, че се сдобих и с оригинални заден сенник и спойлер на задния капак марка Шнитцер. Порових се ден два за отстраняване на някои забележки да си кажа личи си класата на марката

Маркуча за картерните изпарения от капака на клапаните така по форма поне изглежда, че трябва да влиза в едно черно и кръгло пластмасово "нещо", което се намира близо до сервото - под всмук. колектори. Като го тикна там обаче колата, започва да работи /тресе/ на тихи обороти, като че ли е с 320 градусов разпределителен вал. Като извадя маркуча от капака за клапаните и го оставя свободен, като затапя щуцера и на пластмасовата хуйня всичко заспива - просто не е истина колко тихо, безшумно и спокойно работи мотора. А от маркуча за изпаренията на главата нищо нито пропушва, нито духа - спи! Някой има ли някакви идеи за к"во точно иде на реч?
Последна промяна drft на 05 Авг 2009, 0:32, променена общо 2 пъти
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
drft написа:........................ въпроса е струва ли си да се преминава на ИС - т.е. чувсвително ли повече върви от 115 коньовия М 43? Това беше въпроса ми
Ми не е кой знае каква раликата.
Но да не го обръщаме на подобни спорове, все пак сме в технически радел!
Всеки 16 клапанов мотор се равърта по добре във всиоките обороти, и при М42 не е по различно.
До 3500-4000 оборота почти няма разлика при М42 и М43


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
М42 върви по-добре от М43, ама да правиш смяната аз лично не виждам никакъв смисъл. Освен ако не се слага турбина де
А иначе смени го това пластмасовото, явно е запушено и ти прави мизерии, клапан на картерните газове се казва

- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
Калоян написа:Не сравявай Италианските чикии с бмв.Нормално е 318-ката да ти е по тромава се пак 115 <<<<250
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!



Маркуча за картерните изпарения от капака на клапаните така по форма поне изглежда, че трябва да влиза в едно черно и кръгло пластмасово "нещо", което се намира близо до сервото - под всмук. колектори. Като го тикна там обаче колата, започва да работи /тресе/ на тихи обороти, като че ли е с 320 градусов разпределителен вал. Като извадя маркуча от капака за клапаните и го оставя свободен, като затапя щуцера и на пластмасовата хуйня всичко заспива - просто не е истина колко тихо, безшумно и спокойно работи мотора. А от маркуча за изпаренията на главата нищо нито пропушва, нито духа - спи! Някой има ли някакви идеи за к"во точно иде на реч?
това "нещо" е клапан и ти се е прецакал ,заменя се със нов 55 лв му е цената
това "нещо" е клапан и ти се е прецакал ,заменя се със нов 55 лв му е цената
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Тъъъй! Смисъла на този клапан е да "изсмуква" картерните изпарения и да ги тика в маторя! Уж да ги гори при определени режими на работа!
Ама тъй като конкретния маторь след близо 200 км. пробег в режим около 4000 оборота и около 140 км./ч. работи така, че маркуча от капака на клапаните е сух - считам, че неа нужда от подмяната на въпросния клапан, поради това, че ДВГ-то достатъчно добре се грижи за екологията на милата ни татковина и без въпросния дриснал клапан
Утре ще зе позабавлявам и с неработещите предни стъкла - то добре, че поне климатика арбайтет, че днес квато беше пагодата м-у 15 и 16 часа баш докато пътувах.......
Ама тъй като конкретния маторь след близо 200 км. пробег в режим около 4000 оборота и около 140 км./ч. работи така, че маркуча от капака на клапаните е сух - считам, че неа нужда от подмяната на въпросния клапан, поради това, че ДВГ-то достатъчно добре се грижи за екологията на милата ни татковина и без въпросния дриснал клапан

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
drft написа:Тъъъй! Смисъла на този клапан е да "изсмуква" картерните изпарения и да ги тика в маторя! Уж да ги гори при определени режими на работа!
Ама тъй като конкретния маторь след близо 200 км. пробег в режим около 4000 оборота и около 140 км./ч. работи така, че маркуча от капака на клапаните е сух - считам, че неа нужда от подмяната на въпросния клапан, поради това, че ДВГ-то достатъчно добре се грижи за екологията на милата ни татковина и без въпросния дриснал клапанУтре ще зе позабавлявам и с неработещите предни стъкла - то добре, че поне климатика арбайтет, че днес квато беше пагодата м-у 15 и 16 часа баш докато пътувах.......
може и да си прав, но на въросния клапан като му се скъса мембраната се получава тази "екстра" със тресенето на мотора
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани