Барабар Петко с мъжете

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Барабар Петко с мъжете

Мнение от drft » 02 Авг 2009, 16:03

Купих си евридейка е 36 318 i, 97 г. с верижен маторь :D Има и клима, че и арбайтед 8) .
Имаше 3 проблема :
- Не работеше температурата на водата
- Не се отварят предните ел. стъкла
-Скъсан маншон между дросела и дебитомера, от където /надявам се/ са неравномерни тихите обороти
С температурата се справих оказа се строшен датчих - купих нов, вадих колектори, дюзи, смених и една пласмасова тръба, която всъщност беше сменена, ама ше каиш от петокласник по трудово обучение, та сега температура имам. Гледам тук във вашия /вече нашия де/ раздел доста проблеми с предните ел. стъкла, ама ще ги правя - даже ей сега това започвам, проблем ми е само този маншон, че нямам търпение до утре да питам по магазините. Принципно има ли го нов, нещо цени или ако някой от Вас го има читав - нещо еконт....
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Авг 2009, 16:31

има го нов, 40-50 лв мисля че беше ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 323i, E83 LCI
Мечтае да кара: E 12

Мнение от ro6ko » 02 Авг 2009, 22:27

Цената на маншона за който питаш е 44 лв. от Камор ауто. Инфото е от преди 45 дена (тогава го сменях). Успех. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 02 Авг 2009, 23:59

Един дебилски въпрос :uups:
Има ли съществена разлика във вървежа на този моя 115 коньов матор и ИС-а. Става въпрос обосновани ли са ми мечтите тука по някое време да преминем към ИС-ов ДВГ на моето купе?!? А на разхода как се отразява евентуалната разлика във вървенето? :roll:
Не, че нещо ама евридейката ми досега и все още е една Мареа 2000 20 V турбо чипосана от един верен поданик на Нейно Величество Английската Кралица и понастоящем е с около и над 250 коня под капака... Та от тази кола на е-36 цата малко ми се струва :confused: ......
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320 Ci
Детайли за колата: Black, M6 Rims

Мнение от Xscape » 03 Авг 2009, 0:16

Има громно значение кое колко е читаво, ако са читави и двете има разлика. Разхода е колкото си го направиш, като на всяка кола. Прочети малко из форума кое колко върви и колко яде ;) :)
Think. Believe. Dream. Dare...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 13.04.2006

Мнение от Калоян » 03 Авг 2009, 0:28

Не сравявай Италианските чикии с бмв.Нормално е 318-ката да ти е по тромава се пак 115 <<<<250
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!
Да завиждаш е лошо!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 03 Авг 2009, 5:42

Калоян написа:Не сравявай Италианските чикии с бмв.Нормално е 318-ката да ти е по тромава се пак 115 <<<<250
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!

:mhihi: :mhihi:

честита колица!
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 03 Авг 2009, 8:05

ro6ko написа:Цената на маншона за който питаш е 44 лв. от Камор ауто. Инфото е от преди 45 дена (тогава го сменях). Успех. ;)

Това е цената за ис-овия маншон- този за М43 е с по-различна цена
;)

М43-
Номенклатурен номер : 13711739574
Описание : МАНШОН
Ед.цена (с ДДС) : 72.88 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


Колега от подписа ти виждам че караш IS и си в голяма заблуда ,ако мислиш че всички маркучи са на еднаква цена- ето за IS

Номенклатурен номер : 13711734258
Описание : МАНШОН - 318 IS
Ед.цена (с ДДС) : 43.72 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


Нещо доста бъркате с цената ;)

Примерно на 320-ката М50 маркуча е 23.35 лв. :shock: а на М40 - 72.88!!!
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 03 Авг 2009, 11:39

Калоян написа:Не сравявай Италианските чикии с бмв.Нормално е 318-ката да ти е по тромава се пак 115 <<<<250
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!


Колега, Мареата ми не е "чикия" :!: Имай уважение малко и към останалите марки! Те също имат своите преимущества, често пъти по нищо не отстъпват на БМВ от същия клас. Пък атмосверна 20 V Мареа стои на задната броня на е-36 - 325 ;) пробвано е вервай ми! Ако пробваш една такава 320 с 20 V Марея си помисли дали ще виждаш и задния намер на Марията даже! Сега аз поради обективни промени в отношението ми към колите преминавам изцяло на БМВ и съм също фен и адски харесвам марката, ама бензиновия петтак на фиат, колкото и неприятно да е за вярване е висоооока топка за е36 320 - факт! Дайте да не минаваме границата на фенщината и фанатизма ;)
Сега не съм много в час, ама аз за тез 320 - ки съм чувал други неща, като например гори като за 325, върви, като за 31... верно ли е не знам и не ме и интересува, щото можех да взема и 320, ама точно несъответсвието на невървежа и разхода ме спряха! Та вече "заека мина баира" евридейката ще е 318 въпроса е струва ли си да се преминава на ИС - т.е. чувсвително ли повече върви от 115 коньовия М 43 или не? Това беше въпроса ми :roll:
Благодаря за мненията и поздравите!
Междувременно се оказа, че се сдобих и с оригинални заден сенник и спойлер на задния капак марка Шнитцер. Порових се ден два за отстраняване на някои забележки да си кажа личи си класата на марката 8) Тя колата позапазенка ама всички букси в коша едни свежарки, личи си че има мисъл във всяко нещо. Кой знай какво не съм разглабял, ама свалих всмукателния колектор до главата и така пинизчийски се прави БМВ - то май. Още една загадка обаче ми стои на дневен ред!
Маркуча за картерните изпарения от капака на клапаните така по форма поне изглежда, че трябва да влиза в едно черно и кръгло пластмасово "нещо", което се намира близо до сервото - под всмук. колектори. Като го тикна там обаче колата, започва да работи /тресе/ на тихи обороти, като че ли е с 320 градусов разпределителен вал. Като извадя маркуча от капака за клапаните и го оставя свободен, като затапя щуцера и на пластмасовата хуйня всичко заспива - просто не е истина колко тихо, безшумно и спокойно работи мотора. А от маркуча за изпаренията на главата нищо нито пропушва, нито духа - спи! Някой има ли някакви идеи за к"во точно иде на реч?
Последна промяна drft на 05 Авг 2009, 0:32, променена общо 2 пъти
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Авг 2009, 11:50

drft написа:........................ въпроса е струва ли си да се преминава на ИС - т.е. чувсвително ли повече върви от 115 коньовия М 43? Това беше въпроса ми :roll:

Ми не е кой знае каква раликата.
Но да не го обръщаме на подобни спорове, все пак сме в технически радел!
Всеки 16 клапанов мотор се равърта по добре във всиоките обороти, и при М42 не е по различно.
До 3500-4000 оборота почти няма разлика при М42 и М43 ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 03 Авг 2009, 12:07

М42 върви по-добре от М43, ама да правиш смяната аз лично не виждам никакъв смисъл. Освен ако не се слага турбина де :mhihi: А иначе смени го това пластмасовото, явно е запушено и ти прави мизерии, клапан на картерните газове се казва

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Мнение от bojanov-is » 03 Авг 2009, 13:59

Калоян написа:Не сравявай Италианските чикии с бмв.Нормално е 318-ката да ти е по тромава се пак 115 <<<<250
П.С.Ако искаш нещо дето да върви и да не харчи земи 320 не ис-ка
и ис-ката бега ама не като и 20-ка
а и 320 Vs marea 2,0 20V и 2 те фабрични нема ти каам и 320-ката с колко ще дръпне мин 2 коли напред!!!!!!
А и 318 ката е кола за улегнали хора не за дебилщини по пътя!!
И 318 97 феис лифт е страхотна кола а и със сигурност по устойчива в завой ,от сякъде е по кола от фиат !
Да не забравяме максимата ФИАТ ,ФО.. и циганин вкъщи НЕ!!



:weed: :lol: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 03 Авг 2009, 14:48

Маркуча за картерните изпарения от капака на клапаните така по форма поне изглежда, че трябва да влиза в едно черно и кръгло пластмасово "нещо", което се намира близо до сервото - под всмук. колектори. Като го тикна там обаче колата, започва да работи /тресе/ на тихи обороти, като че ли е с 320 градусов разпределителен вал. Като извадя маркуча от капака за клапаните и го оставя свободен, като затапя щуцера и на пластмасовата хуйня всичко заспива - просто не е истина колко тихо, безшумно и спокойно работи мотора. А от маркуча за изпаренията на главата нищо нито пропушва, нито духа - спи! Някой има ли някакви идеи за к"во точно иде на реч?


това "нещо" е клапан и ти се е прецакал ,заменя се със нов 55 лв му е цената

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 04 Авг 2009, 1:18

Тъъъй! Смисъла на този клапан е да "изсмуква" картерните изпарения и да ги тика в маторя! Уж да ги гори при определени режими на работа!
Ама тъй като конкретния маторь след близо 200 км. пробег в режим около 4000 оборота и около 140 км./ч. работи така, че маркуча от капака на клапаните е сух - считам, че неа нужда от подмяната на въпросния клапан, поради това, че ДВГ-то достатъчно добре се грижи за екологията на милата ни татковина и без въпросния дриснал клапан ;) Утре ще зе позабавлявам и с неработещите предни стъкла - то добре, че поне климатика арбайтет, че днес квато беше пагодата м-у 15 и 16 часа баш докато пътувах.......
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 04 Авг 2009, 9:25

drft написа:Тъъъй! Смисъла на този клапан е да "изсмуква" картерните изпарения и да ги тика в маторя! Уж да ги гори при определени режими на работа!
Ама тъй като конкретния маторь след близо 200 км. пробег в режим около 4000 оборота и около 140 км./ч. работи така, че маркуча от капака на клапаните е сух - считам, че неа нужда от подмяната на въпросния клапан, поради това, че ДВГ-то достатъчно добре се грижи за екологията на милата ни татковина и без въпросния дриснал клапан ;) Утре ще зе позабавлявам и с неработещите предни стъкла - то добре, че поне климатика арбайтет, че днес квато беше пагодата м-у 15 и 16 часа баш докато пътувах.......


може и да си прав, но на въросния клапан като му се скъса мембраната се получава тази "екстра" със тресенето на мотора

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook