Относно заключване на теми

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Относно заключване на теми

Мнение от vanci88 » 02 Авг 2009, 12:31

vld написа:
vanci88 написа:има една тема,която ме изуми. Но за да не създавам конспирации само ще я посоча http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 2&start=15


Колега в конкретния случай написаното от лилов е за Amorphis, а той търси термостат за М43 който в дару-кар струва точно 95лв.
Да за М42 е доста по ефтин, защото се продава без корпус.
Малко офтопик се е получило...
това обяснява нещата ;) ....явно аз не съм разбрал
36436
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Мнение от ТРСТ » 02 Авг 2009, 16:07

"Преди време си писахме на ЛС за подкачващата помпа на ТДС, е явно ти не си на моето мнение, а щом е така пусни тема за дискусия "как функционира подкачващата помпа в резервоара на ТДС" и вероятно ще има кой какво да напише, има доста компетентни хора във форума." Как да пусна такава тема,след като някой я беше пуснал,а ти я заключи?!!! Помпата в резервоара работи 10с след подаването на контакт,независимо от подгрева и температурата на двигатела и след запалване нон-стоп.Имах проблем,ползвах търсачката,но това никъде не го открих,та се наложи да поработя сам. Бях го написал още в началото на тази тема.Някой,преди няколко седмици беше пуснал тема точно по този въпрос,а именно "Какъв е алгоритъма на работа на подкачващата помпа в ТДС",но ти тогава я заключи,щото имало много писано по темата.Разрови си личните и провери какво ми писа тогава.Много далеч от истината,а отговора всъщност го няма из многото писано.Сложих контролна лампа и стигнах до горепосочения извод и нека някой компетентен го помести в полезни,та да могат някога усърдните с търсачката да го открият.Благодаря на всички старши,че ме посочиха като младеж!Ще ги почерпя когато се научат първо да се зареждат с информация.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: Относно заключване на теми

Мнение от ТРСТ » 02 Авг 2009, 16:27

[quote="vld"][.
Това за компресията нещо не ми стана ясно :roll:
И за компресията ще ти обясня.Компресията се мери в различни мерни единици за налягане и е нещо съвсем различно от степен на сгъстяване."С износването на мотора,компресията от 22 към 1 може да спадне на 15 към 1".Поразрових се с търсачката и стигнах точно до този твой отговор в някаква стара тема.Не е ли смешно,навремето още в училище ги знаехме тези неща.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Относно заключване на теми

Мнение от vld » 02 Авг 2009, 17:35

ТРСТ написа:
vld написа:Това за компресията нещо не ми стана ясно :roll:

И за компресията ще ти обясня.Компресията се мери в различни мерни единици за налягане и е нещо съвсем различно от степен на сгъстяване."С износването на мотора,компресията от 22 към 1 може да спадне на 15 към 1".Поразрових се с търсачката и стигнах точно до този твой отговор в някаква стара тема.Не е ли смешно,навремето още в училище ги знаехме тези неща.


Явно има грешка допусната от мен някъде.
Най-вероятно съм искал да напиша, че поради износване е спаднала компресията, а не степента на сгъстяване.Много добре знам кое какво означава, явно нещо набързо съм написъл което разбира се не оправдава грешата :uups:

А относно помпата на ТДС, пусни тема, извади официална информация за начина и на работа и подплати с факти твърдението си.
Не съм единствения който е карал колата си без подкачваща помпа в резервоара, за ралика от теб който твърди, че колата му е спряла на магистралата с половин резервоар нафта поради повреда в тази помпа.
На моя ТДС и не само на него помпата подкачва при подаване на контакт около 10 секунди и спира заедно с подгревните свещи щом цъкне релето спира да тече нафта.След това ГНП си прави вакум и си подкачва чрез него нужното му количество нафта.Ако в ситемата има пробойни и дърпа въздух от някъде е доста трудно да работи правилно без подкачващата помпа в резервоара,но ако всичко е наред се забелязва по труден старт на студена и престояла повечко време кола.Затова и по измекярските сервизи монтират клапан, който да спира връщането на нафта в резервоара при покой на мотора.
Това е личен опит и за да ме убедиш, че ми е повредена колата трябва да се обосновеш качествено, а не да ми цитираш какво са казали във Варна карс.

Тази тема я заключвам, понеже е тотален офтопик за раздела, ако имаш нещо против мен съвсем спокойно можеш да пишеш на управата.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook