Относно заключване на теми
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Относно заключване на теми
това обяснява нещатаvld написа:vanci88 написа:има една тема,която ме изуми. Но за да не създавам конспирации само ще я посоча http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 2&start=15
Колега в конкретния случай написаното от лилов е за Amorphis, а той търси термостат за М43 който в дару-кар струва точно 95лв.
Да за М42 е доста по ефтин, защото се продава без корпус.
Малко офтопик се е получило...

- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
"Преди време си писахме на ЛС за подкачващата помпа на ТДС, е явно ти не си на моето мнение, а щом е така пусни тема за дискусия "как функционира подкачващата помпа в резервоара на ТДС" и вероятно ще има кой какво да напише, има доста компетентни хора във форума." Как да пусна такава тема,след като някой я беше пуснал,а ти я заключи?!!! Помпата в резервоара работи 10с след подаването на контакт,независимо от подгрева и температурата на двигатела и след запалване нон-стоп.Имах проблем,ползвах търсачката,но това никъде не го открих,та се наложи да поработя сам. Бях го написал още в началото на тази тема.Някой,преди няколко седмици беше пуснал тема точно по този въпрос,а именно "Какъв е алгоритъма на работа на подкачващата помпа в ТДС",но ти тогава я заключи,щото имало много писано по темата.Разрови си личните и провери какво ми писа тогава.Много далеч от истината,а отговора всъщност го няма из многото писано.Сложих контролна лампа и стигнах до горепосочения извод и нека някой компетентен го помести в полезни,та да могат някога усърдните с търсачката да го открият.Благодаря на всички старши,че ме посочиха като младеж!Ще ги почерпя когато се научат първо да се зареждат с информация.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Относно заключване на теми
[quote="vld"][.
Това за компресията нещо не ми стана ясно
И за компресията ще ти обясня.Компресията се мери в различни мерни единици за налягане и е нещо съвсем различно от степен на сгъстяване."С износването на мотора,компресията от 22 към 1 може да спадне на 15 към 1".Поразрових се с търсачката и стигнах точно до този твой отговор в някаква стара тема.Не е ли смешно,навремето още в училище ги знаехме тези неща.
Това за компресията нещо не ми стана ясно

И за компресията ще ти обясня.Компресията се мери в различни мерни единици за налягане и е нещо съвсем различно от степен на сгъстяване."С износването на мотора,компресията от 22 към 1 може да спадне на 15 към 1".Поразрових се с търсачката и стигнах точно до този твой отговор в някаква стара тема.Не е ли смешно,навремето още в училище ги знаехме тези неща.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Относно заключване на теми
ТРСТ написа:vld написа:Това за компресията нещо не ми стана ясно![]()
И за компресията ще ти обясня.Компресията се мери в различни мерни единици за налягане и е нещо съвсем различно от степен на сгъстяване."С износването на мотора,компресията от 22 към 1 може да спадне на 15 към 1".Поразрових се с търсачката и стигнах точно до този твой отговор в някаква стара тема.Не е ли смешно,навремето още в училище ги знаехме тези неща.
Явно има грешка допусната от мен някъде.
Най-вероятно съм искал да напиша, че поради износване е спаднала компресията, а не степента на сгъстяване.Много добре знам кое какво означава, явно нещо набързо съм написъл което разбира се не оправдава грешата

А относно помпата на ТДС, пусни тема, извади официална информация за начина и на работа и подплати с факти твърдението си.
Не съм единствения който е карал колата си без подкачваща помпа в резервоара, за ралика от теб който твърди, че колата му е спряла на магистралата с половин резервоар нафта поради повреда в тази помпа.
На моя ТДС и не само на него помпата подкачва при подаване на контакт около 10 секунди и спира заедно с подгревните свещи щом цъкне релето спира да тече нафта.След това ГНП си прави вакум и си подкачва чрез него нужното му количество нафта.Ако в ситемата има пробойни и дърпа въздух от някъде е доста трудно да работи правилно без подкачващата помпа в резервоара,но ако всичко е наред се забелязва по труден старт на студена и престояла повечко време кола.Затова и по измекярските сервизи монтират клапан, който да спира връщането на нафта в резервоара при покой на мотора.
Това е личен опит и за да ме убедиш, че ми е повредена колата трябва да се обосновеш качествено, а не да ми цитираш какво са казали във Варна карс.
Тази тема я заключвам, понеже е тотален офтопик за раздела, ако имаш нещо против мен съвсем спокойно можеш да пишеш на управата.

34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани