e34 Mpower 4.2 литра ??

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 29 Юли 2009, 17:55

Здравейте колеги,ако не се лъжа БМВ имат такъв 4.2 на Е28 алпина.
Несъм абсолютно сигурен,ама ми се върти такова нещо из малоумницата:)

Поздрави

Мариян

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: e34 Mpower 4.2 литра ??

Мнение от sniper74 » 31 Юли 2009, 18:27

Chimerasv написа:Колеги случайно попаднах на едно място къдета видяь едно разкостено Е34 и питах за мотора отговора беше 4.2 литра MPower
що за звяр е това ?


снимай го ще ми бьде интересно да видя този "М пауар 4,2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 31 Юли 2009, 18:39

sod518i написа:Здравейте колеги,ако не се лъжа БМВ имат такъв 4.2 на Е28 алпина.
Несъм абсолютно сигурен,ама ми се върти такова нещо из малоумницата:)

Поздрави

Мариян

грешка си колега BMW нямат такьв мотор ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 17.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е500
Мечтае да кара: SLR

мм

Мнение от Bmw325is » 31 Юли 2009, 19:43

LiTtLeRoCk написа:
BMWdrivers написа:
LizarD написа:По уникална 5-та Мсерия от Е34 за мен няма 8)


Има...Е39! 8)

Ти бъзикаш ли се. :D :D :D

е34 е истинското БМВ,най-добрия автомобил за мен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

аз затова питам щото знам че няма 4.2

Мнение от Chimerasv » 05 Сеп 2009, 6:27

аз затова питам щото знам че няма 4.2
но виж номера с АЛПИНА може и така да е иначе мотора немога да го снимам ..
а накратко беше в морга .. търсех си мотор за мойта любима :)
и мярнах една 34-ка и питах кав мотор е че нещо салони алабала бели кожи можи екстри дето нали .. и оня ре4е 4.2 мповер дето и аз не вярвам затова питам .. иначе спомена че е осмак мотора ... вероятно алпина наистина
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: аз затова питам щото знам че няма 4.2

Мнение от cod-cdbp » 05 Сеп 2009, 6:35

Chimerasv написа:аз затова питам щото знам че няма 4.2
но виж номера с АЛПИНА може и така да е иначе мотора немога да го снимам ..
а накратко беше в морга .. търсех си мотор за мойта любима :)
и мярнах една 34-ка и питах кав мотор е че нещо салони алабала бели кожи можи екстри дето нали .. и оня ре4е 4.2 мповер дето и аз не вярвам затова питам .. иначе спомена че е осмак мотора ... вероятно алпина наистина


драсни едно лично къде е тази морга моля те.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 05 Сеп 2009, 14:33

LiTtLeRoCk написа:
BMWdrivers написа:
LizarD написа:По уникална 5-та Мсерия от Е34 за мен няма 8)


Има...Е39! 8)

Ти бъзикаш ли се. :D :D :D
Най вероятно си няма и преставаИзображениеИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Сеп 2009, 14:35

в интерес на истината има точно такива 540i ///M power, които са били предназначени за щатския пазар.
за справка погледнете тук http://www.bmwmregistry.com/models.php?id=26
:winky: :winky: :winky: :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Сеп 2009, 15:43

Ето на това се казват уникални индивидуални 34-ки :!: Надали скоро някой в България ще се похвали, че притежава една от тези 32 бройки...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 06 Сеп 2009, 0:57

Всъщност нещата стоят по следният начин :

Е34 в Щатите и Канада не е продаван с най-силния мотор 3800 см3 заради това ,че с този двигател не са успяли да покрият нормите за вредни емисии през средата на 90те години.

В Австралия скока на Немската марка спрямо Австралийския долар по същото време и тежките такси при внос е накарал Австралийския дилър да пресметне общ сбор от над 200 000 (!) Австралийски долара :shock: цена за ///М5 с 340 к.с. мощност ,което измерено в недвижимо имущество е било равно на просторно имение с разкошен двор в околностите на Сидни и гледка към Тихия океан 8)
В тази връзка за Австралия се пуска лимитирана серия от 70 автомобила означени E34 540 iLE с дясна дирекция , Щатите получават абсолютно същите автомоили като изпълнение но 200 броя и Канадците само 32 4 литрови звяра ... Знае се какво означава V8 за Австралийците и не мисля ,че много са жалили за S38B38 :mhihi:

Всички тези 302 броя "лимитед едишън" 540iS предлагани в трите държави предлагат ///М5 хендлинг технология и за разлика от всички нормални Е34 540i за имали ///М настроен сервотроник за по-точен контрол над автомобила при спортно шофиране и перфектна обратна връзка до шофьора (т.нар. фийдбек). Другия голям плюс е Европейското "Нюрбургринг' окачване с по-дебели стабилизиращи щанги , EDC III (Electronic Damping Control) - изцяло адаптивно окачване самонастройващо се спрямо скороста на автомобила и профила на пътното платно :twisted:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 11 Сеп 2009, 18:32

И аз доколкото съм чел тези М540-ки са били с 4 литра двигател, а не 4.2.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Сеп 2009, 22:18

окачването е било регулируемо отпред и отзад ли :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Сеп 2009, 22:27

павката написа:окачването е било регулируемо отпред и отзад ли :roll:


Да и 4-те амортесьора (нивомати)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Сеп 2009, 22:37

Zubcho написа:
павката написа:окачването е било регулируемо отпред и отзад ли :roll:


Да и 4-те амортесьора (нивомати)


в грешка си, става въпрос за EDC системата :winky: :winky: :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: по света и у нас..
Пол: Мъж
Кара: към мечтите си..

Мнение от shneider » 12 Сеп 2009, 0:27

Penchev написа:Всъщност нещата стоят по следният начин :

Е34 в Щатите и Канада не е продаван с най-силния мотор 3800 см3 заради това ,че с този двигател не са успяли да покрият нормите за вредни емисии през средата на 90те години.

В Австралия скока на Немската марка спрямо Австралийския долар по същото време и тежките такси при внос е накарал Австралийския дилър да пресметне общ сбор от над 200 000 (!) Австралийски долара :shock: цена за ///М5 с 340 к.с. мощност ,което измерено в недвижимо имущество е било равно на просторно имение с разкошен двор в околностите на Сидни и гледка към Тихия океан 8)
В тази връзка за Австралия се пуска лимитирана серия от 70 автомобила означени E34 540 iLE с дясна дирекция , Щатите получават абсолютно същите автомоили като изпълнение но 200 броя и Канадците само 32 4 литрови звяра ... Знае се какво означава V8 за Австралийците и не мисля ,че много са жалили за S38B38 :mhihi:

Всички тези 302 броя "лимитед едишън" 540iS предлагани в трите държави предлагат ///М5 хендлинг технология и за разлика от всички нормални Е34 540i за имали ///М настроен сервотроник за по-точен контрол над автомобила при спортно шофиране и перфектна обратна връзка до шофьора (т.нар. фийдбек). Другия голям плюс е Европейското "Нюрбургринг' окачване с по-дебели стабилизиращи щанги , EDC III (Electronic Damping Control) - изцяло адаптивно окачване самонастройващо се спрямо скороста на автомобила и профила на пътното платно :twisted:


Георги Пенчев



забеави да кажеш че тези красавици са 6 gang manual!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook