e34 Mpower 4.2 литра ??
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: e34 Mpower 4.2 литра ??
Chimerasv написа:Колеги случайно попаднах на едно място къдета видяь едно разкостено Е34 и питах за мотора отговора беше 4.2 литра MPower
що за звяр е това ?
снимай го ще ми бьде интересно да видя този "М пауар 4,2
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
sod518i написа:Здравейте колеги,ако не се лъжа БМВ имат такъв 4.2 на Е28 алпина.
Несъм абсолютно сигурен,ама ми се върти такова нещо из малоумницата:)
Поздрави
Мариян
грешка си колега BMW нямат такьв мотор

- Bmw325is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 17.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е500
- Мечтае да кара: SLR
мм
LiTtLeRoCk написа:BMWdrivers написа:LizarD написа:По уникална 5-та Мсерия от Е34 за мен няма
Има...Е39!
Ти бъзикаш ли се.![]()
![]()
е34 е истинското БМВ,най-добрия автомобил за мен
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
аз затова питам щото знам че няма 4.2
аз затова питам щото знам че няма 4.2
но виж номера с АЛПИНА може и така да е иначе мотора немога да го снимам ..
а накратко беше в морга .. търсех си мотор за мойта любима
и мярнах една 34-ка и питах кав мотор е че нещо салони алабала бели кожи можи екстри дето нали .. и оня ре4е 4.2 мповер дето и аз не вярвам затова питам .. иначе спомена че е осмак мотора ... вероятно алпина наистина
но виж номера с АЛПИНА може и така да е иначе мотора немога да го снимам ..
а накратко беше в морга .. търсех си мотор за мойта любима

и мярнах една 34-ка и питах кав мотор е че нещо салони алабала бели кожи можи екстри дето нали .. и оня ре4е 4.2 мповер дето и аз не вярвам затова питам .. иначе спомена че е осмак мотора ... вероятно алпина наистина
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: аз затова питам щото знам че няма 4.2
Chimerasv написа:аз затова питам щото знам че няма 4.2
но виж номера с АЛПИНА може и така да е иначе мотора немога да го снимам ..
а накратко беше в морга .. търсех си мотор за мойта любима![]()
и мярнах една 34-ка и питах кав мотор е че нещо салони алабала бели кожи можи екстри дето нали .. и оня ре4е 4.2 мповер дето и аз не вярвам затова питам .. иначе спомена че е осмак мотора ... вероятно алпина наистина
драсни едно лично къде е тази морга моля те.

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Най вероятно си няма и преставаLiTtLeRoCk написа:BMWdrivers написа:LizarD написа:По уникална 5-та Мсерия от Е34 за мен няма
Има...Е39!
Ти бъзикаш ли се.![]()
![]()


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
в интерес на истината има точно такива 540i ///M power, които са били предназначени за щатския пазар.
за справка погледнете тук http://www.bmwmregistry.com/models.php?id=26

за справка погледнете тук http://www.bmwmregistry.com/models.php?id=26





- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Ето на това се казват уникални индивидуални 34-ки
Надали скоро някой в България ще се похвали, че притежава една от тези 32 бройки...

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Всъщност нещата стоят по следният начин :
Е34 в Щатите и Канада не е продаван с най-силния мотор 3800 см3 заради това ,че с този двигател не са успяли да покрият нормите за вредни емисии през средата на 90те години.
В Австралия скока на Немската марка спрямо Австралийския долар по същото време и тежките такси при внос е накарал Австралийския дилър да пресметне общ сбор от над 200 000 (!) Австралийски долара
цена за ///М5 с 340 к.с. мощност ,което измерено в недвижимо имущество е било равно на просторно имение с разкошен двор в околностите на Сидни и гледка към Тихия океан
В тази връзка за Австралия се пуска лимитирана серия от 70 автомобила означени E34 540 iLE с дясна дирекция , Щатите получават абсолютно същите автомоили като изпълнение но 200 броя и Канадците само 32 4 литрови звяра ... Знае се какво означава V8 за Австралийците и не мисля ,че много са жалили за S38B38
Всички тези 302 броя "лимитед едишън" 540iS предлагани в трите държави предлагат ///М5 хендлинг технология и за разлика от всички нормални Е34 540i за имали ///М настроен сервотроник за по-точен контрол над автомобила при спортно шофиране и перфектна обратна връзка до шофьора (т.нар. фийдбек). Другия голям плюс е Европейското "Нюрбургринг' окачване с по-дебели стабилизиращи щанги , EDC III (Electronic Damping Control) - изцяло адаптивно окачване самонастройващо се спрямо скороста на автомобила и профила на пътното платно
Георги Пенчев
Е34 в Щатите и Канада не е продаван с най-силния мотор 3800 см3 заради това ,че с този двигател не са успяли да покрият нормите за вредни емисии през средата на 90те години.
В Австралия скока на Немската марка спрямо Австралийския долар по същото време и тежките такси при внос е накарал Австралийския дилър да пресметне общ сбор от над 200 000 (!) Австралийски долара


В тази връзка за Австралия се пуска лимитирана серия от 70 автомобила означени E34 540 iLE с дясна дирекция , Щатите получават абсолютно същите автомоили като изпълнение но 200 броя и Канадците само 32 4 литрови звяра ... Знае се какво означава V8 за Австралийците и не мисля ,че много са жалили за S38B38

Всички тези 302 броя "лимитед едишън" 540iS предлагани в трите държави предлагат ///М5 хендлинг технология и за разлика от всички нормални Е34 540i за имали ///М настроен сервотроник за по-точен контрол над автомобила при спортно шофиране и перфектна обратна връзка до шофьора (т.нар. фийдбек). Другия голям плюс е Европейското "Нюрбургринг' окачване с по-дебели стабилизиращи щанги , EDC III (Electronic Damping Control) - изцяло адаптивно окачване самонастройващо се спрямо скороста на автомобила и профила на пътното платно

Георги Пенчев
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
окачването е било регулируемо отпред и отзад ли 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
павката написа:окачването е било регулируемо отпред и отзад ли
Да и 4-те амортесьора (нивомати)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Zubcho написа:павката написа:окачването е било регулируемо отпред и отзад ли
Да и 4-те амортесьора (нивомати)
в грешка си, става въпрос за EDC системата




- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
Penchev написа:Всъщност нещата стоят по следният начин :
Е34 в Щатите и Канада не е продаван с най-силния мотор 3800 см3 заради това ,че с този двигател не са успяли да покрият нормите за вредни емисии през средата на 90те години.
В Австралия скока на Немската марка спрямо Австралийския долар по същото време и тежките такси при внос е накарал Австралийския дилър да пресметне общ сбор от над 200 000 (!) Австралийски доларацена за ///М5 с 340 к.с. мощност ,което измерено в недвижимо имущество е било равно на просторно имение с разкошен двор в околностите на Сидни и гледка към Тихия океан
![]()
В тази връзка за Австралия се пуска лимитирана серия от 70 автомобила означени E34 540 iLE с дясна дирекция , Щатите получават абсолютно същите автомоили като изпълнение но 200 броя и Канадците само 32 4 литрови звяра ... Знае се какво означава V8 за Австралийците и не мисля ,че много са жалили за S38B38![]()
Всички тези 302 броя "лимитед едишън" 540iS предлагани в трите държави предлагат ///М5 хендлинг технология и за разлика от всички нормални Е34 540i за имали ///М настроен сервотроник за по-точен контрол над автомобила при спортно шофиране и перфектна обратна връзка до шофьора (т.нар. фийдбек). Другия голям плюс е Европейското "Нюрбургринг' окачване с по-дебели стабилизиращи щанги , EDC III (Electronic Damping Control) - изцяло адаптивно окачване самонастройващо се спрямо скороста на автомобила и профила на пътното платно![]()
Георги Пенчев
забеави да кажеш че тези красавици са 6 gang manual!
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани