Предно стъкло на шофьорската врата - откача, излиза от улея!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Предно стъкло на шофьорската врата - откача, излиза от улея!
Здравейте колеги
Сигурен съм че ще ми кажете, че има такава тема, но аз с помощта на търсачката не намирам обяснение на моя проблем. Все пак се извинявам ако подразня някой с темата и ако пречи на някой нека модераторите да я заключат/изтрият. Така по въпроса колата е компакт 95 има ел. стъкла. На шофьорската врата стъклото ми изпада от водача, който е от вътрешната страна на вратата... незнам дали точно това е водача но аз така си мисля, а иначе обяснено нали стъклото върви в едни улейчета, които по нагоре преминават в уплътнението на вратата където лежи стъклото. Другото което е че съм сменил плъзгачите, водачите(или както там се наричат улейчетата) ми изглеждат напълно нормално единственото нещо, което ме притеснява, е че самата конструкция на моторчето и раменете които движат стъклото има някакъв луфт и когато цъкна на копчето първо се чуе едно "чак" обере се луфта който е около половин сантиметър и чак тогава тръгва стъклото. Нагледно цялата конструкция мръдва когато натисна копчето мисля, че нитовете, с които е захваната са се разхлабили и мисля да ги разпробия и да сложа болт с гайка. Всичко работи нормално до един момент в който ей така както си отварям стъклото надолу не изпука и не излезе от водача. Преди 2 дена свалях кората, днес пак ми направи тоя номер и я свалях то от тва кора вече не става
,но все пак ако имате някакви идеи по въпроса защо стъклото започна да излиза от улея споделете и ще ви бъда много благодарен. Поздрави...
отивам да слагам кората, че чаках до сега да се залепят пластмаските с щипките
толко пъти съм я свалял тая кора, че си станах специалист... ахаха







Едното от рамената е с винтче с глава 8-ица или 10ка и може да се регулира леко от там. Хвани, развий го, и го набий в крайно долно положение и го натегни там. Ще компенсира. Другото което можеш да направиш е да видиш металния водач на стъклото от към края на врата дали е ОК, но не би трябвало да изскача от него.
- danchoni.1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: палава 16-ка
и аз го имам тоия проблем,еголирано е сменени са водачите свалям го без проблем обаче като трагна да го дигам искача от ватрешната страна и не знам вече кво да правя 

- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
криви са ти рамената направо си смени машинката и си решаваш проблема един прялел го имаше сащия проблем и така си реши проблема успех колега
- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
и при мен искачаше само че на купе незнам на компакта така ли е , смених си пласмасите които вървят вътре в улея и пак искачаше свалих и машинката и с клещи много здраво затиснах ябълката на рамото която влиза в пласмасата и така се оправи. Яко натискане иска

Чакай, чакай... това че не са сложени правилно пластмасовите водачи, и се е наложило да ги натискаш силно е съвсем друга тема... Те имат метални шплентове, които първо се вадят и после се слагат обратно, като ябълката е в пластмасата вече.
А иначе ако пластмасовите водачи са си монтирани ОК и пак изскача, се премества едното рамо, което е единствения начин да се регулират стойката на механизма и ъгъла на вдигане на стъклото
А иначе ако пластмасовите водачи са си монтирани ОК и пак изскача, се премества едното рамо, което е единствения начин да се регулират стойката на механизма и ъгъла на вдигане на стъклото

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
CooL123Es написа:криви са ти рамената направо си смени машинката и си решаваш проблема един прялел го имаше сащия проблем и така си реши проблема успех колега
Това е истината. Всичко друго е загуба на време. Не ме питайте от къде знам

Другото временно решение за мен е това което е написал колегата liloff. Ключе 10 набивате в крайно долно и стягате.
Но при положение, че има изкривени рамене стъклото започва да натяга в най горното си положение в момента преди да се затвори на цяло.

- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
liloff написа:Чакай, чакай... това че не са сложени правилно пластмасовите водачи, и се е наложило да ги натискаш силно е съвсем друга тема... Те имат метални шплентове, които първо се вадят и после се слагат обратно, като ябълката е в пластмасата вече.
А иначе ако пластмасовите водачи са си монтирани ОК и пак изскача, се премества едното рамо, което е единствения начин да се регулират стойката на механизма и ъгъла на вдигане на стъклото
може и така да е , но ябълката е вътре след което слагах щипката и пак искачаха при едно сваляне и качване посредата искачаше и аз малко си натиснах рамената така или иначе бях свалил машинката

- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Благодаря ви колеги от вчера вечерта до днес още не е изпаднало изпадне ли ще му мисля, но както казвате ще опитам с регулирането
ако не става ще търся направо други рамена че явно наистина са криви и подвеждат стъклото не както трябва. Благодаря ви за отговорите
Поздрави... а Другото, което ме навява на мисълта, че поне едно от рамената ми е криво е че 1вия път като свалях кората да си сменя щипките, щото се бяха разлепили пластмасите дето стоят на тях... та като закачах кората тя нали се държи на две винтчета едното е по-късо другото по-дълго обаче аз в бързината им размених местата сложих дългото в средата и като дигнах стъклото... рамото мина през винта и го изкриви явно още тогава е станал проблема, но чак сега стана по сериозен, щото стъклата се отварят по често през лятото а въпросния инцидент с убъркването на винтчетата беше някога март месец... Благодаря ви още веднъж за идеите





- cesico
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: По морето и у нас!
- Пол: Мъж
- Кара: баба 323ти ,
- Детайли за колата: hell rot!
ре
На самите пласмасови водачи им изкараи шплентовете /стисни ги малко и ги върни обратно/ 6е се опараи. При мене беше така и си мислих че рамената са криви. те и си изглеждат така ама не съм ги сменял. стана вече година без да ми изкочи стъклото.
- ilko8445
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 316I
и при мен беше така купихси нови пласмаси набих яко ябалките ватре и нямам проблеми,старите се бяха износили и постояно ми падаше прозореца
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани