Предно стъкло на шофьорската врата - откача, излиза от улея!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Предно стъкло на шофьорската врата - откача, излиза от улея!

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 22 Юли 2009, 19:36

Здравейте колеги :) Сигурен съм че ще ми кажете, че има такава тема, но аз с помощта на търсачката не намирам обяснение на моя проблем. Все пак се извинявам ако подразня някой с темата и ако пречи на някой нека модераторите да я заключат/изтрият. Така по въпроса колата е компакт 95 има ел. стъкла. На шофьорската врата стъклото ми изпада от водача, който е от вътрешната страна на вратата... незнам дали точно това е водача но аз така си мисля, а иначе обяснено нали стъклото върви в едни улейчета, които по нагоре преминават в уплътнението на вратата където лежи стъклото. Другото което е че съм сменил плъзгачите, водачите(или както там се наричат улейчетата) ми изглеждат напълно нормално единственото нещо, което ме притеснява, е че самата конструкция на моторчето и раменете които движат стъклото има някакъв луфт и когато цъкна на копчето първо се чуе едно "чак" обере се луфта който е около половин сантиметър и чак тогава тръгва стъклото. Нагледно цялата конструкция мръдва когато натисна копчето мисля, че нитовете, с които е захваната са се разхлабили и мисля да ги разпробия и да сложа болт с гайка. Всичко работи нормално до един момент в който ей така както си отварям стъклото надолу не изпука и не излезе от водача. Преди 2 дена свалях кората, днес пак ми направи тоя номер и я свалях то от тва кора вече не става :( ,но все пак ако имате някакви идеи по въпроса защо стъклото започна да излиза от улея споделете и ще ви бъда много благодарен. Поздрави... :) отивам да слагам кората, че чаках до сега да се залепят пластмаските с щипките :D толко пъти съм я свалял тая кора, че си станах специалист... ахаха :D :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Юли 2009, 19:39

Едното от рамената е с винтче с глава 8-ица или 10ка и може да се регулира леко от там. Хвани, развий го, и го набий в крайно долно положение и го натегни там. Ще компенсира. Другото което можеш да направиш е да видиш металния водач на стъклото от към края на врата дали е ОК, но не би трябвало да изскача от него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: палава 16-ка

Мнение от danchoni.1 » 22 Юли 2009, 22:03

и аз го имам тоия проблем,еголирано е сменени са водачите свалям го без проблем обаче като трагна да го дигам искача от ватрешната страна и не знам вече кво да правя :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Мнение от CooL123Es » 22 Юли 2009, 22:20

криви са ти рамената направо си смени машинката и си решаваш проблема един прялел го имаше сащия проблем и така си реши проблема успех колега
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 29.12.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp

Мнение от djpamboss » 22 Юли 2009, 23:42

и при мен искачаше само че на купе незнам на компакта така ли е , смених си пласмасите които вървят вътре в улея и пак искачаше свалих и машинката и с клещи много здраво затиснах ябълката на рамото която влиза в пласмасата и така се оправи. Яко натискане иска
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Юли 2009, 23:50

Чакай, чакай... това че не са сложени правилно пластмасовите водачи, и се е наложило да ги натискаш силно е съвсем друга тема... Те имат метални шплентове, които първо се вадят и после се слагат обратно, като ябълката е в пластмасата вече.
А иначе ако пластмасовите водачи са си монтирани ОК и пак изскача, се премества едното рамо, което е единствения начин да се регулират стойката на механизма и ъгъла на вдигане на стъклото ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 23 Юли 2009, 1:01

CooL123Es написа:криви са ти рамената направо си смени машинката и си решаваш проблема един прялел го имаше сащия проблем и така си реши проблема успех колега

Това е истината. Всичко друго е загуба на време. Не ме питайте от къде знам :mhihi:
Другото временно решение за мен е това което е написал колегата liloff. Ключе 10 набивате в крайно долно и стягате.
Но при положение, че има изкривени рамене стъклото започва да натяга в най горното си положение в момента преди да се затвори на цяло. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 29.12.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp

Мнение от djpamboss » 23 Юли 2009, 16:18

liloff написа:Чакай, чакай... това че не са сложени правилно пластмасовите водачи, и се е наложило да ги натискаш силно е съвсем друга тема... Те имат метални шплентове, които първо се вадят и после се слагат обратно, като ябълката е в пластмасата вече.
А иначе ако пластмасовите водачи са си монтирани ОК и пак изскача, се премества едното рамо, което е единствения начин да се регулират стойката на механизма и ъгъла на вдигане на стъклото ;)


може и така да е , но ябълката е вътре след което слагах щипката и пак искачаха при едно сваляне и качване посредата искачаше и аз малко си натиснах рамената така или иначе бях свалил машинката
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 23 Юли 2009, 17:01

Благодаря ви колеги от вчера вечерта до днес още не е изпаднало изпадне ли ще му мисля, но както казвате ще опитам с регулирането :) ако не става ще търся направо други рамена че явно наистина са криви и подвеждат стъклото не както трябва. Благодаря ви за отговорите :) Поздрави... а Другото, което ме навява на мисълта, че поне едно от рамената ми е криво е че 1вия път като свалях кората да си сменя щипките, щото се бяха разлепили пластмасите дето стоят на тях... та като закачах кората тя нали се държи на две винтчета едното е по-късо другото по-дълго обаче аз в бързината им размених местата сложих дългото в средата и като дигнах стъклото... рамото мина през винта и го изкриви явно още тогава е станал проблема, но чак сега стана по сериозен, щото стъклата се отварят по често през лятото а въпросния инцидент с убъркването на винтчетата беше някога март месец... Благодаря ви още веднъж за идеите :winky: :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: По морето и у нас!
Пол: Мъж
Кара: баба 323ти ,
Детайли за колата: hell rot!

ре

Мнение от cesico » 29 Юли 2009, 16:05

На самите пласмасови водачи им изкараи шплентовете /стисни ги малко и ги върни обратно/ 6е се опараи. При мене беше така и си мислих че рамената са криви. те и си изглеждат така ама не съм ги сменял. стана вече година без да ми изкочи стъклото.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 316I

Мнение от ilko8445 » 29 Юли 2009, 16:30

и при мен беше така купихси нови пласмаси набих яко ябалките ватре и нямам проблеми,старите се бяха износили и постояно ми падаше прозореца

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook